Ik weet niet of het de euro2 was fourstroker, het was het 125cc demo model van de Kymco importeur. Als dat zo zou zijn, haal ik wel ooit eens misschien een iets oudere Agility 125 uit Duitsland of er moet nog wel wat tuningspul te halen zijn? Hoe zit het met de variobus bijv? Aan de andere kant, luchtgekoelde 125cc blokjes lopen gemiddeld meestal niet veel harder dan 105km/u. Maargoed, leg 100 euro erbij en je hebt een 16" 150cc die vast wel 110-115km/u kan halen.
Skyteams heb je ook wel als semi-automaten, anders wel Jincheng. Maar inderdaad, te klein voor woon-werk. Dat is niet meer dan grappig speelgoed.
@sphere2; bij www.scooter-infos.com loopt een Innova 125 trouwens volgens hun 1:30.
En bromscooters die het voor gezien houden... tja, als je ziet hoe de brommerrijders met hun voertuig omgaan, verbaast me dat niets... geen of slecht onderhoud etc. etc. er zijn bijv. al zoveel brommers waarvan de verlichting niet in orde is, laat staan de rest van het ding.
Olie controleren? Waarom? Bandenspanning? Hij voelt toch nog hard aan???
Skyteams heb je ook wel als semi-automaten, anders wel Jincheng. Maar inderdaad, te klein voor woon-werk. Dat is niet meer dan grappig speelgoed.
@sphere2; bij www.scooter-infos.com loopt een Innova 125 trouwens volgens hun 1:30.
En bromscooters die het voor gezien houden... tja, als je ziet hoe de brommerrijders met hun voertuig omgaan, verbaast me dat niets... geen of slecht onderhoud etc. etc. er zijn bijv. al zoveel brommers waarvan de verlichting niet in orde is, laat staan de rest van het ding.
Olie controleren? Waarom? Bandenspanning? Hij voelt toch nog hard aan???