Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Capri? Dat is 8-)

Zo'n ding had mijn oom vroeger ook, machtig ding vond ik het.

Jeugdsentiment, heb er ook een paar gehad, een Capri II 2.3S en een Capri III, ook een 2.3S met vinyl dak, alu. velgen, getint glas. Allebei ivm roest weg moeten doen..... Heb nu de moderne uitvoering zeg maar (1999 Z3 coupe).
 
jongens ik moet 2 pakkingen bestellen maar wil het graag online doen.

waar kan ik beiden pakkingen bestellen voor de clutch slave cylnder en de deksel die over de voorste tandwiel gaat
OEM Honda Gasket 22862-MGJ-D00
OEM Honda gasket 11344-MCF-000
 
Cmsnl (duur) of de hondadealer, en dan mee laten komen met een andere bestelling om verzendkosten te besparen
 
jongens ik moet 2 pakkingen bestellen maar wil het graag online doen.

waar kan ik beiden pakkingen bestellen voor de clutch slave cylnder en de deksel die over de voorste tandwiel gaat
OEM Honda Gasket 22862-MGJ-D00
OEM Honda gasket 11344-MCF-000

Kan je gewoon bij elke motorzaak bestellen zoals Goedhart, Hans van Wijk enz.
 
De E30 is van een collega, ligt een 2.5 24v in uit een E36.
De andere op de brug is een 1802 uit '73 in originele staat, deze is van een andere collega.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, kom er alleen maar omdat mijn werk er zit. Kan ook wel op Schiphol aan de bak, maar de reistijd van 12-15 min die ik nu heb, vind ik ook wel prettig.
 
Well my 'snagging' continues with my new bike . My 'trip meter' loses its mileage every time ignition is turned off which is not good with no petrol guage. So it was time to investigate. Long story short but turns out it was corroded/broken pin in the big grey connector on front left side. Red/Green wire. So bodged wires together, turned ignition on, span wheel seemed like forever to register 0.1 mile. Ignition off, back on and hey presto it's worked . Now just got to make a proper connection and its humpty dumpy time.
Vertaling bekijken
Vind ik leuk
 
Well my 'snagging' continues with my new bike . My 'trip meter' loses its mileage every time ignition is turned off which is not good with no petrol guage. So it was time to investigate. Long story short but turns out it was corroded/broken pin in the big grey connector on front left side. Red/Green wire. So bodged wires together, turned ignition on, span wheel seemed like forever to register 0.1 mile. Ignition off, back on and hey presto it's worked . Now just got to make a proper connection and its humpty dumpy time.
Vertaling bekijken
Vind ik leuk
Omdat dit probleem toch wel een paar keer voorbij gekomen is, heb ik deze oplossing maar ff bij het techniek-gedeelte van de OP gezet.
 
En een goede middag btw :W

Net nog ff een uurtje op de SP vertoefd, beste puf lucht in de bandjes erbij en de tank weer vol met peut en goan :] Man, wat kan een mens toch vrolijk worden van dat apparaat... *O*

Merk toch wel dat het meer opletten wordt op de weg, veel bladeren en in de polder flink wat moddermeuk op de weg...
 
De E30 is van een collega, ligt een 2.5 24v in uit een E36.
De andere op de brug is een 1802 uit '73 in originele staat, deze is van een andere collega.
E30 heb je mooie exemplaren van, vind de E21 ook erg gaaf. Zou best nog wel een klassiekertje erbij willen, alleen geen toestemming van mijn portemonnee... :N

Collega van mij had trouwens ook een mooie Capri, maar niet zo'n dikke als die van jou. Heeft ie onlangs (wel met spijt) verkocht.
 
Well my 'snagging' continues with my new bike . My 'trip meter' loses its mileage every time ignition is turned off which is not good with no petrol guage. So it was time to investigate. Long story short but turns out it was corroded/broken pin in the big grey connector on front left side. Red/Green wire. So bodged wires together, turned ignition on, span wheel seemed like forever to register 0.1 mile. Ignition off, back on and hey presto it's worked . Now just got to make a proper connection and its humpty dumpy time.
Vertaling bekijken
Vind ik leuk
jeffery heeft dit 2x gepost volgens mij.
the force is strong in young jeffery :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan