Recente inhoud door xi0n

  1. xi0n

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Probleem gevonden: contacten op de schakelaar van de koppeling zijn ruk
  2. xi0n

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Even dringend hulp nodig: vandaag wilde m'n gs niet starten. Startmotor draaide niet, uiteindelijk aangeduwd en werkte. Dan maar angstig door gereden (50km) naar huis. Zekering startmotor gecheckt, deze was niet doorgebrand. Zijstandaart goed in geklapt en uiteraard de engine stop knop...
  3. xi0n

    Oxford hotgrips met of zonder relais

    Ik heb zelf geen Oxford handvat verwarming maar koso, en die schakelt zichzelf ook uit als de accu niet meer een bepaald voltage geeft. Toch heb ik deze via relay verbonden (was ook de bedoeling dacht ik) ivm dat je hem niet uit moet zetten als je je sleutel terug draait.
  4. xi0n

    Oxford hotgrips met of zonder relais

    Schakelt die handvat verwarming zich niet uit als je hem aan laat staan wanneer de motor niet draait en dan de accu onder een bepaald niveau komt? Maw is het niet nog altijd de bedoeling om hem handmatig uit te zetten, maar mocht je het vergeten schakelt ie zichzelf nog optijd uit
  5. xi0n

    vraag voor school

    Waarom mag dit niet dan?
  6. xi0n

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Als je die plaatjes bij de dealer besteld betaal je geen verzendkosten en komt t sneller, gewoon artikel nummer van cmsnl overnemen
  7. xi0n

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Wat was de rede van de tik?
  8. xi0n

    Motor start met euro98 moeilijk

    Wat nou t probleem was: Het benzinekraantje stond altijd op prime, normaal moet je dit terug draaien als de motor niet draait ivm lekken etc maar dit was nooit nodig. Sinds ik euro98 tank, lekt er echter benzine in de cilinders gezien hij de eerste 1 seconde flink wat witte rook pufte. Als ik t...
  9. xi0n

    Info over aftermarket kuipenset

    Is t geen TCP Challenge kuip?
  10. xi0n

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Die tik klinkt te hard voor een te krappe klepspeling lijkt me, ook begint t tikken bij te krappe klepspeling meestal pas als het blok op temperatuur is. En die tik in die oude blokjes heb je enkel als het blok koud is. Dus als het blok warm is zou je tik weg moeten zijn.
  11. xi0n

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Nou dat vind ik leuk om te horen. Kreeg namelijk al een beetje een schuldgevoel dat ik m'n blok aan t slopen was
  12. xi0n

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Wat is der dan zo slecht aan dat de motor koud stationair draait?
  13. xi0n

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Die eerste minuut opwarmen is trouwens enkel de motor starten, helmpje op handschoenen aan intercom op en telefoon in de zak
  14. xi0n

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Ik rij sinds gisteren dagelijks 100km op m'n gs. Waarvan slechts 10% snelwegen, dus veel bochten en accelereren etc. Meestal rij ik redelijk sportief, vol gas dus. Hoe robuust is het blok? Maw slijt het merkwaardig sneller als je sportief rijdt? Jaag overigens maar zelden de teller in het rood...
  15. xi0n

    [[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

    Remvloeistof, ketting set, remblokken, remschijf en voorvork keringen is toch peanuts?