Bij mij ligt een magnesium Suzuki RGB500 carter in de kast.
die hebben niet het eeuwige leven, maar dan kun je er gelukkig nog naar kijken en waarderen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij ligt een magnesium Suzuki RGB500 carter in de kast.
Dat hoort op de kas Bas,dan kan je er ook nog naar starenBij mij ligt een magnesium Suzuki RGB500 carter in de kast.
Ja rijden heel leuk die RSjes,ik heb er enorm veel fun mee gehad.Eindelijk vandaag m,n kenteken binnen en meteen erop geschroefd.Man wat is het verslavend om rijden met Rs 250
Bekijk bijlage 1391068
Eindelijk vandaag m,n kenteken binnen en meteen erop geschroefd.Man wat is het verslavend om rijden met Rs 250
Bekijk bijlage 1391068
Nou om nou niet meteen een vinger te wijzen had ik dat er nog niet bij staan. Het zijn inderdaad die van Erik.
Ik ga nu maar naar cougars denk ik
Is ook prima olie ,ik gebruikte dat ook bij mijn laatste 2 takten,voor de RGV van mij gebruikte ik Mobil racing,voor mij de besteIk geloof niet dat RS959 verkeerde olie is. De zuigers zien er prima uit. Als nieuw. Volgens de micrometer zitten ze nu onder de norm. 55.83mm
En dan nog: Als het zo nauw komt met die olie, dan zal een leverancier van Powervalves en vergelijkbare onderdelen, dat bij verkoop best aan mogen geven. Maar zoals met alles in dit wereldje: Uiteraard geen garantie "want ze zullen wel onvakkundig gemonteerd zijn of iets dergelijks".
Oook de cougars van TTW worden zonder garantie geleverd. Via CMSNL kun je ook verbeterde PVs aanschaffen alleen weet ik niet of je dan de BC, Cougars of nog een andere versie krijgt.
Op het appriliaforum staan ook al verontrustende berichten over de BC varianten namelijk.
Qua montage ben ik ervan overtuigd dat ze juist waren gemonteerd. Daar heb ik niet voor niets een halve dag aan gespendeerd op de brug. Toen ik mijn motor terug kreeg van degene waar die PVs vandaan komen was het een ander verhaal. Na eenweekje rijden en tegenvallende prestaties heb ik toen zelf de cabrs maar gereinigd, 1 hoofdsproeier was compleet verstopt. Nogmaals ik wil niet zomaar ongefundeerd mijn gal spugen hier maar ik betwijfel sterk of alle werkzaamheden op de bon ook werkelijk zijn uitgevoerd destijds.
Ik doe het onderhoud tegenwoordig dan zelf maar. Dan weet ik ook dat het met zorg gedaan wordt en dat geeft een vertrouwder gevoel als ik opstap.
Ik heb nog niet 1 2takt door een ander laten onderhouden,de meeste motorzaken hebben er ook geen bal verstand van,en dieOook de cougars van TTW worden zonder garantie geleverd. Via CMSNL kun je ook verbeterde PVs aanschaffen alleen weet ik niet of je dan de BC, Cougars of nog een andere versie krijgt.
Op het appriliaforum staan ook al verontrustende berichten over de BC varianten namelijk.
Qua montage ben ik ervan overtuigd dat ze juist waren gemonteerd. Daar heb ik niet voor niets een halve dag aan gespendeerd op de brug. Toen ik mijn motor terug kreeg van degene waar die PVs vandaan komen was het een ander verhaal. Na eenweekje rijden en tegenvallende prestaties heb ik toen zelf de cabrs maar gereinigd, 1 hoofdsproeier was compleet verstopt. Nogmaals ik wil niet zomaar ongefundeerd mijn gal spugen hier maar ik betwijfel sterk of alle werkzaamheden op de bon ook werkelijk zijn uitgevoerd destijds.
Ik doe het onderhoud tegenwoordig dan zelf maar. Dan weet ik ook dat het met zorg gedaan wordt en dat geeft een vertrouwder gevoel als ik opstap.
NR34 we hebben blijkbaar dezelfde ervaringen. Die kapotte PVs had ik op voorzien. De zuigers ook dat was de reden om hem open te doen. Helaas zie ik op de brug van de uitlaatpoort een klein scheurtje in de nikaseal. Dat zorgt ervoor dat ik het budget wel ga overschrijden. Tevens kleine vegen van een warmloper en misschien zelfs wel een stukje zuigerveer in de wand. Let wel de zuiger die eruit kwam ziet eruit als nieuw. De partij die de vorige keer mijn zuigers verving heeft 1 cilinder opnieuw laten coaten. Welke dat was weet ik niet helaas.
Ik sta dus nu voor de keuze: laten zitten, opnieuw coaten of zelfs een nieuwe cilinder aanschaffen. Ik zal straks proberen een foto te uploaden met wat details over die cilinder.