klein maar fijne drz-400 +

Status
Niet open voor verdere reacties.
is dan zeker een gifkikker.. denk alleen dat t stunten wat onvoorspelbaarder word met t 2takt aan/uit effect... (heb 1 x op een cr 500 gereden op de maasvlakte, scheet bijna in me broek, dat ding wil je er alleen maar afgooien! :o :9 )

heb er zelf 1 gehad, die dingen zijn, zeker met korte gearing zoals zown ding hoort te zijn, echt bruut, die knal je gewoon in zn hoogste versnelling zonder koppeling maar puur op het gas nog zo omhoog, bijna niet mee te rijden omdat het echt bruut is en alleen maar wil uitbreken of dat voorwiel omhoog gooien, of beiden tegelijkertijd ;)
heel leuk voor de heb, maar inderdaad, het is echt totaal niet praktisch, je kunt er feitelijk geen klote mee en om écht hard te gaan is het al helemaal geen goede fiets, zijn gewoon heel moeilijk te berijden.
full



om toch maar af te sluiten met een DR, dan ook maar een foto'tje van een andere ex-fiets van me, en wel de voorloper van de DRZ400.
full

toendertijd best veel aan gedaan, en met 40.000km op de klok het blok volledig open gehaald, zag er echt allemaal nog verbazingwekkend goed uit, dus hopelijk is de 400 minimaal net zo goed :)
 
Laatst bewerkt:
ALS ik straks mn R6 kwijt ben... pfff
DAN ga ik dus een drzE halen, maar zou ook graag een setje sm velgen willen.
Weet iemand toevallig ook of er andere velgen in de motor passen?
Je ziet namelijk wel een rs125/250 of gs500 velgen in een crossert, en tja, prima goedkope optie dus :)
 
Zou in SM trim niet graag met gietwielen rijden. Zwaarder, minder sterk (lees vervormbaar dus sneller scheuren enzo). Je wielen zijn het enige contact tussen je motor en de weg en daar zou ik dan niet primair de goedkoopste oplossing voor zoeken...
Off-road ombouwen naar SM kost je (minimaal) een euro of 500 aan wielen, en ongeveer ietsje minder aan remmerij (minimaal een grotere schijf met adapterplaat voor de klauw). Dan kun je wel knallen met die hap :-)
In principe passen bijna alle wielen (of zijn pas te maken) maar het is wel handig als een paar maten al kloppen. Asdiameter 20mm, afstand tussen schijf en tandwiel 160mm zijn dan de belangrijkste. Aan afstandsbussen om het geheel uit te vullen ontkom je niet maar als je een draaibank in de buurt hebt kan dat ook al behoorlijk schelen.

Succes!!
 
Zo, mn R6 is de deur uit, en kan dus lekker op zoek gaan naar een DRZ E :)
Iemand nog een mooie zien staan? :+
 
mag ik even Spammen hier :)

Op 2 februari Organiseren wij een Indoor Supermoto Training
voor iedereen met een supermoto die graag een dagje wil genieten zonder verplichting.
Ervaren en onervaren rijders, voor iedereen... dus kijk voormeer info op.

www.teamspeedhouse.nl

Gr peter
 
mag ik even Spammen hier :)

Op 2 februari Organiseren wij een Indoor Supermoto Training
voor iedereen met een supermoto die graag een dagje wil genieten zonder verplichting.
Ervaren en onervaren rijders, voor iedereen... dus kijk voormeer info op.

www.teamspeedhouse.nl

Gr peter

Nice! Als ik de dr-z voor die tijd weer in elkaar heb ben ik zeker van de partij. En het is nog in zwolle ook *D
 
Iemand nog op de hoogte van een mooie DRZ S of E?

Ben heerlijk op zoek, maar heb het gevoel dat er veel rommel te koop staat. :N
 
Zit nog te overwegen mijne van de hand te doen, is een 400 k met alleen kickstart van 2001 in goede staat, 110kg 50pk de snelste en lichtste drz die er is gemaakt. Foto zwerft hier of op het andere drz forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan