GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar staat wél voor een aardig bedragje....alleen die Rotrex supercharger kost al een paar duizend €€€€€

-BSR Aerotec 19 row cooler with slave cooler for supercharger (hidden in swinging arm)
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hij heeft dus nog een extra-cooler aan boord......

Ik heb de beste man (Paul) al een mailtje gestuurd....ben ook erg benieuwd naar de Pk'

Zit inderdaad een koeler in de achterbrug.....vraag me alleen af hoe de koeling dan plaats moet vinden. Volgens mij moet hij de bank nog op....dus aantal pk's zal nog niet bekend zijn.

[me="Bronco"]gaat op ebay eens neuzen naar een RSV kontje :X[/me]
 
Als je volgend jaar naar de beurs in Utrecht gaat Bronco, en je bent er bijtijds bij, heb je best kans dat je zoiets tegenkomt. Vorig jaar heb ik ook een kontje van een MV gezien. Erg mooi en voor niet al te veel. Ook voor een RSV moet toch wel te doen zijn lijkt me.
Je zou ook eens op www.biketeile.de kunnen kijken of bij de sloperij in Ureterp, die hebben vaak leuk spul.....
 
Heren een vraagje,
mijn blauwe k2 doet niets als ik het contact aanzet. Als ik het contact uitzet gaan de wijzers zoals ze (normaal) gesproken bij het aanzetten uitslaan.
De brandstofpomp doet niets en ik krijg ook geen display en mijn koplamp doet ook niets.
De accu is wel in orde (al gechecked).
Zelf denk ik aan het startrelais of aan de (slik) computer.

Heeft iemans hier dezelfde ervaring of weet iemand wat het is?? Graag uw mening.
 
Laatst bewerkt:
Heren een vraagje,
mijn blauwe k2 doet niets als ik het contact aanzet. Als ik het contact uitzet gaan de wijzers zoals ze (normaal) gesproken bij het aanzetten uitslaan.
De brandstofpomp doet niets en ik krijg ook geen display en mijn koplamp doet ook niets.
De accu is wel in orde (al gechecked).
Zelf denk ik aan het startrelais of aan de (slik) computer.

Heeft iemans hier dezelfde ervaring of weet iemand wat het is?? Graag uw mening.


Hele goeie kans dat 1 van de stekkers niet goed vast zit of slecht contact maakt.
Ik heb hetzelfde "euvel" aan het begin van het jaar gehad. Alle stekkers loshalen en inspuiten met contactspray. Nachtje "los" laten staan en weer aansluiten.
Mocht het dan nog niet werken dan is er idd wat anders aan de hand. Zou me nog niet al te veel zorgen maken als ik jou was. Startrelais is het zeker niet ;)
 
Ja, denk ik ook Mart. Contactprobleem met de blackbox ook de zekeringen even controleren.De brandstofpomp doet het eigenlijk altijd en dat hoor je direct.

Geen zorgen Robert...houd ons even op de hoogte. Ik ben toch benieuwd welke verbinding het probleem veroorzaakte.
 
inderdaad lijkt dit op een slechte verbinding in 1 van de stekkers.het zou ook nog in het contactslot kunnen zitten,daar je wijzers uitslaan op het moment dat je het contact uitzet :? .dus inderdaad de diverse stekkers en contacten bewerken met contactspray
 
Ik ga zo na het eten even kijken, er staan nogal wat taken op het programma zoals: behangen, pappa spelen, etc, etc.:p

Nu even het stroomkringschema napluizen, valt niet mee op een 17" scherm, in adobe reader 300% uitvergroten zie je niet veel van je schema :n
 
Zeg papa....als je nou eens een fijn en goed leesbaar stroomkringschema zoals jij dat noemt wilt hebben voor je bike (misschien als Sint Nicolaaskado of zo) zou je eens moeten kijken op deze website:
www.kojaycat.com
Voor elk type Bull op a5 formaat, keurig geplastificeerd en in een koker thuis gestuurd voor een
leuk prijsje.
Nee serieus.....een fijn en duidelijk electrisch schema waar je veel plezier van zult hebben. :)
 
kwam er gisteren achter dat de draadkleuren van een k2 anders zijn dan die van een k5 :? , lekker handig. Heb wel mijn benzinefilter schoongemaakt, dat hielp wel, benzinepomp liep ineens sneller. OOk blijkt nu dat m'n accu kapot is, dus eerst maar eens een nieuwe aanschaffen.
 
Hoi Hans,

FF een vraagje jij heb toch ook een orgineel suzuki onderkuipje en LSL crachballs gemonteerd zitten op je bull ?

heb jij de montage platen van LSL dan iets uitgevuld??

ik heb ze namelijk ook gekocht maar zonder ze uit te vullen passen ze niet.

Gr.Peter
 
Hoi Hans,

FF een vraagje jij heb toch ook een orgineel suzuki onderkuipje en LSL crachballs gemonteerd zitten op je bull ?

heb jij de montage platen van LSL dan iets uitgevuld??

ik heb ze namelijk ook gekocht maar zonder ze uit te vullen passen ze niet.

Gr.Peter


klopt , ze passen niet met orginele onderkuip.

tenminste aan de rechterkant niet .



als je aan de rechterkant , gewoon alles kant en klaar maakt volgens de tekening.
en dan draai je aan de voorste 2 bouten nog een extra moer, om afstand te maken,
dat is dan weer net genoeg voor de montage.

ik hoop dat je het snapt zo,

zal ff kijken of ik er nog een foto van heb, hoe ik het heb gedaan voor de uitleg.
 
Laatst bewerkt:
Mogge allen,

Ik hoop dat het jullie goed gaat.
Door omstandigheden heb ik een praktisch nieuw Akrapovic Full Race System te koop. Er werd mij gevraagd dit complete systeem te verkopen. Het systeem is een jaar oud en verkeert in hele mooie staat. De nieuwprijs was € 1.400.--. De vraagprijs is € 600.--
Mijn e-mailadres is gjbandit@hotmail.com voor belangstellenden. Er zit een originele dB-killer bij, deze is ongebruikt.

Groeten Gertie

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg
 
Hoi Hans,

FF een vraagje jij heb toch ook een orgineel suzuki onderkuipje en LSL crachballs gemonteerd zitten op je bull ?

heb jij de montage platen van LSL dan iets uitgevuld??

ik heb ze namelijk ook gekocht maar zonder ze uit te vullen passen ze niet.

Gr.Peter


ik heb foto's niet meer op de comp staan, ik moet ff een paar topic's doorzoeken ,
dus ; WORDT VERVOLGD :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan