Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Mooi spul👍
Waar hebben jullie deze wielen vandaan?

Thanks! Marktplaats, de beste man heeft vorig jaar zijn Rsv verkocht met de originele wielen en had misschien een Tuono terug willen kopen, maar dit is er nooit van gekomen. Velgen daarom in de verkoop.
 
Zoals sommige die mij op insta volgens misschien al gezien hebben.
Ik heb een andere motor gekocht.. een motor die al jaren op mijn wishlist stond.

Helaas heb ik niet de ruimte en tijd om twee motoren te hebben.
Daarom gaat, met pijn in mijn hart, de RSV weg.
Het liefst heb ik natuurlijk dat hij naar iemand gaat die er met net zo veel plezier en liefde mee omgaat.

Wat info:

Aprilia RSV1000R
Bouwjaar: 2004
KM-stand: +- 48k (tellerstand ~8k, heb de km standen erbij van vorige resets.)

O.a. voorzien van:
- Goud geanodiseerde OZ forged velgen (lichtgewicht)
- Akrapovic titanium dempers met e-keur (+ passende mapping)
- Veel carbon (origineel Aprilia)
- Puig kuipruit
- V-Trec rem- koppelingshendels zwart
- Ohlins achter schokbreker
- RSV4 voorvork, vorig jaar nieuw gemonteerd als upgrade van de axiale remmen
- Brembo M4 monobloc remklauwen (RSV4)
- Aprilia Performance rem- schakelset (fixt het achterrem probleem definitief)

Qua onderhoud is hij helemaal up-to-date. Alles van de winter gedaan en staat op verse S21's. (1000km oud)
Originele uitlaten, stepjes en nog klein spul is er allemaal bij.

Compleet dus. ;-)

Vraagprijs met alle goodies €4950 of een goed bod.

Voor foto's even een PM sturen, ik kan veel high res materiaal sturen.


47974374788_a55eb71c8b_k.jpg
 
Goedemiddag,

Mensen ervaring met een niet werkende km-teller? In mijn geval blijft het op 0 staan.

Heb al een beetje met zoektermen gegooid. Het zou wellicht kunnen liggen aan het vervangen van de remschrijf bouten achter. Heb hier bolkop inbussen ingezet ipv. de lelijke originele zeskanten.

Wil deze dus nog even omwisselen om het te testen. Verder kan ik de sensor natuurlijk nog even schoonmaken en de bedrading nalopen.

Mocht er iemand zijn met andere ervaringen, let me know!

Thankss (foto voorkant, zelfde bolkop als achter...achter valt hij er echter wel dieper in)

1400859
 
Wat een ding! hoe rijd dat?

Goed! De zit is heerlijk, voelt zelfs een beetje als een cruiser na zo lang supersport te hebben gereden. :P
Verder brute power. Motor is stuk lichter en heeft meer power dus dat is een leuke combo.

En ja verder, een Ducati met open koppeling.. dat geluid is gewoon porno.
Ohja, de quickshifter is dikke pret en ook daarmee is het geluid dat 'ie maakt fantastisch.
 
Zoek een titanium demper slip on op mijn RSV mille van 2001.
Mag ook een mooie shotgun zijn, met de Eprom.
 
Zoek een titanium demper slip on op mijn RSV mille van 2001.
Mag ook een mooie shotgun zijn, met de Eprom.
Ik heb geen uitlaat voor je, maar heb jij wellicht wat foto's van die mooie Mille van je? 🙂 Ik heb sterk het vermoeden dat dat mijn oude Mille is... 😊 Kenteken MF-G*-*3? (even niet volledig, weet niet of je het fijn vindt als je kenteken volledig op het forum staat).
 
Heren vraagje,
Ik heb Een probleempje met me koppelingshuis, want hij maakt een beetje meer geluid en had het idee dat het steeds iets erger word, Lijkt ook een beetje een tikkend/klapperend geluid te geven.
Dus wil is deze nu gewoon preventief vervangen, is het plaatsen van een slipper clutch nou beter, of zou ik weer gaan voor een origineel koppelingshuis?
 
Origineel hebben alle (gen 1) mille’s al een slipperclutch origineel :)
Klapperen kan duiden op een kapotte(kapot gaande startkoppeling, en ook een kapotte bigend lager maakt een klapperend geluid.. :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan