Nieuwe SV650S deel VII

Heeft er eigenlijk iemand bar end spiegels op zijn SV zitten

Ik zit er naar te kijken maar twijfel nog of ik ze neem.

Puur hoe het eruit ziet en of je er wat in ziet.

mzzl psycho
 
Als je voor bar-end spiegels kiest moet je ten eerste de gaten opvullen waar de originele spiegels hebben gezeten. Dat zit het nog op een erg zichtbare plek ook al gebruik je opvulplaatjes, dus of het mooier is....
Ten tweede denk ik dat je door de stand van de clip-ons op een SV ze niet op een handige plek zitten en je er erg weinig door zult zien. Je ziet ze wel veel op een Kawasaki Z750/Z1000. Misschien in één van die topics even kijken voor het idee en dan een beetje photoshoppen?
 
^ klopt, en toen hij z'n SV verkocht heb ik zijn bar-end spiegels overgenomen. Heb ze een tijdje gebruikt samen met m'n gewone spiegels, maar kan er maar niet aan wennen aan die kleintjes, dus heb ze er weer afgehaald. Als ik weer eens tijd heb monteer ik ze en stel ik ze eens goed af, want volgens Nopper zou het goed moeten werken.
 
Vandaag de fiets op de testbank gehad. Alleen dat al is vet :P Paar verschillende runs gedaan met originele pijp en sportuitlaat (Yoshi). Belangrijkste conclusies:
* Vermogen 71 achterwielpk's (76 aan de krukas (koppeling eigenlijk))
* Koppel 65 Nm
* Verschil in maximale waarden tussen std en sportpijp gelijk (!!)
* Koppel en vermogen in middengebied hoger met Yoshi pijp
* Motor staat met std pijp erg rijk (standaard afstelling dus!)
* Met Yoshi nog steeds aan de rijke kant

Kortom, best wat uit te halen met een Rapid Bike ofzo. Ben wel blij dat het grootste gedeelte van de krukaspk's toch echt wel op het achterwiel terecht komt :)
 
ja de bar end spiegels wil ik ook op een sbk stuur zetten die heb ik er al op zitten.

Maar ben benieuwd. Dus als iemand ze heeft op de foto?


Maar zal even pm sturen .

mzzl psycho
 
Vandaag de fiets op de testbank gehad. Alleen dat al is vet :P Paar verschillende runs gedaan met originele pijp en sportuitlaat (Yoshi). Belangrijkste conclusies:
* Vermogen 71 achterwielpk's (76 aan de krukas (koppeling eigenlijk))
* Koppel 65 Nm
* Verschil in maximale waarden tussen std en sportpijp gelijk (!!)
* Koppel en vermogen in middengebied hoger met Yoshi pijp
* Motor staat met std pijp erg rijk (standaard afstelling dus!)
* Met Yoshi nog steeds aan de rijke kant

Kortom, best wat uit te halen met een Rapid Bike ofzo. Ben wel blij dat het grootste gedeelte van de krukaspk's toch echt wel op het achterwiel terecht komt :)

afgezien van die yosh is tie verder standaard???
 
ja de bar end spiegels wil ik ook op een sbk stuur zetten die heb ik er al op zitten.

Maar ben benieuwd. Dus als iemand ze heeft op de foto?


Maar zal even pm sturen .

mzzl psycho

Jup, heb bar-ends op mn sv. En persoonlijk vind ik t echt geweldig! zicht is stukken beter dan de originele en t ziet dr veel vetter uit. Ik heb dan een sv650n, maar aangezien je al een sbk stuur hebt zal dat denk ik weinig verschillen.. al maakt t voor de naked wel uit nu de originele spiegels weg zijn je echt helemaal niks meer hebt tussen jezelf en t voorwiel, althans zo voelt het, en das best vet :P
Zorg wel dat je spiegeltjes met een bolling hebt.

De 'gaten' van de orignele spiegels heb ik opgevuld met zwarte boutjes, maar ben nog op zoek (nouja, tot nu toe niet actief) naar rubbertjes om ze op te vullen, zoals een maat van mij op zn z750 heeft.

Foto:
p8010109smallxe4.jpg
 
Het ziet er zeker strak uit maar wat hebben ze gekost en waar heb jij ze gehaald???

Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.

mzzl psycho

Jup, heb bar-ends op mn sv. En persoonlijk vind ik t echt geweldig! zicht is stukken beter dan de originele en t ziet dr veel vetter uit. Ik heb dan een sv650n, maar aangezien je al een sbk stuur hebt zal dat denk ik weinig verschillen.. al maakt t voor de naked wel uit nu de originele spiegels weg zijn je echt helemaal niks meer hebt tussen jezelf en t voorwiel, althans zo voelt het, en das best vet :P
Zorg wel dat je spiegeltjes met een bolling hebt.

De 'gaten' van de orignele spiegels heb ik opgevuld met zwarte boutjes, maar ben nog op zoek (nouja, tot nu toe niet actief) naar rubbertjes om ze op te vullen, zoals een maat van mij op zn z750 heeft.

Foto: [afbeelding]
 
Suggesties vervanging knippers achter

Ook m'n tweede setje Rizoma knippers hebben het begeven. Ik heb het dus wel gehad met Rizoma. Iemand suggesties voor vervanging. Mijn probleem zit em in het feit dat er dankzij mijn highmount Leo weinig ruimte is voor knipperlichten. Mijn huidige knippers zijn ontzettend plat en ook nog goed zichtbaar vanaf de zijkant (als ze het doen). Er zijn knipperlichten verkrijgbaar maar de meeste passen simpelweg niet.

Foto-8YFWYJYX.jpg


Ik kwam nog een foto uit de oude doos tegen van m'n RF (in m'n oude tuin met verlepte schutting) :9
Foto-6WSUHRVB.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik wil de kuipruit van m'n SV650S 2003 vervangen, maar 1 van de zes schroeven komt niet los. Daarom wil ik m'n complete kuip eraf halen, zodat ik deze ene schroef kan verwijderen.
Ik heb alle schroeven van de kuip los gedraaid, maar de kuip komt maar niet los. Ik heb in een werkplaatshandboek gekeken en de kuip zit naast schroeven ook met 2 haken vast? Hoe is dit los te krijgen?
 
Ik wil de kuipruit van m'n SV650S 2003 vervangen, maar 1 van de zes schroeven komt niet los. Daarom wil ik m'n complete kuip eraf halen, zodat ik deze ene schroef kan verwijderen.
Ik heb alle schroeven van de kuip los gedraaid, maar de kuip komt maar niet los. Ik heb in een werkplaatshandboek gekeken en de kuip zit naast schroeven ook met 2 haken vast? Hoe is dit los te krijgen?

Bedoel je echt de schroeven of de rubberen dingetjes?
 
Gewoon een föhn erop :Y Als je wil dat het sneller gaat is een verfbrander ook een idee :P
Heb ik allebei niet :P ook geen stroom bij m'n garagetje ;)

haha succes er mee ik ben samen met mijn vriendin toch wel ettelijke uurtjes bezig geweest om ze allemal mooi weg te krijgen :r koed stickers |(

Laat ze voorlopig lekker zitten :P Mooie Duitse waarschuwingen, nog niet goed gekeken, maar staan vast veel uitroeptekens in ^_^.
 
Terug
Bovenaan Onderaan