harold les coiffeurs
MF veteraan
Binnenkort te koop.
Eventueel te ruil (met bijbetaling).
Schadevrij en met 54770 km op de teller.
Een Kawasaki ZZR1100. In de jaren 90 de snelste produktie motor!
Combineer een fijne toermotor en een fijne sportmotor en je hebt de zzr1100.
Prijs is vast en is EUR 1950.-
Motor staat in Culemborg (tussen Utrecht en Den Bosch)
Waarom binnenkort te koop?
De motor is sinds deze week in mijn bezit en deed het niet.
Voor mij de uitdaging om 'm lopend te krijgen. Het betrouwbare verhaal was dat deze rijdend is weggezet. Dat verhaal klopt ook wel. De brandstofpomp krijgt geen spanning.
Als ik spanning daarop zet brult de motor als een echte leeuw! Maw het probleem is niet zo groot. Ik verwacht dit met een brandstofrelais opgelost te hebben. Daarna moet de motor weer als een zonnetje rijden. Ga ik 'm daarna direct verkopen. Nee niet direct, wil er eerst zelf een stuk mee gereden hebben want dat moet echt een beleving zijn hoor ik van velen! Over enkele weken is die daadwerkelijk te koop. Ik probeer hier vast geinteresseerde te wekken.
Je kunt eventueel iets inruilen, maar dan moet het wel gaan om een goedkope en/of defecte fiets. Bij voorkeur een oldtimer/klassieker met grootste voorkeur Honda CB, maar over alles vast te praten.
Eventueel te ruil (met bijbetaling).
Schadevrij en met 54770 km op de teller.
Een Kawasaki ZZR1100. In de jaren 90 de snelste produktie motor!
Combineer een fijne toermotor en een fijne sportmotor en je hebt de zzr1100.
Prijs is vast en is EUR 1950.-
Motor staat in Culemborg (tussen Utrecht en Den Bosch)
Waarom binnenkort te koop?
De motor is sinds deze week in mijn bezit en deed het niet.
Voor mij de uitdaging om 'm lopend te krijgen. Het betrouwbare verhaal was dat deze rijdend is weggezet. Dat verhaal klopt ook wel. De brandstofpomp krijgt geen spanning.
Als ik spanning daarop zet brult de motor als een echte leeuw! Maw het probleem is niet zo groot. Ik verwacht dit met een brandstofrelais opgelost te hebben. Daarna moet de motor weer als een zonnetje rijden. Ga ik 'm daarna direct verkopen. Nee niet direct, wil er eerst zelf een stuk mee gereden hebben want dat moet echt een beleving zijn hoor ik van velen! Over enkele weken is die daadwerkelijk te koop. Ik probeer hier vast geinteresseerde te wekken.
Je kunt eventueel iets inruilen, maar dan moet het wel gaan om een goedkope en/of defecte fiets. Bij voorkeur een oldtimer/klassieker met grootste voorkeur Honda CB, maar over alles vast te praten.
Laatst bewerkt: