Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gisteren eerste fatsoenlijke tocht gereden met de nieuwe bandjes er onder, van bt021 naar mpr2 gegaan, rijd veel beter,zeker met regen! Heb nu weer meer plezier in het motorrijden! (Nog meer ;))
nee, dat blijkt :D
Weet iemand het verschil tussen sinter-blokken en normale blokken?
edit: heb het al gevonden, ik moet organische blokken hebben... gesinterde blokken zijn voor high performance... niet voor mij dus... ;)
Zou best kunnen, heb de klauwen eraf gehad en zag hetzelfde embleem op de blokken staan als op de klauw, zuigers liepen gewoon vrij, heb de vloeistof in ieder geval wel vervangen, de gele ochtendzeik is er uit en verse heldere vloeistof erin gedaan, tot nu toe merk ik geen verschil qua...
heeft iemand hier ook dat hij de voorrem maar 2 a 3cm in kan knijpen en dan volle remkracht heeft? Bij mij is het slecht te doseren, remvloeistof is ook aan de hoge kant, als ik de motor naar rechts houd zie ik pas een luchtbelletje, niveau staat dus boven de "max" streep....
Vandaag nieuwe bandjes op mijn hornet laten leggen, keek ook eens een keer naar mijn remvloeistofniveau en zag dat deze wat hoog was, als ik de motor schuin naar rechts hield zag ik pas een klein luchtbelletje. Tevens heb ik het "probleem" dat de remkracht slecht te doseren is... kan dat er mee...