Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik gebruik mijn thundercat niet voor woonwerk verkeer maar gewoon lekker toeren en soms iets sneller, maar ik zit continu op de 1op20.
Met woon werk verkeer rijd je dat ook makkelijk op deze motor.
bij de 340 km gaat het lichie van de reserve branden wat wil zeggen dak nog zon 50 km kan rijden
*D
Je kan misschien een paar nek/pols oefeningen doen (fittnessen).
Maar wat de andere al zeggen, het went en na een aantal keer rijden heb je er geen last meer van.
Suc6
Ik reed vanmiddag met een groep vrienden, mooi toeren. wat denk je, komt er ineens een motorrijder met een vfr achter ons aan. Wij een beetje wachten, beetje dollen. na een auto te zijn gepasseert wassie ineens weg. Heel raar. ;) Hehe.
Neehoor geintje. Kmoest vandaag werken. Kheb mijn motor...
Tis welleens leuk om te zien hoe je tekort komt met een 25kw, of beter gezegd Waar je tekort komt. De hoge toeren. Oja volgen mij loopt er iets aan "in de bocht" " ;)
bij 200+ gaat ie op de snelweg ook aardig verbruiken hoor. :P
Ik zou het er iig niet bij laten zitten. Gewoon trug gaan en laat ze maar voor zorgen dat ie weer goed loopt.
Kan je hem misschien niet beter van die 25kw afhalen en gewoon met top vermogen rijden. Misschien rijdt ie dan veel beter...
Geloof mij die testers hebben gelijk.
De thundercat is een echte superfiets. ik kan niets zeggen over de zx6r omdat ik er nog nooit op heb gereden.
De thundercat is een lekkere fiets die net ff wat comfortabeler is dan een R6. Ik heb zelf een R6 bij het stoplicht eruit getrokken, en hij ging...
Ja van die gele dingen die je ff bij elkaar moest kneden en dan in je oren proppen (3m geloof ik) Maar die zaten nooit lekker. Maar dat kan natuurlijk ook persoonlijk zijn
kheb net mijn op de rai gegoten alpine doppies binne gekregen.
Zitten lekker, kheb ze ff geprobeert met mijn helm op, maar met deze doppies krijg je geen zere oren doordat ze minder hard in je oren worden geduwd.
Nu nog even op de motor testen.
Ik weet niet of iemand daar ervaring mee heeft, maar als je in die bocht zit en je komt erachter dat er grind ligt (je hebt dus niet vooruitgekeken domdomdom)
kan je dan gewoon die bocht aanhouden of glijd de motor dan onder je vandaan.
Krijgt ie meteen weer grip??
Iedereen heeft het welleens meegemaakt denk ik. Je bent lekker aan het touren (sportief) en ineens zie je in de bocht enkele en soms veel kleine steentjes (voorbeeld: de dijk tussen hoorn en volendam).
Je zit dan echt met geknepen billen op je motor. Nu is mijn vraag Wat moet je nu doen als je...
Ik heb geen idee nog. kheb even een meeltje naar ze gestuurt wat de prijzen zijn.
Ik heb overigens het idee met de verschillende uitlaten van verschillende merken dat ze allemaal dezelfde eigenschappen hebben.
Donker bij lage toeren en gillend bij hoge toeren.