Probleem met koppeling Garmin Zumo

Proosst

MF veteraan
23 feb 2007
4.822
15
Al sinds een aantal jaar heb ik een Garmin Zumo 390LM die het altijd perfect doet. Echter de laatste weken vertoont hij kuren en ik kom er zo niet achter wat de oorzaak is. Telkens na 5 minuten aan het rijden te zijn geeft hij aan dat hij de headset verloren is en heb ik geen geluid meer. Zo nu en dan komt hij een paar minuten later ineens terug maar verdwijnt daarna ook weer om weg te blijven (de verbinding dan hé).

Het enige wat er veranderd is aan de hele situatie is dat ik mijn systeem over heb gezet van mijn oude op mijn nieuwe motor. Iemand enig idee waar deze verbindingsproblemen vandaan komen? En beter nog, hoe ze op te lossen?

Com set = Nolan N-Com B5
Smartphone
Garmin Zumo 390LM
Ik heb zowel de telefoon als de N-Com enkel aan de Zumo gekoppeld.
 
Alles geupdated? kan dus ook juist door een update komen.
Ook al geprobeerd om de koppelingen te verwijderen en eens opnieuw te koppelen?
Anders een keer een harde reset van de Zumo doen om naar de fabrieksinstellingen terug te gaan (wel even een back-up maken voor de tijd).
 
@___Ray___ Inderdaad pas geleden ook de nieuwste update geïnstalleerd van Garmin. Zal de koppeling eens opnieuw proberen te maken..

@MasterTommy ik geef enkel aan dat ik problemen ervaar met de koppeling met de Garmin. Zeg niet dat het daar aan ligt. Daar wil ik nu achter komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: my60
Komt het door de automatisch uitschakelen funtie van de Nolan N-com B5?
Daar had ik namelijk bij mijn B5 zeer veel last van.
Na het vervangen door een Sena bleutooth systeem is dat helemaal verdwenen.
 
Ik heb n soortgelijk probleem gehad met de 660.Had toen n com-set van BT.
Deze vervangen door n setje van Ali en nooit geen probleem meer gehad.
Misschien kun je t eens testen met n ander com-setje?
Succes
 
@AntoonT . Het ligt niet aan de auto uitschakelfunctie. Die heeft het altijd prima gedaan.

Vandaag alles ontkoppelt als test. Kijken of dat het deed. De hele heenrit werkte het prima. Een uur lang geen probleem. Motor uit gezet en daarna werd verder. Toen was het na vijf minuten weer prijs.

Ik dacht aanvankelijk dat het door de naamsverandering kwam van de zumo. Die had ik namelijk ook veranderd toen ik van motor gewisseld ben (oude naar nieuwe naam). Die strookte aanvankelijk niet met die ik in mijn telefoon had staan. Terug gezet en toen leek het prima te gaan.

Maar ook dat mocht dus niet baten.
 
Koppel hem even aan een andere bluetooth device?

Kijk anders eens in het WAYPOINT gps forum???
 
Terug
Bovenaan Onderaan