Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lang leve het antiek ,,,, dan heb je dit gedoe niet … het ding staat hoogstwaarschijnlijk nu in de diefstal modus ..
 
Dan staat ie inderdaad in de "diefstalmodus" en moet ie gereset worden, geen idee hoe dat moet, zou contact met een dealer opnemen
 
Diefstal modus? ok, dan weet ik even genoeg. Balen joh en btw weer een lesje geleerd.
Ik zal hem laten resetten. Mocht het opgelost zijn dan geef ik hier een update.

Bedankt!!
 
Sinds een aantal weken eigenaar van dit ouwe beestje en daarom ff een :W!

Veel ga ik er niet aan veranderen, misschien andere bandjes. Wel heeft de Ironhead wat TLC nodig, kleppen moeten gesteld worden en ik moet even kijken of het Ironheadje een nieuwe koppeling nodig heeft of misschien zit er wel de verkeerde olie in. De koppeling heeft soms zijn eigen leven, soms bijt ie. Haha

Eerste werk zal een remmen upgrade worden, wat een #@# remmen heeft zo'n XL... Ik heb hier en daar nog wat Japans spul liggen dus dat komt wel goed.
IMG_20181028_142047985.jpg


Gsxr onderdelen hebben liggen is altijd makkelijk 8)7
m5hHvkV.jpg
 
Laatst bewerkt:
leuk ding zeg ! ,....:t

....je moet natuurlijk wel een beetje van sleutelen houden ,....want dat houdt nooit op bij die ijzeren hoofden
 
leuk ding zeg ! ,....:t

....je moet natuurlijk wel een beetje van sleutelen houden ,....want dat houdt nooit op bij die ijzeren hoofden

Tnx!

De reputatie van IH is mij bekend, evenals het IMO de best klinkende Harley bonker die ooit gemaakt is dus het sleutelen neem ik op de koop toe! ;)
 
En die voorvork is sowieso Japans.

Misschien in Japan of China gemaakt, maar wel voor een Harley iig... Is een Wideglide vork, zodat die achterlijk brede en grote voorband (MT90, oftewel 130/90/16) tussen pootjes past.
Wideglide vork (klikkerdeklik)

Was het maar een Japanse vork want dan hadden die originele 1 zuiger gevalletjes wat HD voorremmen noemt, ook niet gemonteerd hoeven te worden...
 
Laatst bewerkt:
Sinds een aantal weken eigenaar van dit ouwe beestje en daarom ff een :W!

Veel ga ik er niet aan veranderen, misschien andere bandjes. Wel heeft de Ironhead wat TLC nodig, kleppen moeten gesteld worden en ik moet even kijken of het Ironheadje een nieuwe koppeling nodig heeft of misschien zit er wel de verkeerde olie in. De koppeling heeft soms zijn eigen leven, soms bijt ie. Haha

Eerste werk zal een remmen upgrade worden, wat een #@# remmen heeft zo'n XL... Ik heb hier en daar nog wat Japans spul liggen dus dat komt wel goed. Bekijk bijlage 1338737

Gsxr onderdelen hebben liggen is altijd makkelijk 8)7
m5hHvkV.jpg

Ik wil niet lullig doen, maar die remzuigers komen zo toch niet mooi op de remschijf?
 
Antwoord op mijn eigen post: BIj mijn weten zit er altijd een zwevende klauw en een vaste schijf op een HD spaakwiel. Er is geen ruimte voor een klauw met zuigers aan beide kanten.
 
Antwoord op mijn eigen post: BIj mijn weten zit er altijd een zwevende klauw en een vaste schijf op een HD spaakwiel. Er is geen ruimte voor een klauw met zuigers aan beide kanten.
Bij mijn weten zit er een vaste schijf en een vaste remklauw (4 zuigers) op mijn 21” spaak voorwiel.
Origineel harley.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan