Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
O dus het was niet de eerste keer?Het was hier, waar je meestal een stukje over de trambaan moet als er fietsers zijn of blikkers lopen te prutsen. Mijn ex-gf stond inderdaad niet bij de tramhalte maar liep daar net naartoe.
En ja, het zag er vast komisch uit. Maar ik vond het helemaal niet komisch. Gelukkig bleef, ondanks het best lange glijden, de schade beperkt tot een doorgeschuurd bovenlaagje van mijn jas en broek en een schuifplek op de zijkant van de motor er al zat maar wel toen een paar centimeter langer is geworden
O dus het was niet de eerste keer?
Nou, wel met die motor. Die schuifplek zat er al toen ik 'm kocht.O dus het was niet de eerste keer?
Ze wist zich geen raad met de situatie en is weggevlucht. Nog een heel drama geworden daarna. 't Was echt net uit :DEn heeft je ex-gf je nog overeind geholpen of stond ze te roepen: "Gna gna!" of iets in die trant?
Maar daar sta je toch niet sneller van stil?Ik kon hem alleen ontwijken door mezelf onderuit te remmen
Een jaar niet gecrasht is een jaar niet geleefd:
1e keer, politiecircuit, eigen fout
2e keer, op straat lowsider op lage snelheid vanwege vers gestrooid strooizout en koude banden
3e keer, politiecircuit, de rijder voor mij besloot midden in de bocht opeens een noodstop te maken. Ik kon hem alleen ontwijken door mezelf onderuit te remmen
4e keer, trialbike clinic
5e keer, verloor m'n evenwicht en kon de motor niet meer opvangen
6e keer, op straat mezelf onderuit geremd
Wat heb ik geleerd:
- all the gear, all the time
- meer bescherming is meer beter. Ik rij sinds dit jaar altijd met airbagvest, rugbeschermer, racelaarzen etc.
- concentratie is key, vrijwel al m'n crashes hebben iets te maken met een gebrek aan concentratie, maar ik herken bij mezelf helaas niet goed wanneer ik minder geconcentreerd ben
- rustig aan met koude banden
Lendewervels op 2 plekken gebroken. Heb nu een behoorlijke stellage van titanium in mn rug wat mn flexibiliteit niet ten goede komt. Verder is het voor mij lastig om langdurige houdingen aan te nemen. Veel afwisseling in zitten, staan, lopen en liggen. Dat is wel eens lastig, maar het is wat het is.
Jeetje, dat is wel heftig zeg!
Maakte je tijdens die crash gebruik van een backprotector of dat niet?
Ik had m'n knie al op het asfalt en lag op ramkoers om hem in z'n flank te raken.Maar daar sta je toch niet sneller van stil?
Dat was nummer zes. Maar om heel eerlijk te zijn, waren nummer 4 en 5 niet echt valpartijen zoals wordt bedoeld ik dit topic.Zodeju, en komt daar je laatste crash bij de motorbeurs ook nog bij of was dat de 6e?
Ja, meerdere zware klappers. Tot aan hartstilstand door bloedverlies aan toe.
Zie de MotoPlus van kort geleden. Ik was een van die heropstappers na een zwaar ongeval.
Niets bijzonders, hoort er bij.