Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb daar nog over gepraat met zowel mijn psycholoog als met de mensen tussen hemel en aarde. Volgens hen was dit geen probleem, mits ik het verschil tussen realiteit en fictie nog kan blijven onderscheiden.
:+ O-)
YinYang denkt dat je een probleem hebt met jezelf. Tot nu toe ben je de enige die mijn posten uber serieus neemt?. Of ben je stiekem toch op je teentjes getrapt (als gelovige zijnde?) Het kan maar zo zijn hoor. In dat geval, troost je. Ik ben ook maar een mens.
Doe rustig aan de eerste 100 km. Is de meeste veilige richtlijn. Anderen zeggen dat je na 20 km geen problemen meer hebt, maar die hebben waarschijnlijk hun eigen circuit.
Ik wilde daar juist iets over zeggen. Maar toen bedacht ik me. Maar nu dwing je me toch echt. Sorri wilde je tegen jezelf beschermen. Sommige mensen zullen het nooit begrijpen want die domme mensen houdt je altijd op de wereld. Dus niks met koek en deeg. Want je haalde namelijk twee dingen door...
Kijk eens, iemand houdt van een uitdaging.
Het kan wel hoor, alleen zou je die hoek moeten berekenen waar de motor (het achterwiel) onder staat, daarnaast die berekening mee moeten nemen in de volgende berekening waarbij je de olie daadwerkelijk gaat aflezen in het glasje onder de schuine hoek...
Om daar nog op terug te komen, hoe richt jij die camera dan? Ik bedoel hoe weet je waar je filmt aangezien het alleen een lens is? (Vroeg me namelijk af hoe anderen dat doen...)
Dat zou ik niet weten. Als de oudere blades dezelfde flens maten hebben als de SRAD's t/m bouwjaar 1999, dan zou dat heel goed kunnen ja!
In dat geval zouden dus ook Blade rijders een kans maken.
Heeft iemand hier meer info over?