beemer fighter deeeeeeeel 3.....

48051642_575161029595785_4621685982192730112_n.jpg
 
Ik vind die buis wel meevallen,maak me meer zorgen over hoe je dat met het luchtfilter gaat oplossen....
 
Die buis vind ik er wel een beetje lomp uit zien, maar het lijkt erop dat niet echt een andere mogelijkheid is?
 
Ja dat is jammer zo mooi laswerk ( bochten ) er zijn heel mooie klemmen voor speciaal voor Turbo`s bel eens Mike Olie van Assendelft Motoren
die zit in de Dragracing met SUZUKI TURBO
 
voor de aansluiting op de turbo zelf is geen andere oplossing. het is gewoon te krap daar. en op de foto ziet het er sowieso niet uit. het valt in real life nog best mee.

ik ben nog bezig om te kijken of ik er een kleine intercooler op kan maken, maar de kans dat dat gaat lukken is minimaal.....wederom door ruimtegebrek. wilde er 1 boven het uitlaatspruitstuk maken, maar aangezien een oliekoeler daar qua dikte nog maar net past gaat dat zeker niet lukken. morgen maar eens ff proberen.

in principe kan het ook wel zonder intercooler. heb er in engeland al best veel met dit type blok zien rijden met 250+ pk en zonder intercooler.
 
Kijk maar eens bij Goodridge.nl bij wiggens koppelingen heeft ook Alu las ferrele voor op de Turbo kan dan onder een andere hoek
dan is alles lekker demontabel en staat natuurlijk beter . Ik denk graag mee . suc 6
 
Of een watergekoelde intercooler, dan kan het iets compacter en hoeft niet in de rijwind.
 
flink aan het puzzelen geweest met een intercooler, maar die gaat er niet op komen. had het graag gewild, maat er is gewoon geen ruimte om er 1 fatsoenlijk op te zetten.
aangezien ik de bike ook qua looks mooi wil hebben, heb ik geen zin om een enorme bonk ergens op een rare plek te hangen.

voor het wheelien werkt het zo ook wel, en op straat kom je toch nooit lang in vermogensgebied waar het echt nodig is volgens mij. duuuuus, dit gaat het worden. :P

48220543_576158446162710_7784579415991648256_n.jpg
 
en heb vandaag het zijdeksel voor het blok binnengekregen, dat veranderd meteen de looks.. ziet er veel beter uit met de pijp eronder.
48377531_576158529496035_5153531954255101952_n.jpg
 
Ziet er echt super uit! Ik hoop dit ook ooit te doen met mijn fiets (suzuki gsx 1200).
Zijn er websites/fora waar ik me kan meer kan informeren ivm turbo?
Is dit eigenlijk iets voor een baanfiets?
 
Ziet er echt super uit! Ik hoop dit ook ooit te doen met mijn fiets (suzuki gsx 1200).
Zijn er websites/fora waar ik me kan meer kan informeren ivm turbo?
Is dit eigenlijk iets voor een baanfiets?

geen idee of er websites zijn voor dat type motor waar je meer kunt vinden. het is wel belangrijk dat je je er in verdiept, anders zit je straks met een verkeerde turbo op je bike en rijd hij niet zoals je wilt.

wat bedoel je met baanfiets? circuit rijden?
 
geen idee of er websites zijn voor dat type motor waar je meer kunt vinden. het is wel belangrijk dat je je er in verdiept, anders zit je straks met een verkeerde turbo op je bike en rijd hij niet zoals je wilt.

wat bedoel je met baanfiets? circuit rijden?

Met baanfiets bedoel ik voor op de openbare weg 😂
Het motorblok is denk ik identiek aan een bandit blok. Is ook oliegekoeld...

Dit is de mijne GsxCR 1200
 
Terug
Bovenaan Onderaan