Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou toevallig ook woonachtig in Tholen Dat verklaart gelijk de zwaaiende mensen die ik niet herkende
Ben benieuwd naar je nieuwe spiegels, ik zou ze ook graag vervangen nmlIk verwacht wel dat ik ook de volle 120pk heb, als ik het vergelijk met de SMT van een maat.
Hierbij nog een foto van vorige week:
Bekijk bijlage 1395088
Wat ik aankomende tijd nog wil veranderen:
- uitlaatdempers
- knipperlichten, wat zijn jullie ervaringen?
- kentekenplaathouder
- spiegels
En vooral veel mooie km's maken
Nee helaas niet gezien en ook geen olie tegen gekomen. Mischien zat het wel bij de achterste cilinder als ik olie was tegen gekomen was ik al veel eerder bij de dealer geweestOeii dat is een tegenvaller. Olie in je kvs had je al gezien denk ik?
Dat verschilt heel erg per tuner. Bij Fredriks in Goes is het standaardtarief €250 geloof ik, bij Ritzen in Weert zit je al snel aan het dubbele of meer.Wat word er gemiddeld betaald voor afstellen op de testbank?
Hallo Superduke rijders,
Ben mijzelf links en rechts aan het orienteren op een andere of extra motor naast mijn gsxr en kwam uit op o.a. een 990 Superduke.
Heb al wat informatie gelezen waar ik op kan of moet letten maar ben ook benieuwd naar jullie mening en tips.
Ik heb geen budget vastgesteld maar ga wel voor prijs-kwaliteit. Een superduke R lijkt daarmee af te vallen omdat een standaard duke uit 2008(?) al een nieuwer dashboard heeft, prima remmen en vering. Ik zal er wel ter afwisseling van mijn GSXR wat circuitdagen mee gaan rijden op kleinere circuits.
Nog tips of overdenkingen waar ik rekening mee kan houden? Bepaalde nadelen of voordelen van specifieke kilometerstanden?
Wat mag een nette duke volgens jullie kosten etc.
Gr Roel
Thanks, dat er veel wordt gesjoemeld is al iets waar ik extra rekening mee kan houden.Hangt natuurlijk van het bouwjaar af .
Zorg dat je een motor met onderhouds historie vind,dat is bij ktm dealer icm framenr op te vragen.
Er word veel met deze fietsen gesjoemeld is mijn ervaring.
Ik zie maar 1 a/f lijn per run? is die van de voorste cilinder, van de achterste cilinder? of een mix van uitlaatgassen van beide cilinders ? Als commentaar zie ik alleen dat ze een "map 3" er in gezet hebben? is dat een zelfgemaakte map voor je motor of is dat een mapje wat ergens vandaan geplukt is en er in gezet is?Vandaag op de bank geweest, kost wat heb je ook wat, motor is toch beetje tot leven gekomen .
En met db killers erin
Is inderdaad een mix van beide, startpunt was de alom bekende mapping van jermo .
Kwam wel in de buurt ,maar was tussen 4.5 en 6k erg arm .
Dat is in een paar runs aangepast tot gewenst niveau .
Moet zeggen de motor is bijna zo soepel als een 4 cillinder geworden .
Als het een mix van beide is, dan is het gokken als niet 1 cilinder rijk, de andere arm, en het resultaat van de mix als "goed"wordt gemeten door de testbank.., mijn ervaring met veel 2 cilinder motoren is dat het afstellen op deze manier niet de juiste manier van aanpak is omdat de onderlinge verschillen tussen de cilinders in veruit de meeste gevallen te groot blijkt te zijn.
Helaas is het inmappen op twee aparte cilinders (zoals het eigenlijk behoort te gebeuren) heel veel meer werk, en zijn de kosten dus ook hoger, maar het resultaat is telkens weer een stap beter.
Begrijpelijk.., als je ervan overtuigd bent dat het allemaal netjes klopt, dan is het toch goed ? toch ??Je kan het zo gek maken als je zelf wilt , bij de ktm dealer pleuren ze gewoon de akra mapping erin en dokken maar .tuurlijk als je onafhankelijk gaat meten en mappen is er nog meer uit te halen . Het ging mij niet om het uiterste eruit te persen ,de db killers zijn er niet eens uit geweest. Het ging mij erom om de motor wat soepeler te maken . En extra vermogen is natuurlijk mooi meegenomen.