Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In m’n werk kom ik ze regelmatig tegen. De torsieveren van een deur zitten met stelbouten (4-kante 3/8” bout met holle punt) vast op de as. Mogelijk werkt het sleuteltje prettiger met een kort 3/8” verlengstukje
Excuus voor de verkeerde benamingen. Ik heb er nog nooit een boek over in m’n handen gehad laat staan gelezen. De kennis is op basis van ervaring en beredenering
M’n hoogst genoten technische opleiding is handvaardigheid op de HAVO
Exact wat Martin zegt. Als een compressor op druk is hoor je altijd een “pfffft”. Dit is om de compressor drukloos op te laten starten. Dat doet dat ventiel met dat rooie doppie
Compressors, zagen en sommige lasapparaten hebben een zeer hoge aanloopspanning. Ik kan m’n 2000W compressortje niet laten draaien op m’n 2000W omvormer in de bus. De omvormer heeft een piek van 3000W en zelfs met draaiende motor start de compressor niet op. Nooit getest met een lang snoer...
Beter een heel lang (niet te dik in m²’s) snoer er aan zetten. Die vangt dan de piek/aanloopspanning op. Test maar met een uitgerold haspel
Waarschijnlijk zit je kort op de meterkast en heb je B16 automaten. Een C16 kan ook beter overweg met de aanloopspanning
Als ik van iets afhankelijk ben qua werk loop ik ook liever 1 modelletje achter. Ik hou het wel in de gaten wat er gebeurd. Voor mij was een motor met VC nieuw en vind het echt gave techniek. Erg knap uitgedacht
In onderstaand filmpje wordt een Nissan motor uit elkaar gehaald. Het ding heeft variabele compressie. Echt heel gaaf om te zien hoe het gemaakt is. M’n vraag is wat zoiets toevoegt en vooral wat de voordelen ervan zijn. Alvast en wederom bedankt voor het meedenken. Vanaf ongeveer 30:00 heeft...