Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bedankt voor jouw reactie,maar voor mijn idee kan de remschijf zich alleen centreren t.o.v de remklauw als er (axiale) ruimte is.
En die ruimte is er dus niet bij de originele "floaters" en wel bij degene die ik nu geplaatst heb.
Waardoor ik hoop dat de minimale slag in de schijf op kan lossen.
De schijven heb ik gecontroleerd met een micrometer en die sloeg inderdaad uit op de schijven,niet op dhet montagehart.En inderdaad,bij hard doorremmen was het "pompende"ook aanwezig.
Het schijnt dat de schijven van de zzr 1400/gtr1400 wat vaker deze kwaal hadden.
En dat de minimale axiale...
Die originele "floaters"heb ik aan de achterkant vlakgeslepen waarna de bus er zo uit viel.
En het gevoel dat ik bij het remmen kreeg was dat ik een soort "pompende" weerstand voelde bij zacht en doorremmen.
Nu de winter voor de deur staat en de motor aan de andere kant ga ik proberen mijn remschijffrustratie aan te pakken.
Deze heb ik opgelopen na het vervangen van mijn oude nog niet versleten(5mm) remschijven voor waarvan ik dacht dat deze krom waren getrokken na een korte vakantie in Italië.
Daar...