Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die quickshifter heb ik enorm veel plezier van, ondanks dat het niet zo snel gaat op de openbare weg. Schakelt heerlijk soepel op, en terugschakelen kan je regelen met een dot tussengas. Scheelt weer in je linkerhand, die koppeling gaat een stuk zwaarder dan die van m'n oude Ninja 300 :+
2013...
Het spoor heeft inderdaad iets bijzonders, dat is beter zichtbaar op de foto van @BSI . Vervolgens wat @Motor-inator zegt, via Maps en Streetview afgaan.
Wat uiteindelijk dat beton zou moeten voorstellen had ik ook pas door toen ik de plek gevonden had.
Voor mijn Street Triple ben ik op zoek naar banden die wat langer rechtuit mee gaan. Op het moment rijd ik met de Pirelli Diablo Rosso 3, ondertussen twee achterbanden (midden) en een voorband (zijkanten) versleten. Erg tevreden mee, zeker hoe ze de bocht in vallen, voor mij meer dan genoeg grip...
Afgelopen mei werd er in dat fuik op alles gecontroleerd, papieren, uitlaat, vizier, intercom. Via de KNMV konden ze ook niks meer doen, behalve een vraag sturen naar de Luxemburgse autoriteiten. Die zeiden "boete is betaald dus kan niks meer aan gedaan worden", maar zonder te betalen mocht je...
Tenzij je een fuik in rijdt... Bij ons gingen ze in mei allemaal de bon op, 140 euro ter plekke aftikken. Helaas zijn ze daar iets strenger en mag het ook niet op ECE 22-05 helmen.
Als je dat moet delen door 2 zit er te weinig lucht in je banden. De motor staat 12mm hoger, want de radius (afstand van naaf tot het topje van de band) is 12mm gegroeid, zie rekenvoorbeeld in vorige post. De diameter is 2 maal de radius, en dus met 24mm gegroeid.
120/60 betekent dat de hoogte tussen de velg en de top van de band 60% van 120mm is. 0,6x120 [mm] = 72 [mm]
120/70 > 0,7 x 120 [mm] = 84 [mm].
De radius wordt dus 12 [mm] groter, de diameter 24 [mm].