Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik rijd niet langzaam door de file, maar voor sommigen is dat nog te langzaam. Geen probleem hoor, ik ga wel aan de kant.
Als kan het soms te erg worden. Bijvoorbeeld als je op de ring van Parijs rijdt doe je de hele tijd niks anders dan motorrijders laten passeren in de filetrein. Het in en...
Ik heb mijn huidige helm nou 3 jaar, op zicht is deze nog niet versleten, behalve het vizier, waar ik al twee keer een nieuwe voor heb moeten halen.
Dus nou word het tijd voor een nieuwe. Daarmee kom ik op ongeveer iedere 3 jaar een nieuwe.
Wat ik nu heb is zoiets, maar de pinnetjes van...
Bij Motoport Den Bosch ben ik genoeg geweest toen ik nog in die omgeving woonde. Prima zaak en altijd vriendelijk geholpen bij het zoeken naar kleding, helm, onderdelen enz.
Dat het geluid van de verbrandingsmotor ontbreekt lijkt me nou niet bepaald het grootste probleem. Juist een voordeel. (niet gaan zeiken dat ze je niet aan horen komen)
De actieradius en het lang opladen lijken mijn de grootste twee problemen. Stroom zal altijd goedkoper blijven dan benzine.
Tijdje terug nog even een weekje op en neer naar Zweden gereden. En eerlijk gezegd dacht op de de terugreis op een gegeven moment ook dat een auto met aanhangertje toch zo gek nog niet is.
Zo'n baantje heb ik ook gehad. Colbertje hing voornamelijk op de zaak aan de kapstok te wachten op intake. Uiteindelijk op intake zat ik met mijn arm in mitella (vanwege motorongelukje), dus geen colbertje aan, maar wel aangenomen. Nu zit er gewoon lekker een spijkerbroek onder m'n textiele pak.
Het probleem van een hoes is dat je die niet gelijk over je motor kan gooien. (uitlaten afkoelen enz.) En dat terwijl dat kat juist graag een warm plekje heeft.
Dit zou je weer op kunnen lossen door een handdoek op je buddy te leggen voordat je de hoes eroverheen gooit.
Ligt er dan...
Ik ben met m'n eertse motor onderuit gegaan, ook nadat ik m'n tweede motor al had. :P
En m'n derder motor, die is ook onderuit gegaan, nummers 2, 4 en 5 heb ik nog altijd met het rubber aan de juiste kant gehouden.
Helemaal mee eens, ik heb er ook geen boodschap aan hoor. Maar ik ben wel benieuwd of iemand dat wel eens meegemaakt heeft.
Wat betreft het de rare luchtjes. Het lijkt me wel een goed idee om de benzinetank in de schuur te laten liggen.