Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Hoi

Ik heb nog wel een vraag: dit zit op het frame links en rechts de verkopende partij zegt dat hij het van het frame af kan poetsen wat zeggen jullie. Verder is het ding schoon het lijkt wel een vorm van blaasvorming
 

Bijlagen

  • 03bb3036-d926-4f91-83fe-ff1e1af5fe22.jpg
    03bb3036-d926-4f91-83fe-ff1e1af5fe22.jpg
    106,4 KB · Weergaven: 18
Lastig te zien of het blaasjes zijn, maar ik zie wel dat die bout er achter ook wat bruine aanslag heeft. Maar laat 'm maar poetsen als dat helpt. Als de lak daarna ook verdwenen is, dan weet je dat je 'm kan laten staan.
 
Eindelijk wat beeldmateriaal van mijn 1250.
 

Bijlagen

  • IMG_2816.jpg
    IMG_2816.jpg
    240,9 KB · Weergaven: 20
  • IMG_2821.jpg
    IMG_2821.jpg
    274,7 KB · Weergaven: 24
  • IMG_2822.jpg
    IMG_2822.jpg
    311,1 KB · Weergaven: 18
  • IMG_2823.jpg
    IMG_2823.jpg
    134,5 KB · Weergaven: 15
Hoi

Ik heb nog wel een vraag: dit zit op het frame links en rechts de verkopende partij zegt dat hij het van het frame af kan poetsen wat zeggen jullie. Verder is het ding schoon het lijkt wel een vorm van blaasvorming

Not to rain on your parade, maar heb je hem reeds definitief gekocht ?
Lijkt me roest te zijn.... misschien in de pekel gereden ?
GSen zijn niet echt roestbestendig ....
 
Heb je nou zo’n 58 liter Givi mega hutkoffer achterop?

Yes. Mega handig! Ik geef nog les in avondschool en ideaal om al mijn lesmateriaal te kunnen meenemen en toch geen 2u te moeten schuiven met de auto in de file naar Antwerpen.
Dat mijn broer met een R6 mij uitlacht, tot daar, maar andere GS-rijders. Fuck, ik ben verkeerd bezig 8)7
 
Ik heb een mega lelijke maxima koffer achterop. Werkt waarschijnlijk beter dan twee sloten en een alarm om het dievengilde af te schrikken :+
 
tja.. De winst moet gemaximaliseerd worden i guess. Ik vond dat vork debacle van die GS'en ook wel bedenkelijk.

In tegenstelling tot de 90'er jaren toen BMW weer relevant wilde worden in de motorwereld
 
Heb die LED knipperlichten erop gezet. Ze gaan perfect, juiste frequentie ook. Alleen melding op het dashbord. Kak.
 
Ik vind die KTM echt geweldig, behalve de ketting. De bagage mogelijkheden van de gs zijn wel beter.

En ach ik rij met twee (wel waterdichte) pelicases ipv de standaard koffers. Krijg ik ook alleen maar commentaar op.
 
En mijn 1200 2005 is een roestbak. Als ik dat wil herstellen moet ie helemaal uit elkaar en alles gestraald en gecoat.
Dat is het me niet waard. Ik maak zoveel kilometers dat het niet rendabel is omdat een gs met heel veel kilometers niet veel opbrengt. Kan hem ook niet missen dus...
 
Nou best wel groot hoor, en niet echt een Adventure-model. ;)

Bekijk bijlage 1403951
Ik snap je commentaar echt niet.
Die topcase wordt op de KTM site gewoon gesuggereerd als accessoire van de Adventure... en het ding heeft me goede diensten bewezen zonder de rijervaring nadelig te beïnvloeden.
Ach, ik heb die hele motor niet eens meer... het zal me aan mijn reet roesten...
 
En mijn 1200 2005 is een roestbak. Als ik dat wil herstellen moet ie helemaal uit elkaar en alles gestraald en gecoat.
Dat is het me niet waard. Ik maak zoveel kilometers dat het niet rendabel is omdat een gs met heel veel kilometers niet veel opbrengt. Kan hem ook niet missen dus...

Acf-50 is je beste vriend
 
Ik snap je commentaar echt niet.
Die topcase wordt op de KTM site gewoon gesuggereerd als accessoire van de Adventure... en het ding heeft me goede diensten bewezen zonder de rijervaring nadelig te beïnvloeden.
Ach, ik heb die hele motor niet eens meer... het zal me aan mijn reet roesten...
Beetje onschuldig plagen moet kunnen lijkt me.
En de houding in je laatste zin lijkt me prima. ;)
 
Ik heb een vraag waar jullie misschien antwoord op kunnen geven :

Ik ben dit weekend wezen rijden in de Eifel met mijn gsa. Wat een mooi gebied zeg !!

Gister tijdens de rit begaf mijn achterveer ( of het ESA systeem ) het. Ineens een hele slappe schokbreker achter. In de modus soft rijdt het nu nog het “beste”. In normal en hard blijft hij veren na een klein bobbeltje en is het net of je op zee zit. Ik zag dat als ik nu de vering verstel dat de ring bij de veer zich niet meer versteld als ik hem op een andere stand zet maar de uitgaande vering word nog wel aangepast. Dit rijdt echt voor geen meter nu.

Hebben mensen dit hier ook meegemaakt ? Of weten jullie wat er dan precies aan de hand is ?

Alvast bedankt.

Hierbij nog een fototje van het weekendje weg :
B7C41A47-9C07-4161-B3AA-BDA67521F74B.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan