Database: Welke motor kan 25kw en hoe?

Er is toch wel een site voor of niet? Anders wil ik wel een siteje in elkaar flansen met php/mysql. Heb ik zo gedaan :z
 
[*]officieel 25kw: nee
[*]merk/Model: Kawasaki ZXR 750
[*]Bouwjaar: 1989 t/m 1995
[*]Terugvoermethode: ringen in inlaat
[*]eigenschappen motor: rijd met 25kw set prima, topsnelheid 170/180KM/h, 0-100 in 6 a 6.5 seconde zoiets, loopt heel mooi, doortrekke boven 8000 toeren heeft geen zin.
[*]Prijs: 2000/4000 euro

full

full


beetje wazige foto's omdat hij er niet helemaal op staat maar dat ging wat lastig in de garage.
 
wat zet je hem er dan tussen? dan kan je elke motor hier wel neerzetten :+

nope... Jij rijd toch ook een bandit die niet officieel 25kw kan??? Het gaat mij er hier om dat mensen die op zoek zijn nar hun eerste 25kw motor nuttige info op kunnen doen, en niet over elke motor direct een topic openen. Motoren zoals een r-1 worden natuurlijk niet in dit topic opgenomen, maar hier hoeven zeker niet alleen maar motoren te staan die alleen officieel 25kw kunnen!
 
nope... Jij rijd toch ook een bandit die niet officieel 25kw kan??? Het gaat mij er hier om dat mensen die op zoek zijn nar hun eerste 25kw motor nuttige info op kunnen doen, en niet over elke motor direct een topic openen. Motoren zoals een r-1 worden natuurlijk niet in dit topic opgenomen, maar hier hoeven zeker niet alleen maar motoren te staan die alleen officieel 25kw kunnen!
Zijn er meer die een R1 op 25kW willen dan een ZXR750... Helaas...
 
het is onzin om alle motoren die niet officieel op 25kw kunnen hier neer te zetten.
kunnen we wel elke motor hier neerzetten.

en dit staat los van het feit dat ik nog op de "illegale bandit" rij.
 
Gepost door Ltd_454 en ligt aangepast door superkris

officieel 25kw: Ja
Merk/model: Kawasaki LTD 454
Bouwjaar: alle denk ik, worden volgens mij al een tijd niet meer gemaakt
Terugvoermethode: Metalen ringen in de inlaat van de motor, wat zorgt voor minder brandstof toevoer naar de cilinders
eigenschappen motor: 2 cilinders, 454 cc, orgineel 37 kw, leuke beginners motor ligt lekker in de bochten en is zuinig in verbruik, +/- 1:20.
Prijs: Ik heb de mijne gekocht voor 400 euro maar gemiddeld tussen de 600 en 1500.

full
 
Gepost door kap0tz3r en ligt aangepast door superkris

[*]officieel 25kw: Ja
[*]merk/Model: Suzuki SV650
[*]Bouwjaar: 1999/2005
[*]Terugvoermethode: 1999 tm 2002 dmv 2 aangepaste gasnaalden van 50 euro per stuk (zit een gaatje in zodat de vacuum achter de gasschuif afneemt en de schuif niet volledig omhoog komt + 2 ringetjes om je gasnaald iets hoger te zetten voor lekker stationair draaien (zit bij die 2x gasschuif set, erin laten zetten 1 uur werk a 45 euro. Kosten totaal dus +- 150 euro vanaf 2003 dmv een andere CDI
[*]eigenschappen motor: Sportieve V-twin motor, zowel met als zonder stuurkuip te krijgen, stuurt heel scherp. Soepel blok pakt bij lage toeren al lekker op. Goedkoop in aanschaf. Vooral populair onder de beginnende motorrijder

Vanaf 2003 heeft de SV een totaal nieuw uiterlijk gekregen, motorish is er injectie toegepast heeft de motor dubbele gaskleppen gekregen(1ste gasklep electronish geregelt)

[*]Prijs: Tweedehands is de sv naked vanaf 3500 en de svs vanaf 4000/4250 euro redelijk te vinden

full

2003 model met stuurkuip.
 
Gepost door droppey en ligt aangepast door superkris

[*]officieel 25kw: ja, t/m bouwjaar 2002 daarna nog geen 2e type goedkeuring
[*]Merk: suzuki gsx600f
[*]Bouwjaar: 1990 t/m 2002
[*]Terugvoermethode: aanpassingen aan spuitstuk, gaschuiven en carbs
[*]eigenschappen motor: lekker sportief en makkelijk te berijden
[*]Prijs: voor 2000 euro heb je een leuke 2e hands (nieuw 7000 euro)
ik heb hem zelf gekocht voor 2300 (uit 1992, 43000km, en al 25 kw op kenteken.)

full
 
zo ff wat geupdate.. maak het morgen wel af...

Kom op mensen, posten die motoren!!!
 
Gepost door kap0tz3r en ligt aangepast door superkris

[*]officieel 25kw: Ja
[*]merk/Model: Suzuki SV650
[*]Bouwjaar: 1999/2005
[*]Terugvoermethode: 1999 tm 2002 dmv 2 aangepaste gasnaalden van 50 euro per stuk (zit een gaatje in zodat de vacuum achter de gasschuif afneemt en de schuif niet volledig omhoog komt + 2 ringetjes om je gasnaald iets hoger te zetten voor lekker stationair draaien (zit bij die 2x gasschuif set, erin laten zetten 1 uur werk a 45 euro. Kosten totaal dus +- 150 euro vanaf 2003 dmv een andere CDI
[*]eigenschappen motor: Sportieve V-twin motor, zowel met als zonder stuurkuip te krijgen, stuurt heel scherp. Soepel blok pakt bij lage toeren al lekker op. Goedkoop in aanschaf. Vooral populair onder de beginnende motorrijder

Vanaf 2003 heeft de SV een totaal nieuw uiterlijk gekregen, motorish is er injectie toegepast heeft de motor dubbele gaskleppen gekregen(1ste gasklep electronish geregelt)

[*]Prijs: Tweedehands is de sv naked vanaf 3500 en de svs vanaf 4000/4250 euro redelijk te vinden

(Afbeelding)
2003 model met stuurkuip.

Aanvullende info voor de 03-heden SV650: De kosten van de CDI zijn EUR,- 292, de inbouw 10 minuten (accu los, originele CDI los, 25 KW CDI vast, accu aansluiten, klaar).
Kentekenpapieren opsturen naar t RDW en voila, helemaal officieel!
 
Even een vraagje:

Kan een honda vfr400 of een hondan cbr400 niet officieel 25 kw op kenteken krijgen?

Zie hem namelijk niet in database staan en ik vind dat ook wel leuke motoren om mijn 25 kw tijd mee door te komen.
 
Kan helaas niet. Wel met uitvoeren naar duitsland, 25kw maken en weer invoeren.
Maar dat is duur.
 
Dat dacht ik al.

En een zxr400 gaat alleen vanaf het jaar 2000 heb ik net gelezen. Stel ik koop een zxr400 van jaar 2000, wat kost het me dan nog deze op 25 kw te laten zetten?

Is dit dan voldoende om hem te laten terugvoeren:

Terugvoermethode: 4 ringetjes met een kleinere doorlaat in de rubbers van de carb's

En dan nog laten keuren
 
yoo ik was ook maar es aan het kijken wat voor een te lichte motor ik moest gaan uitkiezen als ik het roze papiertje heb. Honda Hornet leek me wel een geil stuurfietsje en nou stond er in die "database" inderdaad Honda CB600 .. maar is daar nog een beperking op van voor of na een bepaald bouwjaar? En is die database 100% gebaseerd op legaal op kenteken ?
 
[*]officieel 25kw: ja
[*]merk/Model: Aprilia rs125
[*]Bouwjaar: ?? / 2005
[*]Terugvoermethode: hoeft niet, is al geschikt voor klein A rijbewijs
[*]eigenschappen motor: 125cc 2 takt
[*]Prijs: 2de hands: 1000€ / 2500€

Het mooie aan dit ding is het geweldige race uiterlijk. Wat je voor deze prijs gewoonlijk een oude brik van 20 jaar geleden kan krijgen (honda, kawasaki, susuki), heb je een zeer mooie moto. Rijeigenschappen zijn, zover ik weet, ook erg goed.

Nadeel is echter dat het een tweetakt is en dus meer onderhoud vereist, zeker over de. Er gaat meer geld zitten naarmate je kilometertjes maakt. Maar een gsx uit '85 is ook niet echt goed-als-nieuw natuurlijk.

2089591_1.jpg


rs125extrema.jpg
 
[*]officieel 25kw: Ja
[*]merk/Model: Honda CBF250
[*]Bouwjaar: vanaf 2004
[*]Terugvoermethode: voldoet standaard aan de 25 Kw regel
[*]Vermogen:15 kW( 20 pk) / 8.000 tpm (95/1/EC)
[*]Eigenschappen motor:
Deze compacte, lichtgewicht motorfiets is een streling voor het oog en een genot om mee te rijden. Een fraai staaltje motorfietsdesign met sportieve prestaties. De pittige DOHC-eencilinder van de CBF250 start met één druk op de knop en zorgt voor een snelle acceleratie zodra je aan het gashendel draait.
Hij is vlot, biedt een fantastische handling en door zijn handzame afmetingen staat hij garant voor optimaal rijplezier. En dat allemaal tegen bijzonder vriendelijke gebruikskosten.

[*]Prijs: € 3.990,-


of check de site van http://www.honda.nl/mc/18326_22744.htm (Honda Nederland)
 
het is onzin om alle motoren die niet officieel op 25kw kunnen hier neer te zetten.
kunnen we wel elke motor hier neerzetten.

en dit staat los van het feit dat ik nog op de "illegale bandit" rij.

Hoeveel cc is jou bandit? en uit welke jaar?

ant een vriend heeft dus ook probs met zijn bandit:

Suzuki Bandit GSF 400 op 25 kw krijgen?

hij heeft er dus 1 uit 93

overigens zat ik net een foto van jou bandit te kijken is dat std die achterkant van jou vidnt hem erg bruut bij die vriend van me is het 1 geheel die achterlicht unit maargoed hij wil er graag iets anders van maken

en dus wist neit of jou achterlicht unit ori was :)
 
[*]officieel 25kw: [kan als 25 kw geleverd worden]
[*]merk/Model: [Ducati m600 ]
[*]Bouwjaar: [Hier het bouwjaar??]
[*]Terugvoermethode: [Geef hier de terugvoer methode??]
[*]eigenschappen motor: [geef hier de eigenschappen van de motor??]
[*]Prijs: [ze hier de prijs neer??]
*foto??*
zal later wel even updaten
 
Terug
Bovenaan Onderaan