Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die vork is nog doenbaar ;) Maar is eigenlijk beetje wat de ezel er voor betaald.
Je kan zo een FGR900 kopen 6800 euro ongeveer. Voor de 1000 versie ben je nu een 9300 kwiijt ...
Die nissin klauwen zal je zeker 20k voor kwijt zijn _O-
Vind die eerste 2 oplossingen het net niet _O- _O-
Ik had meer dit in gedachten voor je
Uiteraard in combinatie met deze
je moet natuurlijk ook kunnen stoppen })
Kan niet goed zien. Maar is je schijf gecentreerd ? Of is de schijf te breed. Lijkt mij niet echt. De GP klauwen passen allemaal niet.
Als deze onder de raceklauwen vallen is dat vrees ik ook zo.
Bij de GP monoblocs stond de schijf niet in centrum. Scheelde maar 1.5mm dacht ik maar dat is...
Ah ze leken beetje op de GP4RR monoblocs. Ken deze niet direct.
Lopen ze echt aan langs een kant ? Schijf niet meer gecentreerd ? Ik heb destijds bij PVM 6mm laten maken met andere offset. Wilde niet aan het hart klooien en materiaal wegnemen vanwege veiligheid ...
Wel hangt er vanaf hoe warm je band was en hoe lang je die olie er op hebt laten zitten en hoeveel.
Als je er snel bijbent kan je dat met wasbenzine of ontvetter er af halen.
Maar als je die zo hebt laten staan een tijdje en lekker laten intrekken ging hij bij integraal de vuilbak in ...
Leuk verslag. Maar bv die begrenzing tot 9k vind ik nog eens niet zo slecht _O-
Wat je aangeeft omtrent grote/gewicht is altijd een compromis. Je kunt nu eenmaal geen motor bouwen waarvan de vering geschikt is voor een pluimgewicht vs heavye weight. Hetzelfde met de grootte....
Ben zelf...
De uitdraai in Belgisch blad had ook net geen 187. En blokken hebben std afwijkingen van paar procent. Dus een pk of 5 verschil tussen blokken kan best. En toestand hoe hij is ingereden. Test je een rustig ingereden blok op 2k km of of op 5k km. I
Normaal inrijden zoals voorgeschreven. Dat betekent niet rondrijden als een dweil. Gewoon netjes warmrijden en geen 1000km in een ruk rijden. Eigenlijk gewoon de motor een weekje of 2 meenemen naar werk.
ALs hij voor te racen is kan je hem op testbank inrijden omdat je meestal geen tijd en...
Geloof dat er hier ook zijn die gixxer.com beetje volgen. Is momenteel de BMW redelijk hot in the topic lijst _O-
Maar blijkbaar lijkt die brommer toch echt wel veel ponies uit te braken. Laatste post van die-hard suzuki fan op zijn testbank. Zelfde onze dragracevrienden lijken hem gevonden...
Nog eens dyno output. Zit nogal eens op gixxer.com en daar is een hele draad over de BMW.
Blijkbaar de dragracers hebben hem ook al ontdekt ...
Quote :
Out the crate on my DYNO
08 GSXR 1000 = 162hp 83FTlbs Cor. Factor 1.020
08 ZX10 = 169hp 86 FTlbs Cor. Factor 1.025
10 BMW S 1000 rr...