is dan zeker een gifkikker.. denk alleen dat t stunten wat onvoorspelbaarder word met t 2takt aan/uit effect... (heb 1 x op een cr 500 gereden op de maasvlakte, scheet bijna in me broek, dat ding wil je er alleen maar afgooien! )
heb er zelf 1 gehad, die dingen zijn, zeker met korte gearing zoals zown ding hoort te zijn, echt bruut, die knal je gewoon in zn hoogste versnelling zonder koppeling maar puur op het gas nog zo omhoog, bijna niet mee te rijden omdat het echt bruut is en alleen maar wil uitbreken of dat voorwiel omhoog gooien, of beiden tegelijkertijd
heel leuk voor de heb, maar inderdaad, het is echt totaal niet praktisch, je kunt er feitelijk geen klote mee en om écht hard te gaan is het al helemaal geen goede fiets, zijn gewoon heel moeilijk te berijden.
om toch maar af te sluiten met een DR, dan ook maar een foto'tje van een andere ex-fiets van me, en wel de voorloper van de DRZ400.
toendertijd best veel aan gedaan, en met 40.000km op de klok het blok volledig open gehaald, zag er echt allemaal nog verbazingwekkend goed uit, dus hopelijk is de 400 minimaal net zo goed
Laatst bewerkt: