Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 76

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag nog maar eens geprobeerd, zelfde problemen -O- op de snelweg tijdens het rijden zakt de toeren teller weer naar 0 en dan paktie weer op, en zo schokt ie paar keer door.
want vandaag nieuw was, was dat hij tijdens stilstand stationair draaien bij stoplicht paar keer uitviel. starten ging wel hierna. maar de eerste keer moest ik het knopje ook ff ingedrukt houden

iemand een idee ? -O-
 
Vandaag nog maar eens geprobeerd, zelfde problemen -O- op de snelweg tijdens het rijden zakt de toeren teller weer naar 0 en dan paktie weer op, en zo schokt ie paar keer door.
want vandaag nieuw was, was dat hij tijdens stilstand stationair draaien bij stoplicht paar keer uitviel. starten ging wel hierna. maar de eerste keer moest ik het knopje ook ff ingedrukt houden

iemand een idee ? -O-

Lijkt mij ergens een rotte verbinding, zou alle stekkerverbindingen eens goed nalopen of alles goed vastzit ofdat er geen corrosie in de verbindingen aanwezig is.
 
Vandaag helaas mijn blade al weer afgeschreven... Onderuit geschoven op de oprit van een snelweg. Motor 6x over de kop.

Helaas niks meer van over. Zelf wat beurs maar verder gelukkig niets. Ben door het gras de snelweg zelf opgeschoven en daar midden op de weg tot stilstand gekomen. Motor lag nog een stukje verder. Geluk gehad dat daar geen auto's reden anders was het misschien anders afgelopen.

Nu wachten op de verzekering. Baal d'r ontzettend van natuurlijk.
 
Vandaag helaas mijn blade al weer afgeschreven... Onderuit geschoven op de oprit van een snelweg. Motor 6x over de kop.

Helaas niks meer van over. Zelf wat beurs maar verder gelukkig niets. Ben door het gras de snelweg zelf opgeschoven en daar midden op de weg tot stilstand gekomen. Motor lag nog een stukje verder. Geluk gehad dat daar geen auto's reden anders was het misschien anders afgelopen.

Nu wachten op de verzekering. Baal d'r ontzettend van natuurlijk.

Ai dat zijn mindere berichten :/ gelukkig ben je zelf nog heel. :Y
 
Vandaag helaas mijn blade al weer afgeschreven... Onderuit geschoven op de oprit van een snelweg. Motor 6x over de kop.

Helaas niks meer van over. Zelf wat beurs maar verder gelukkig niets. Ben door het gras de snelweg zelf opgeschoven en daar midden op de weg tot stilstand gekomen. Motor lag nog een stukje verder. Geluk gehad dat daar geen auto's reden anders was het misschien anders afgelopen.

Nu wachten op de verzekering. Baal d'r ontzettend van natuurlijk.
Behoorlijk mazzel gehad, maar het is knap klote :X Succes met de afwikkeling, en de spierpijn morgen :o
 
Da"s Kl*te. Klein beetje geluk heb je wel gehad als je een lege snelweg op rolt...
 
Idd geluk gehad. Voorwiel schoof onderuit. Motor ziet eruit. Zit geen voorkant meer op. Alle delen beschadigd. Uitlaat, frame, tank,kont en blok beschadigd tellerhuis en voorkruip liggen er af. Stuur krom en geen remhendel of start knop meer over. radiator krom. zadel van de duopassagier afgeschaafd. Oja en ook nog een volle tank af moeten geven. Hopen dat hij totallos is zodat ik opzoek kan naar een nieuwe. Nieuwe yoshi r77 Uitlaat is iig al onderweg _O-

Zelf ook een vrij aparte koprol gemaakt. Maar ben bij de eerste hulp geweest op advies van de sleepdienst.


Maar gelukkig hebben we het filmpje nog.

Nu maar wachten op de verzekering en hopen dat ze een beetje uit willen keren.
 
Laatst bewerkt:
zonde man :/

maargoed dat je zelf er niet veel aan overgehouden hebt.

maar een voorwiel dat wegschuift...

controleer sowieso het wegstuk waar het gebeurd is, niet dat er olie of diesel lag ;)
 
Vandaag helaas mijn blade al weer afgeschreven... Onderuit geschoven op de oprit van een snelweg. Motor 6x over de kop.

Helaas niks meer van over. Zelf wat beurs maar verder gelukkig niets. Ben door het gras de snelweg zelf opgeschoven en daar midden op de weg tot stilstand gekomen. Motor lag nog een stukje verder. Geluk gehad dat daar geen auto's reden anders was het misschien anders afgelopen.

Nu wachten op de verzekering. Baal d'r ontzettend van natuurlijk.
Bah, berichten welke we liever niet lezen (en niet omdat we ze willen negeren.. ;) ).

Wel goed verzekerd ook?
 
Dag mede-motor-fanaten ;-)
Ik ben Joris, en heb (net als Hean) voorbije zondag mijn motor (een 2006 R1) afgeschreven. Ik ben aangereden door een dronken bestuurder maar stel het zelf nog vrij goed gezien de omstandigheden.

Ik ben nu volop aan't uitkijken voor de volgende motor en zit al een tijdje te denken aan deze CBR:
Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen

Ik heb met de verkoper contact gehad al voor ik de R1 kocht (eigenlijk geruild met mijn vorige motor). De CBR is erg knap maar de R1 was de betere keuze (nieuwer, half zoveel km's, ...).
Maar nu komt hij dus terug tevoorschijn.

Hoe staan jullie tegenover de km-stand?
Ik heb eerst een Yamaha FZ1-N gehad (R1 motor) en daarna een 2006 R1. Ik ben dus wel wat power gewend en gebruik dat vermogen ook regelmatig. Gaat de CBR me aanstaan denken jullie?

Ik ga uiteraard testrijden maar daarvoor moet ik eerst even terug herstellen en een nieuwe helm gaan kopen :-D

Ondertussen ben ik benieuwd naar jullie mening hier over ;-)
Andere kanshebbers zijn een 2003 R1 en een 2004 GSX-R 1000.

ps: de verkoper in kwestie is van opleiding automechanieker en kent dus wel wat van techniek.
 
Hier nog een nieuweling die over wil gaan op een blade uit '05, namelijk deze http://occasions.motorcentervenlo.nl/unit/honda/cbr1000rr/16625 Welke punten verdienen aandacht om in de gaten te houden bij een testrit? Heb nu ruim 2 jaar het rijbewijs en ben begonnen op een gsxr600 srad uit '98. Heb de CBR's altijd al mooie motoren gevonden alleen was het budget toen ik begon met motorrijden te krap voor een 600rr.
Alvast bedankt voor jullie info!
 
Vandaag helaas mijn blade al weer afgeschreven... Onderuit geschoven op de oprit van een snelweg. Motor 6x over de kop.

Helaas niks meer van over. Zelf wat beurs maar verder gelukkig niets. Ben door het gras de snelweg zelf opgeschoven en daar midden op de weg tot stilstand gekomen. Motor lag nog een stukje verder. Geluk gehad dat daar geen auto's reden anders was het misschien anders afgelopen.

Nu wachten op de verzekering. Baal d'r ontzettend van natuurlijk.


ayeeeee success. zwaar klote zeg! maar je hebt er iig zelf weinig aan overgehouden
 
Lijkt mij ergens een rotte verbinding, zou alle stekkerverbindingen eens goed nalopen of alles goed vastzit ofdat er geen corrosie in de verbindingen aanwezig is.

Oke, ik gaat er even naar laten kijken. Hoop dat dat alles is, want zo wil ik er niet meer de weg mee op -_-

Zag ook dat als ik contact aanzet mn lichten wel aangaan, maar dat het een klein beetje soort van flikkert (niet helemaal aan uit ofzo, maar het staat iig niet stabiel aan)
 
Oke, ik gaat er even naar laten kijken. Hoop dat dat alles is, want zo wil ik er niet meer de weg mee op -_-

Zag ook dat als ik contact aanzet mn lichten wel aangaan, maar dat het een klein beetje soort van flikkert (niet helemaal aan uit ofzo, maar het staat iig niet stabiel aan)

Je geeft het in feite al zelf aan, lichten die flikkeren een stotterend kilometertellerunit. Al die zaken zijn elektrisch. Echt alle bedrading en connectoren eens goed nalopen. Kijk ook eens of er geen draadbreuken zijn, of isolatie beschadigd is met name bij de kabels die langs de vorkpoten lopen.
 
Vandaag helaas mijn blade al weer afgeschreven... Onderuit geschoven op de oprit van een snelweg. Motor 6x over de kop.

Helaas niks meer van over. Zelf wat beurs maar verder gelukkig niets. Ben door het gras de snelweg zelf opgeschoven en daar midden op de weg tot stilstand gekomen. Motor lag nog een stukje verder. Geluk gehad dat daar geen auto's reden anders was het misschien anders afgelopen.

Nu wachten op de verzekering. Baal d'r ontzettend van natuurlijk.

Hoe gaat het ermee? Spierpijn?
Goed dat het met jou allemaal redelijk goed is afgelopen, dit in tegenstelling tot je Blade.

Enig idee wat de oorzaak is geweest?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan