Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
je moet met die BMW ook goed gas geven en niet altijd rond de 3000 toeren blijven hangen.Als de motor warm is af en toe goed doortrekken zodat je goed gasdruk opbouwd en de zuigerveren hard tegen de cylinderwand drukken.Dat is de enigste manier om bij een BMW het olie verbruik te beperken.De...
warmte is een groot gevaar bij dynamo's
En een veel voorkomend probleem is na een winter stilstand op de zijstandaard de dynamo badend in oude olie vol met vreemde zuuren.Vreet de wikkelingen aan ern er ontstaad sluiting en Bingo dynamo stuk.
jongens er is nog plaats op 24 mei in zolder pirelli dag
schrijf in op vernieuwde website van www.motorsportschool.nl
Het is geen geld voor een dag knallen op zolder.
Jordie van die kliko was maar een grapje.Je moet eerst even de compressie laten meten bij een goede motorzaak dan moet je vragen wat ze er van denken of het nog rendabel is.Deze type suzuki's hebben veel last van inwendige vervuiling doordat er meestal niet hard aan getrokken wordt.Als er een...
Wie heeft er ooit zo'"n ding ingebouwd in een R6 van 1999 Heb geen schema voor de kleur codes en pak je de draadjes bij de teller in die grote stekker???
wie het weet mag het zeggen
Als ik hem niet verkoop is het ook goed .
De geintreseerde komen toch wel kijken .
En zullen hem ook willen horen lopen .
En het is Verkoopt in plaats van verkoop.