Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Dit was dus ook mijn beleving.
Meendee ook echt dat het zo zat ; Morbidelli 2019 fiets alleen geen updates of later en Fabio op de fiets van vorig jaar, wat later is veranderd naar 2019 fietsen voor het complete team waarbij Morbidelli updates zou ontvangen en fabio.
Toen ik hoorde dat hij op assen reed met een ander frame/tank stond ik best wel te kijken.

Wat betreft de "commentaren" richting morbidelli ; ik vind dat hij het veel beter doet in vergelijking met syharin destijds naast zarco.
Hij lijkt iets meer moeite te hebben met op de grens rijden maar begint er toch zeker ook te komen ( laatste paar rondes op assen was die echt snel )
Zal ff zoeken maar had hier iets geplaatst van Lin Jarvis...daar staat het duidelijk in.
 
Dit stukje.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190703-132018_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190703-132018_Samsung Internet.jpg
    105,3 KB · Weergaven: 13
Hoe er naast zatJarvis,FQ rijd FM helemaal zoek.
Morbidelli had zich al een seizoen bewezen.
Dat Quartararo zo snel zou zijn kon niemand verwachten.
Match made in heaven. :}

En nu al wereldkampioen qua zadelvastheid i.c.m. punten scoren.
 
Die Yamaha is ook nog geeneens een factory bike , die van Morbidelli wel .... zou hem weleens willen zien op een fabrieksfiets.

Door jullie berichten samen te voegen en achter elkaar te lezen , ben ik er uit ; Het is een 2019 a spec fiets ! Met een blok wat iets meer gelimiteerd is dan die van de rest..
Ik vraag me inmiddels wel af of die echt 500 toeren minder draait en/of het dan niet handig is om hem in de 6 wel wat extra toeren te geven vor topsnelheid ?!
 
Door jullie berichten samen te voegen en achter elkaar te lezen , ben ik er uit ; Het is een 2019 a spec fiets ! Met een blok wat iets meer gelimiteerd is dan die van de rest..
Ik vraag me inmiddels wel af of die echt 500 toeren minder draait en/of het dan niet handig is om hem in de 6 wel wat extra toeren te geven vor topsnelheid ?!
Die 500 toeren minder is om te garanderen dat de blokken heel blijven.
Yamaha blijft verantwoordelijk voor de techniek.
 
zover mijn kennis reikt :+ heeft Fabio een spec B motor ; minder blokken per seizoen en als laatste Yamaha man de updates, minder blokken betekent dat de andere blokken meer belast worden waardoor ze de toeren terug gebracht hebben zodat ze betrouwbaarder zijn,
 
Dat snap ik opzich nog maar zou dat de enige "veiligheid"zijn d ie ze er gebouwd hebben ?
die blokken zitten al echt op het limiet , kijk maar naar mugello waar rossi zijn blok het begaf omdat deze iets te veel/te lang op de toerenbegrenzer zat.
 
Ik hoop toch wel dat Rossi zijn vorm een beetje terug heeft met de Duitse GP. Wat me wel opvalt dit jaar dat als hij er de eerste training niet goed bij zit,hij het hele weekend lastig houdt. Voorgaande jaren krabbelde hij telkens wel weer wat omhoog en op de racedag stond hij er gewoon weer. Dus ben zeer benieuwd naar vrijdagmorgen.
 
Ik hoop toch wel dat Rossi zijn vorm een beetje terug heeft met de Duitse GP. Wat me wel opvalt dit jaar dat als hij er de eerste training niet goed bij zit,hij het hele weekend lastig houdt. Voorgaande jaren krabbelde hij telkens wel weer wat omhoog en op de racedag stond hij er gewoon weer. Dus ben zeer benieuwd naar vrijdagmorgen.

Klopt helemaal wat je schrijft ,....en met een slechte kwalificatie moet hij veel goedmaken om naar voren te komen ,....vroeger was dat gewoon zijn ding maar tegenwoordig met de nieuwe generatie wordt dat moeilijker en dan overschrijd hij zijn grenzen en gaat op z'n plaat.
 
Sachsenring is wel een favoriet circuit van hem, daar heeft hij al veel mooie resultaten behaald.
 
Sachsenring is wel een favoriet circuit van hem, daar heeft hij al veel mooie resultaten behaald.
Net als op Mugello, Catalunya en Assen. En net als op Mugello, Catalunya en Assen is Rossi op de Sachsenring ook wel eens onderuit gegaan.

Ik hoop met je mee op een goed resultaat! Heeft hij wel nodig, en ik ook!.:+
 
Klopt helemaal wat je schrijft ,....en met een slechte kwalificatie moet hij veel goedmaken om naar voren te komen ,....vroeger was dat gewoon zijn ding maar tegenwoordig met de nieuwe generatie wordt dat moeilijker en dan overschrijd hij zijn grenzen en gaat op z'n plaat.
Inderdaad. Wat dat betreft is hij Lorenzo wat aan het nadoen 😆
 
zover mijn kennis reikt :+ heeft Fabio een spec B motor ; minder blokken per seizoen en als laatste Yamaha man de updates, minder blokken betekent dat de andere blokken meer belast worden waardoor ze de toeren terug gebracht hebben zodat ze betrouwbaarder zijn,

Hij heeft dus geen B spec volgens de insiders ;) Ook de update die hij kreeg heeft Morbidelli nog niet gehad voor zover ik weet..

die blokken zitten al echt op het limiet , kijk maar naar mugello waar rossi zijn blok het begaf omdat deze iets te veel/te lang op de toerenbegrenzer zat.

Tuurlijk zitten ze op de limiet maar als de rest die 500 toeren wel kan en mag draaien dan betekend dat dus dat het blok dat wel kan ( volhouden )
Wat betreft het verhaal met rossi en mugello was het toch zo dat deze het extra te verduren kreeg omdat het achterwiel los kwam ?
 
Hij heeft dus geen B spec volgens de insiders ;) Ook de update die hij kreeg heeft Morbidelli nog niet gehad voor zover ik weet..



Tuurlijk zitten ze op de limiet maar als de rest die 500 toeren wel kan en mag draaien dan betekend dat dus dat het blok dat wel kan ( volhouden )
Wat betreft het verhaal met rossi en mugello was het toch zo dat deze het extra te verduren kreeg omdat het achterwiel los kwam ?
Kleine wheelie zorgde ervoor dat de olie niet goed rond gepompt werd. Of doordat het achterwiel los van de grond kwam, knalde hij te vaak en te lang in de begrenzer. Zoiets toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan