Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank u wel. Interessant filmpje! Maar zuigt hij zijn lucht dan aan via de onderkant of voorkant?
Wat een lekkere koplampenBekijk bijlage 1360808
Die 3 gaten dus.
Zit je noe gewoon te sjansen naar mijn motor? Tsssss.Wat een lekkere koplampen
Ik ben met Leeke in contact om deze hendels over te nemen, alleen weet ik niet of deze op een Speed uit 2011 passen. Die van hem was namelijk uit 2008. Weet iemand hier dat?
Zit je noe gewoon te sjansen naar mijn motor? Tsssss.
Andere motor op het oog?Hee luitjes,
Ik heb de Speed van de hand gedaan en heb hier nog een Hyperpro 3D schokbreker liggen, deze om precies te zijn: Triumph Speed Triple 1050 2005-2010 Hyperpro 461 schokdemper
Past op de 2005 t/m 2010 modellen en is voorzien van een zwarte veer. Is 2 jaren, 20.000km geleden voor het laatst geserviced.
Volgens mij zit er ook Length Adjustment op maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Bij interesse graag een PBtje.
Ja met het aantal kilometers wat ik maak was het de verstandige keuze om iets anders te halen. Met 20k per jaar een motor rijden die al 140k heeft gelopen is een risicootje wat ik liever niet loop. Heb nu een Appie Mille gehaald. Zo blijft er weer wat geld over voor de trouwerij later dit jaarAndere motor op het oog?
Ja met het aantal kilometers wat ik maak was het de verstandige keuze om iets anders te halen. Met 20k per jaar een motor rijden die al 140k heeft gelopen is een risicootje wat ik liever niet loop. Heb nu een Appie Mille gehaald. Zo blijft er weer wat geld over voor de trouwerij later dit jaar
Dus jij dacht, dan zoek ik meteen maar een zeer betrouwbaar merk uitJa met het aantal kilometers wat ik maak was het de verstandige keuze om iets anders te halen. Met 20k per jaar een motor rijden die al 140k heeft gelopen is een risicootje wat ik liever niet loop. Heb nu een Appie Mille gehaald. Zo blijft er weer wat geld over voor de trouwerij later dit jaar
Niks mis met die Rotax blokken En de typische kwaaltjes en kuurtjes kun je doorgaans zelf redelijk eenvoudig en voordelig verhelpen of oplossen.Dus jij dacht, dan zoek ik meteen maar een zeer betrouwbaar merk uit
Absoluut, dat was ook het initiële plan maar de financiën moet het ook toelaten Ik had nu even niet de luxe om aan de Triple te knutselen en tegelijkertijd op een andere fiets te rijden, helaasdat is toch super tof. een motor oprijden. of een speed met 2 ton op de klok
Niks mis met die Rotax blokken En de typische kwaaltjes en kuurtjes kun je doorgaans zelf redelijk eenvoudig en voordelig verhelpen of oplossen.
Damn, ik houd me juist nog in om het allemaal wat betaalbaar te houden (ben weer student). Voorgaande jaren reed ik zo'n 20k per jaar, ik heb nu 2 jaar over ongeveer 23k gedaan.Klopt helemaal maar dat blok is ook nagenoeg nooit hetgene wat de problemen veroorzaakt bij de Appies..
Je rijdt in een jaar gewoon meer dan dat ik in 10 jaar met 8 motoren gereden heb..! Respect hoor!
Hetzelfde aantal kilometers in een auto zou zeer waarschijnlijk nog duurder zijn.Damn, ik houd me juist nog in om het allemaal wat betaalbaar te houden (ben weer student). Voorgaande jaren reed ik zo'n 20k per jaar, ik heb nu 2 jaar over ongeveer 23k gedaan.
Ja waarschijnlijk wel, mits ik dan net zo veel terrasjes had gepakt en setjes banden had versletenHetzelfde aantal kilometers in een auto zou zeer waarschijnlijk nog duurder zijn.
Hee luitjes,
Ik heb de Speed van de hand gedaan en heb hier nog een Hyperpro 3D schokbreker liggen, deze om precies te zijn:
Triumph Speed Triple 1050 2005-2010 Hyperpro 461 schokdemper
Past op de 2005 t/m 2010 modellen en is voorzien van een zwarte veer. Is 2 jaren, 20.000km geleden voor het laatst geserviced.
Volgens mij zit er ook Length Adjustment op maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Bij interesse graag een PBtje.
Voor kosten, gewicht en vermogen kun je beter een low-boy pakken.Ik ben me ondertussen aan het oriënteren op een ander uitlaatsysteem (2009 model).
High mount heeft toch wel de voorkeur, looks en het E-keurmerk.
Wat hebben jullie, wat is jullie ervaring, jullie mening? In mijn omgeving rijden er vrijwel geen speed triples rond.
P.S. reactie van motorzaak gekregen m.b.t. het olielampje, er zat ergens een deuk in een olieleiding waardoor de druk niet goed word opgebouwd.
Highmount is praktisch in alle opzichten in het nadeel t.o.v. lowmount, los van de persoonlijke smaak uiteraard.Ik ben me ondertussen aan het oriënteren op een ander uitlaatsysteem (2009 model).
High mount heeft toch wel de voorkeur, looks en het E-keurmerk.
Wat hebben jullie, wat is jullie ervaring, jullie mening? In mijn omgeving rijden er vrijwel geen speed triples rond.
P.S. reactie van motorzaak gekregen m.b.t. het olielampje, er zat ergens een deuk in een olieleiding waardoor de druk niet goed word opgebouwd.
Die is heel reëelJa waarschijnlijk wel, mits ik dan net zo veel terrasjes had gepakt en setjes banden had versleten
Inmiddels ook op marktplaats gezet, hier het linkje
≥ Hyperpro Triumph Speed Triple 1050 2005-2010 461 schokdemper - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl
Ik heb overigens geen idee of mijn vraagprijs enigszins reëel is, iemand van jullie suggesties?
Ik zou de vraagprijs gewoon laten staan hoor, maar ik heb destijds een nieuwere 2ehands Wilbers 641 voor een stuk minder gekocht. Als ie ook nog een revisie nodig heeft plus jouw prijs dan zou je bijna een nieuwe kunnen kopen.Ja waarschijnlijk wel, mits ik dan net zo veel terrasjes had gepakt en setjes banden had versleten
Inmiddels ook op marktplaats gezet, hier het linkje
≥ Hyperpro Triumph Speed Triple 1050 2005-2010 461 schokdemper - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl
Ik heb overigens geen idee of mijn vraagprijs enigszins reëel is, iemand van jullie suggesties?