Het grote Triumph Sprint ST & GT Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O* *O*

Tis gelukt met de spiegels. Rubbers zitten weer vast zoals ze horen te zitten. Lang leve de lijm.
Striping is ook binnen, die nog aanbrengen en dan ben ik weer even klaar voor een tijdje (denk ik).


Bedankt voor de tips.
 
*O* *O* *O*

Tis gelukt met de spiegels. Rubbers zitten weer vast zoals ze horen te zitten. Lang leve de lijm.
Striping is ook binnen, die nog aanbrengen en dan ben ik weer even klaar voor een tijdje (denk ik).


Bedankt voor de tips.


Ja heerlijk de lijm, neem het ook altijd mee op vakantie :P

Morgen voor de recall naar zwolle toe. Ook gelijk software voor de uitlaat erop zetten.
Hopen dat het een klein beetje normaal weer is. Wind vind ik niet zo erg, als het maar droog is. Maar ja, dat geluk zal ik wel niet hebben denk ik.
 
*O* *O* *O*

Tis gelukt met de spiegels. Rubbers zitten weer vast zoals ze horen te zitten. Lang leve de lijm.
Striping is ook binnen, die nog aanbrengen en dan ben ik weer even klaar voor een tijdje (denk ik).


Bedankt voor de tips.

aub. zijn we hier toch nog ergens goed voor. *O*


Ja heerlijk de lijm, neem het ook altijd mee op vakantie :P

Morgen voor de recall naar zwolle toe. Ook gelijk software voor de uitlaat erop zetten.
Hopen dat het een klein beetje normaal weer is. Wind vind ik niet zo erg, als het maar droog is. Maar ja, dat geluk zal ik wel niet hebben denk ik.

die heb je morgen niet :P , wel iets minder wind als vandaag. Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl
 
Laatst bewerkt:
Dan halen we het regenpak maar even tevoorschijn.
Om met m'n leren pak in de regen te gaan rijden is ook niet zo gezond.
Ben net weer beter, en niet zo'n zin in een long ontsteking ofzo :P
watje O-)

Gaat er nog iemand naar de motorbeurs in hardenberg?? :P
http://www.motorevenementhardenberg.nl/

kan ik niet, storingdienst vanaf de 27nov. dan ga ik lekker op de zaak de sprint onderhanden nemen.(ipv zitten wachten tot er MISSCHIEN gebeld wordt) hoge stuur en gecoate remzuigers monteren. en met een beetje mazzel is dan ook het nieuwe MRA racing,smoke(double-bubble) binnen kan die ook erop
 
kan ik niet, storingdienst vanaf de 27nov. dan ga ik lekker op de zaak de sprint onderhanden nemen.(ipv zitten wachten tot er MISSCHIEN gebeld wordt) hoge stuur en gecoate remzuigers monteren. en met een beetje mazzel is dan ook het nieuwe MRA racing,smoke(double-bubble) binnen kan die ook erop

Zozo, aardig gepimpt dus.
Wat heb je er allemaal al aan verandert?
Ben je monteur ofzo :P
 
Zozo, aardig gepimpt dus.
Wat heb je er allemaal al aan verandert?
Ben je monteur ofzo :P

ja ik ben monteur, rolstoelmonteur (maar ook van scootmobielen en elekrische rolstoelen). maar de diploma's zeggen LTS-mvt en MTS-wtb.
en ja de motor is al aardig door 'ontwikkeld'. :+
 
Zooo vandaag recall gedaaan van de bike. Kon er op wachten.
Ook gelijk de motor nieuwe software voor de nieuwe uitlaat.
Kon ook direct. Ook nog de lichten af gesteld.
Super service :D
 
ik ben vandaag weer eens met de motor bezig geweest op de zaak aangezien ik storingsdienst heb.
heb de remklauwen voorzien van gecoate remzuigers om het sponsige remgevoel te verhelpen. zoals ook triumph zelf weet en aangeeft.
tegelijk kon ik de hoge stuur delen monteren en dan moet toch de remslang vervangen worden dus dan kan je beter meteen door met de remzuigers.
en als laatst het MRA double bubble ruitje er op.

*klik op foto voor vergroting


de nieuwe hoge sturen uit de UK. Incl alle kabels en instructie boekje.


remklauw van de motor gedemonteerd.


de remklauw gesplitst. Boven de remklauw delen. links de nieuw, gecoate, remzuiger. Rechts de originele remzuiger.
Bovenste klauwdeel al voorzien van nieuwe remzuigers.


begin stadium van het wisselen van de stuur helften. De tank is al verwijderd en het gehele luchtfiterhuis zal er ook af moeten om ruim bij de gasklep bediening tekunnen komen om de gaskabels teverwisselen.



links de oude, lage stuur helft. Rechts de nieuwe hoge stuurhelft.


het geheel klaar met nieuwe MRA double bubble ruitje.
 
ik ben vandaag weer eens met de motor bezig geweest op de zaak aangezien ik storingsdienst heb.
heb de remklauwen voorzien van gecoate remzuigers om het sponsige remgevoel te verhelpen. zoals ook triumph zelf weet en aangeeft.
tegelijk kon ik de hoge stuur delen monteren en dan moet toch de remslang vervangen worden dus dan kan je beter meteen door met de remzuigers.
en als laatst het MRA double bubble ruitje er op.

*klik op foto voor vergroting

[~[url="http://i87.photobucket.com/albums/k128/lexe_01/high%20handelbar%20kit_caliper%20renew_screen/th_highhandelbarkitA9638022-1.jpg"]afbeelding~][/URL]
de nieuwe hoge sturen uit de UK. Incl alle kabels en instructie boekje.

[~[url="http://i87.photobucket.com/albums/k128/lexe_01/high%20handelbar%20kit_caliper%20renew_screen/th_P1040762.jpg"]afbeelding~][/URL]
remklauw van de motor gedemonteerd.

[~[url="http://i87.photobucket.com/albums/k128/lexe_01/high%20handelbar%20kit_caliper%20renew_screen/th_P1040764.jpg"]afbeelding~][/URL]
de remklauw gesplitst. Boven de remklauw delen. links de nieuw, gecoate, remzuiger. Rechts de originele remzuiger.
Bovenste klauwdeel al voorzien van nieuwe remzuigers.

[~[url="http://i87.photobucket.com/albums/k128/lexe_01/high%20handelbar%20kit_caliper%20renew_screen/th_P1040766.jpg"]afbeelding~][/URL]
begin stadium van het wisselen van de stuur helften. De tank is al verwijderd en het gehele luchtfiterhuis zal er ook af moeten om ruim bij de gasklep bediening tekunnen komen om de gaskabels teverwisselen.


[~[url="http://i87.photobucket.com/albums/k128/lexe_01/high%20handelbar%20kit_caliper%20renew_screen/th_P1040767.jpg"]afbeelding~][/URL]
links de oude, lage stuur helft. Rechts de nieuwe hoge stuurhelft.

[~[url="http://i87.photobucket.com/albums/k128/lexe_01/high%20handelbar%20kit_caliper%20renew_screen/th_P1040770.jpg"]afbeelding~][/URL] [~[url="http://i87.photobucket.com/albums/k128/lexe_01/high%20handelbar%20kit_caliper%20renew_screen/th_P1040774.jpg"]afbeelding~][/URL] [~[url="http://i87.photobucket.com/albums/k128/lexe_01/high%20handelbar%20kit_caliper%20renew_screen/th_P1040775.jpg"]afbeelding~][/URL] [~[url="http://i87.photobucket.com/albums/k128/lexe_01/high%20handelbar%20kit_caliper%20renew_screen/th_P1040776.jpg"]afbeelding~][/URL]
het geheel klaar met nieuwe MRA double bubble ruitje.


En dat allemaal in 1 dag?? :} :} :}

Heb je er al mee gereden? Hoe is het met het ruitje, scheelt het heel erg veel wind?

Op mijn vorige motor had ik ook eerst een standaard ruitje, daarna een dubble bobble ruitje. Daar scheelde het een heleboel. Benieuwd of het met deze ook zo is.

Vandaag lekker naar de motorbeurs. Kijken of er nog nieuwe dingen te krijgen zijn. In ieder geval een motorpak denk ik :D
 
En dat allemaal in 1 dag?? :} :} :}

Heb je er al mee gereden? Hoe is het met het ruitje, scheelt het heel erg veel wind?

Op mijn vorige motor had ik ook eerst een standaard ruitje, daarna een dubble bobble ruitje. Daar scheelde het een heleboel. Benieuwd of het met deze ook zo is.

Vandaag lekker naar de motorbeurs. Kijken of er nog nieuwe dingen te krijgen zijn. In ieder geval een motorpak denk ik :D

natuurlijk heb ik nog niet met de motor gereden en wel om 2 redenen.

1
Het is vandaag overwegend bewolkt. Er zijn flinke droge perioden, maar nu en dan valt er ook wat regen. Er waait een matige tot vrij krachtige zuidelijke wind, kracht 4 tot 5. Langs de kust en op het IJsselmeer waait het krachtig, 6, buitengaats af en toe hard, 7 Bft.
dus echt niet dat ik dan vrolijk op de motor stap.

2
ik heb storingdienst en moet dus paraat zijn om
a de telefoon te beantwoorden.
b indien nodig in het bussie testappen om een één of ander invalide middel terapareren.
dan is het niet praktisch om op de motor terijden.
(in al die tijd dat ik niet 'werk' kan ik dus mooi aan de motor hobbyen.) })
 
Laatst bewerkt:
ge-quote van het Triumph topic.

Iemand dit wel eens gezien?

http://www.triumph.co.uk/media/Accessories_Special_Offers.pdf

Op o.a. World of Triumph is de 'throwover pannier kit' idd erg goedkoop... Komen wel nog verzendkosten bij. Maar misschien een leuke tip, weet niet of het nog eens langsgekomen is hier :)


SPRINT ST 1050 HANDLEBAR KIT HIGH, NON ABS A9638022 £155.99 => £38.17
SPRINT ST 1050 HANDLE BAR KIT, HIGH. ABS A9638023 £155.99 => £38.17
SPRINT ST 1050 SILENCER KIT A9608029 £311.99 => £198.48 UPTO VIN 281465

en nog veel meer ook de 955

te bestellen via http://www.worldoftriumph.com/section.php/150/1/sprint_st
en moet wel verzendkosten bij tellen, maar je kan met een gerust hart de bestelling doen. heb ik al voor jullie getest ;) *O*
 
ge-quote van het Triumph topic.SPRINT ST 1050 HANDLEBAR KIT HIGH, NON ABS A9638022 £155.99 => £38.17
SPRINT ST 1050 HANDLE BAR KIT, HIGH. ABS A9638023 £155.99 => £38.17
SPRINT ST 1050 SILENCER KIT A9608029 £311.99 => £198.48 UPTO VIN 281465

en nog veel meer ook de 955

te bestellen via http://www.worldoftriumph.com/section.php/150/1/sprint_st
en moet wel verzendkosten bij tellen, maar je kan met een gerust hart de bestelling doen. heb ik al voor jullie getest ;) *O*

Beetje jammer dat je credit card nodig hebt om te registreren ........
 
nee je moet een credit card hebben om te betalen. registreren kan als het goed is zonder.

Ja maar ja, dan heb ik er nog niks aan.. Ik bestel wel gewoon bij m'n motorbedrijf.
Heb nu alleen nog ff kussentje nodig voor achter de rug voor m'n vriendin.
Kost maar 29 euri hier in NL, in GBR kost is 21 pond. Dus dat is het verschil niet.

Al gereden vandaag? Was super weer vandaag! *O* *O* *O*
 
Al gereden vandaag? Was super weer vandaag! *O* *O* *O*

neeeeeeeeeeeee joh. weer werken vandaag en nog steeds storingdienst t/m donderdag avond. daarna zal ik op de zaterdag de remklauwen van de yamaha BT1100 bulldog van mw.Toverfee demonteren. ivm noodzakelijke reparatie werkzaamheden en tevens weer de rechter uitlaat vast zetten.
dus voorlopig staat de sprint nog in de container
 
Hallo allemaal

De triumphator is een jongeman van 50 lentes die in het Zuiden des lands woont.
Mag mezelf ook de gelukkige eigenaar van een Sprint ST 1050 ABS noemen.
Vrijdag a.s. ga ik mijn nieuwe aanwinst in Zuid Duitsland ophalen, moet er wel ver voor rijden maar dan heb je ook wat en voor behoorlijk minder euri dan hier in NL.
Het is er een van 08/2008 en hij heeft 5.100 km gereden. Kleur : Pacific Blue (is de juiste naam geloof ik).

Ik hoop hier veel interessante en leuke info op te doen en heb meteen al een vraag:

Heeft iemand ervaring met een HBM100 heftafel van buitelaar uit Waddinxveen?
Voor de hobbyist is dit een betaalbaar ding, maar is het wat voor dat geld (komt waarschijnlijk uit China)
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal

De triumphator is een jongeman van 50 lentes die in het Zuiden des lands woont.
Mag mezelf ook de gelukkige eigenaar van een Sprint ST 1050 ABS noemen.
Vrijdag a.s. ga ik mijn nieuwe aanwinst in Zuid Duitsland ophalen, moet er wel ver voor rijden maar dan heb je ook wat en voor behoorlijk minder euri dan hier in NL.
Het is er een van 08/2008 en hij heeft 5.100 km gereden. Kleur : Pacific Blue (is de juiste naam geloof ik).

Ik hoop hier veel interessante en leuke info op te doen en heb meteen al een vraag:

Heeft iemand ervaring met een HBM100 heftafel van buitelaar uit Waddinxveen?
Voor de hobbyist is dit een betaalbaar ding, maar is het wat voor dat geld (komt waarschijnlijk uit China)
[afbeelding]

welkom Triumphator. ik zal je alvast in de lijst van M-F leden met een Sprint ST toevoegen.

ik denk dat de HBM 100 Heftafel te klein, tekorte plato en licht is voor een motorfiets. het is meer geschikt voor bromfietsen.
de HBM 300 Motor / Heftafel lijkt mij meer geschikt gezien de afmetingen. en nu ook in de aanbieding voor €299.

de kwaliteit van de tafels zal je echt ter plaatse moeten beoordelen.
 
Hallo allemaal

De triumphator is een jongeman van 50 lentes die in het Zuiden des lands woont.
Mag mezelf ook de gelukkige eigenaar van een Sprint ST 1050 ABS noemen.
Vrijdag a.s. ga ik mijn nieuwe aanwinst in Zuid Duitsland ophalen, moet er wel ver voor rijden maar dan heb je ook wat en voor behoorlijk minder euri dan hier in NL.
Het is er een van 08/2008 en hij heeft 5.100 km gereden. Kleur : Pacific Blue (is de juiste naam geloof ik).

Ik hoop hier veel interessante en leuke info op te doen en heb meteen al een vraag:

Heeft iemand ervaring met een HBM100 heftafel van buitelaar uit Waddinxveen?
Voor de hobbyist is dit een betaalbaar ding, maar is het wat voor dat geld (komt waarschijnlijk uit China)
[afbeelding]

en is jouw sinterklaas kado al bij jouw thuis?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan