Road_Runner
MF veteraan
Ja had ik gezien maar vind die SW-Motech mooier, minder grof en beter passend bij de stijl van het frame alsof het zo hoort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja had ik gezien maar vind die SW-Motech mooier, minder grof en beter passend bij de stijl van het frame alsof het zo hoort.
Laat ik voorop stellen dat ik ze beide niet mooi vind, maar het enige verschil is idd het onderste bevestigingspunt. Tot op heden heb ik altijd begrepen dat je valdoppen en valbeugels juist beter aan het frame bevestigd kunnen worden dan aan het motorblok omdat je niet wil dat je blok klappen op moet vangen. Ik zou dus die van SW nemen.Ja begrijp ik, maar de Ibex wordt bevestigd op steunpunten, de SW zit met een klem op de framebuis. Ben misch fout maar het lijkt me dat bij eventuele val dan de krachten ook doorgespeeld worden op een plooibaar gedeelte van het frame ?
Maar gaan die valbeugels je tank beschermen? Zitten toch wel een stuk lager dan de tank.Ik heb aan die sw motechs ook al gedacht, vooral ook omdat de plastic tankkappen van de ktm fors duurder zijn met 320 / stuk. Had wel gehoord dat ze een licht andere kleur hadden dan het frame.
Maar gaan die valbeugels je tank beschermen? Zitten toch wel een stuk lager dan de tank.
(Ik ben overigens all-risk verzekerd dus ik ga er sowieso geen lelijke beugels opzetten )
Heb trouwens een K2 camera laten installeren...……….
Waar hebben ze deze gemonteerd Dawid127? Pict misch ?
Plaatjes doen het nietVoorste onder het linker knipperlicht. Helaas mis je wel veel beeld aan de rechter kant, maar dit is niet anders. Achterste camera is onder m'n topcase rek geplaatst.
Bekijk media item 1328160
Bekijk media item 1328162
Bekijk media item 1328158
Plaatjes doen het niet
Vanochtend mijn contact aangezet zonder te starten en ik zie dat mijn accu 12.1 volt heeft. Vervolgens ging even mijn dimlicht aan en zakte de spanning naar 11.8 volt.
De standaard accu's zijn echt gaar.
Vanochtend mijn contact aangezet zonder te starten en ik zie dat mijn accu 12.1 volt heeft. Vervolgens ging even mijn dimlicht aan en zakte de spanning naar 11.8 volt.
De standaard accu's zijn echt gaar.
Ik zet 'm standaard altijd aan de druppellader. Geen zin in niet willen starten als ik ermee wil rijden. Bovendien trekt het alarm 'm ook leeg.Die van mij had gisteren na 4 weken stilstand nog 11,9 V daarna maar aan de druppellader gezet om te overwinteren.
Ook deze doen het niet. Voeg je de foto's rechtstreeks aan het bericht toe? Of zet je ze eerst in je eigen fotoalbum?
Misschien gewoon direct aan het bericht toevoegen, dan komen ze óók meteen in je fotoalbum.Oh wat vaag. Ik zet ze eerst in m'n foto album. Zal vanavond even kijken hoe dit komt.
Dat is een klein cameraatje zeg, die is wel makkelijk weg te werken
Vind beeld kwaliteit best goed Dawid, ook de nachtbeelden .