en dat gaat ie nu direct voor je fiksen dan toch hoop ik tenminste voor jeVanmorgen even bij mijn drukken stealert geweest en inderdaad kromme schijven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en dat gaat ie nu direct voor je fiksen dan toch hoop ik tenminste voor jeVanmorgen even bij mijn drukken stealert geweest en inderdaad kromme schijven
Vanmorgen even bij mijn drukken stealert geweest en inderdaad kromme schijven
Ziet er gewoon gaaf uit. Maar het ging me allemaal wat te netjes voor hoe ie er uit ziet. ik ben benieuwd hoe het je bevalt.
Is niet andersDat suks..
Heb gebeld met de dealer waar ik haar gekocht heb die blijft erbij dat het in de abs unit zit.en dat gaat ie nu direct voor je fiksen dan toch hoop ik tenminste voor je
Is gelukkig nog garantieOei dat is kloten, niet goed in geremd? Zijn dure grappen..
Is zeker een dikke fiets alleen dat hangen op de stuur helften lijkt mij niksProefrit is me goed bevallen. Ik snap wat je bedoelt, hij mist die punch en agressie van de Speed. Thruxton trekt ook flink maar is ook snel buiten adem door zijn beperkte toerenbereik.
Ik denk dat je hem niet moet willen rijden zoals je een Speed rijdt, het is geen hooliganfiets. Vond hem wel heerlijk sturen, mede door de top vering. Blijft ook op hoge snelheid mooi stabiel in de bocht, valt me niks tegen voor een 160 achterband.
Remmen zijn dikke monoblocks met brembo pomp maar vond ze niet zo krachtig als de remmen van mijn Speed.
Toch vind ik hem heeeeel gaaf, zoals ik nu in de wedstrijd sta rij ik volgend seizoen nog op de Speedie en ga ik dan eens rustig kijken voor een Thruxton R..
Is gelukkig nog garantie
Heb gebeld met de dealer waar ik haar gekocht heb die blijft erbij dat het in de abs unit zit.
Ik ga er morgen of zaterdag heen en dan weten we meer
Proefrit is me goed bevallen. Ik snap wat je bedoelt, hij mist die punch en agressie van de Speed. Thruxton trekt ook flink maar is ook snel buiten adem door zijn beperkte toerenbereik.
Ik denk dat je hem niet moet willen rijden zoals je een Speed rijdt, het is geen hooliganfiets. Vond hem wel heerlijk sturen, mede door de top vering. Blijft ook op hoge snelheid mooi stabiel in de bocht, valt me niks tegen voor een 160 achterband.
Remmen zijn dikke monoblocks met brembo pomp maar vond ze niet zo krachtig als de remmen van mijn Speed.
Toch vind ik hem heeeeel gaaf, zoals ik nu in de wedstrijd sta rij ik volgend seizoen nog op de Speedie en ga ik dan eens rustig kijken voor een Thruxton R..
Daar hebben ze wat op bedacht!
Bekijk bijlage 1333848
(Voor degene die het niet ziet, er zit een supercharger op)
Alleen de betrouwbaarheid schijnt wel heel erg tegen te vallen. De Motoplus heeft er eentje in hun 50.000 km duurstest, maar tot de tussenstand bij 12.000 konden ze al een boek over volschrijven en dan bedoel ik niet met positieve verhalenProefrit is me goed bevallen. Ik snap wat je bedoelt, hij mist die punch en agressie van de Speed. Thruxton trekt ook flink maar is ook snel buiten adem door zijn beperkte toerenbereik.
Ik denk dat je hem niet moet willen rijden zoals je een Speed rijdt, het is geen hooliganfiets. Vond hem wel heerlijk sturen, mede door de top vering. Blijft ook op hoge snelheid mooi stabiel in de bocht, valt me niks tegen voor een 160 achterband.
Remmen zijn dikke monoblocks met brembo pomp maar vond ze niet zo krachtig als de remmen van mijn Speed.
Toch vind ik hem heeeeel gaaf, zoals ik nu in de wedstrijd sta rij ik volgend seizoen nog op de Speedie en ga ik dan eens rustig kijken voor een Thruxton R..
Alleen de betrouwbaarheid schijnt wel heel erg tegen te vallen. De Motoplus heeft er eentje in hun 50.000 km duurstest, maar tot de tussenstand bij 12.000 konden ze al een boek over volschrijven en dan bedoel ik niet met positieve verhalen
Heeft abs unit uberhaupt invloed op waar het aangrijppunt zit bij remmen? Het ging toch om een variabele vrije slag in je remhendel waarbij 1e keer langer is dan de 2e.Heb gebeld met de dealer waar ik haar gekocht heb die blijft erbij dat het in de abs unit zit.
Ik ga er morgen of zaterdag heen en dan weten we meer
Nou zeg, laat ik ook net een kapotte keerring hebben. Zal wel aan de witte tank liggen.Vorige week bij HK Suspension de voor- en achtervering laten reviseren, ik had een lekke voorvorkkering dus de voorvork moest sowieso uit elkaar. Nou daar knapt ie goed van op, rijdt weer als van ouds!
Nou zeg, laat ik ook net een kapotte keerring hebben. Zal wel aan de witte tank liggen.
Alleen de betrouwbaarheid schijnt wel heel erg tegen te vallen. De Motoplus heeft er eentje in hun 50.000 km duurstest, maar tot de tussenstand bij 12.000 konden ze al een boek over volschrijven en dan bedoel ik niet met positieve verhalen
Google doet wonderenOw dat is minder.. Wat voor soort problemen want Triumph's van de laatste 10-15 jaar doen het, op spanningsregelaars na, vaak juist erg goed dacht ik zo..
dat is niet heel erg best
Nee heeft geen verschilHeeft abs unit uberhaupt invloed op waar het aangrijppunt zit bij remmen? Het ging toch om een variabele vrije slag in je remhendel waarbij 1e keer langer is dan de 2e.
Als je de motor aanzet incl abs maar verder niet rijdt, zit dat verschil in vrije slag er dan ook?
En dan nog, sowieso zijn de schijven dus krom en dat mogen ze dan wel fiksen ja