Recente inhoud door xeoMe

  1. X

    BMW S1000XR

    Na een lange tijd denken toch besloten mijn XR te verkopen, verzekering is toch tamelijk duur 63eu per maand en ik rij te weinig. Weet niet of het hier gepost mag worden maar mocht iemand interesse hebben in de bike stuur maar een PM. Tevens ook andere accessoires te koop. - MRA Vario - Carbon...
  2. X

    BMW S1000XR

    Vandaag weer terug naar Tovami en eindelijk zijn mijn problemen opgelost. Ze tunen altijd de lamba sensoren maar blijkbaar deed mijn motor daar raar op, na veel zoeken en testen hebben we de lamba sensoren stock gehouden en nu werkt alles perfect, en wat een power niet normaal! *O* Ook even...
  3. X

    BMW S1000XR

    Laag in de toeren is die wel hard maar niet insane hard, hoger in de toeren 7k+ gaat die lekker van god los. Ik heb nog geen problemen gehad met aanhoudingen dit is ook wel erg afhankelijk van hoe je rijdt ben ik van mening. Op mijn vorige Z800 had ik een slip-on (zonder db) die was veel luider...
  4. X

    BMW S1000XR

    De standaard uitlaat is zo goed als een open pijp, geluid wordt voornamelijk geblokkeerd door de kat. Ik heb akrapovic headers + stock exhaust voor een jaartje gehad, geluid is heerlijk en de pops lekker luid alleen het geluid was iets blikkerig. (heb stock exhaust XR bouwjaar 2015) Heb...
  5. X

    BMW S1000XR

    Ik bewerkte mijn eigen bericht maar ineens is het een nieuw bericht geworden met een quote.. :?
  6. X

    BMW S1000XR

    Vandaag weer langs geweest en gelijk begonnen met factory ECU erop te zetten. Buiten getest en geen issues meer, ik was best blij want begon echt te denken dat er iets aan mijn XR kapot was. Vervolgens weer de mapping aangepast en weer op de ECU geflashed, buiten wezen testen en geen issues...
  7. X

    BMW S1000XR

    Thanks alleen als ik hier bij wil komen moet heel de tank eraf volgens mij, dat durf ik zelf niet aan. :+ Toen ik vanmiddag ging kijken zag ik de lambda sensoren nog aangesloten zitten (moeten losgekoppeld worden) dus wellicht is dat ook nog een dingetje. Waren denk ergens bovenin al...
  8. X

    BMW S1000XR

    Waar bedoel je precies? Kan je dit aanwijzen op de foto? heb daarnet de airfilter eruit gehaald en alles nagekeken maar kon niks vinden. Volgens mij is het deze sensor. De reden waarom hij het heeft verplaatst = The intake temperate sensor heat soaks due to engine heat and reads high. The ecu...
  9. X

    BMW S1000XR

    God... ik zit echt met mn handen in het haar. Helaas heb ik het nog steeds, ik word een beetje gillend gek en ben al 2x helemaal naar Goes geweest (240km heen&terug) Ik ga maandag denk ik maar naar de BMW dealer kijken wat hun hierin voor mij kunnen betekenen. (uitlezen) Desnoods laat ik de...
  10. X

    BMW S1000XR

    Net terug van Tovami, aardig wat aangepast maar wat exact weet ik niet precies. Als ik het goed begreep zit er een sensor die de temperatuur van de buitenlucht checkt en iets aanpast. Klein proefritje gemaakt en hard op zn staart getrapt maar alles lijkt nu helemaal te werken, dit weekend even...
  11. X

    BMW S1000XR

    Ze hebben de restrictor eruit gehaald bij die K&N filter, heb ik vaker voorbij zien komen maar wellicht daarna niet goed genoeg getest. Lees op internet dat het kan komen door de TPS sensor dat die daardoor in een limp modus kan komen. (safety engine mode) Wat exact de oorzaak zou kunnen zijn...
  12. X

    BMW S1000XR

    Helaas mag ik dinsdag weer terug naar Tovami :( Wilde vandaag de power eens uittesten maar zodra ik bij een sprintje boven de 7k rpm komt sloeg de engine in een safe-mode. Bij het uitlezen was er een foutmelding bij de gaskleppensensor dus hopelijk een software issue. Lees op internet dat veel...
  13. X

    BMW S1000XR

    Maar 295,- andere tuners vragen veel meer heb ik gemerkt. Geen idee misschien wel misschien niet, ik ben van mening dat een flash direct op de ECU beter is dan een device die andere waardes doorpushed dan wat de ECU wilt. Brentuning haalt ook mooie resultaten alleen prijzig en weet nu niet of...
  14. X

    BMW S1000XR

    Geen piggyback systeem zoals powercommander of rapid bike, mapping is direct op de ECU geflashed.
  15. X

    BMW S1000XR

    Fabriekaf 160pk. Akra headers, Mivv uitlaat en K&N filter 166.2pk. Na remap 172.6pk Terugweg naar huis merkte ik dat hij wat rustiger liep lager in de toeren en 1x ff doorgetrokken en merk vanaf 7k echt een stuk meer power. Verder gewoon 130km/h cruisecontrol gepakt want wilde niet tanken :+
Terug
Bovenaan Onderaan