Electrric94
Die hard MF'er
wat vraag je voor de QS?
Je hebt een pbtje!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wat vraag je voor de QS?
Heej Steffie, ouwe ruk doos
Wilde konijnen sla ik idd niet over... tamme konijnen ook niet trouwens.. vrouwtjes buik gaat mij al voorbij.. eind vh jaar geen rust meerRukdoos? Hij neukt al aardig hoor. Bij de wilde konijnen af.
Gefeliciteerd, alles goed zover?Wilde konijnen sla ik idd niet over... tamme konijnen ook niet trouwens.. vrouwtjes buik gaat mij al voorbij.. eind vh jaar geen rust meer
Wilde konijnen sla ik idd niet over... tamme konijnen ook niet trouwens.. vrouwtjes buik gaat mij al voorbij.. eind vh jaar geen rust meer
Kwam dit tegen voor als je een QS via een PC3USB wil installeren.
www.fireblades.org/forums/honda-fireblade/91307-first-ride-after-dynojet-quickshifter-install-cbr954-3.html?amp=1
Maar lees dat je de cd moet gebruiken. Is dat zo? Kan het ook met het killswitch programma dat op de site van Powercommander is te vinden?
Ben op zoek naar een uitleen laptop met windows maar als het niet kan zonder cd hoeft dat ook niet.
Dank je Joep.CD is niet nodig hoor, heb ik destijds ook zonder cd gedaan
Ik zal van de week eens ff kijken hoe het ook alweer zat
Mooie Blade, verse olie en goede ketting doet ook wonderenHallo! Technisch vraagje: dit weekend eigenaar geworden van een hele mooie 2006 met 45k kilometer. Alleen het schakelen lijkt een puntje: hij wil zo nu en dan niet terug schakelen, zowel rijdend niet, als stilstaand niet. Is dit een kwaaltje? Wat kan het zijn? Koppeling lijkt wel volledig te ontkoppelen.. ingeslagen korf?
Bekijk bijlage 1406227
Ik heb gisteravond niet meer de tijd gehad om te kijken, maar ik weet 100% zeker dat ik bij mijn motor het toerental en de tijd heb ingesteld.
Vanavond heb ik nog niks in de planning staan en zal ik wél kijken
Zo nu en dan? Wat bedoel je daarmee? Bij welke toerentallen?Hallo! Technisch vraagje: dit weekend eigenaar geworden van een hele mooie 2006 met 45k kilometer. Alleen het schakelen lijkt een puntje: hij wil zo nu en dan niet terug schakelen, zowel rijdend niet, als stilstaand niet. Is dit een kwaaltje? Wat kan het zijn? Koppeling lijkt wel volledig te ontkoppelen.. ingeslagen korf?
Bekijk bijlage 1406227
Dank je Joep.Daar zijn we weer met wat info over de power commander
Je moet even de software openen en de power commander aan de laptop hangen (motor even op contact zodat de power commander het ook doet)
Vervolgens ga je boven in de balk naar: Power Commander Tools > Schakel Stop Opties
Bekijk bijlage 1406431
In het scherm dat dan verschijnt kan je instellen vanaf welk toerental de QS moet werken en hoe lang je de onderbrekingstijd wil hebben.
Bekijk bijlage 1406432
De waardes in het scherm zijn de waardes die in mijn pc3 usb staan
Succes!
Correctie. Heb dezelfde software zo te zien maar zie niet bij het pull down dezelfde opties als bij jou. Komt het misschien omdat het nog niet gekoppeld is aan de PC3usb?Dank je Joep.
Was er dus bijna. Ben alle schermen langsgegaan maar niet herkend dat het Schakel Stop Opties moest zijn.
Zo zie je maar weer dat een plaatje wonderen verricht.
Bij mij staat het op 5000 rpm. Proefondervindelijk gevonden.
Schakeltijd onbekend. Zal checken of het 65ms is.
Die 5000 vind ik wel lekker. Werkt dus ook als je aan het toeren bent.
Blijkt dus dat een PowerCommander centrum ook niet alles weet. Zij gaven aan dat de PC3usb niet in te stellen was. Wel de PC5.
Mooie Blade, verse olie en goede ketting doet ook wonderen
Correctie. Heb dezelfde software zo te zien maar zie niet bij het pull down dezelfde opties als bij jou. Komt het misschien omdat het nog niet gekoppeld is aan de PC3usb?
Bekijk bijlage 1406475
Excuus Joep, je had het goed opgeschreven.Je moet inderdaad even verbinding maken met de power commander, stond ook in mijn vorige bericht