Carburateur
990 SMT, XR600R, ZX9R & ZX10R
Dat is de vacuumaansluiting voor de benzinekraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Graag hoor ik hoe deze bevalt. Ziet er op het eerste oog goed uit. De S8 die ik heb is waterdicht dus dan is dit een mooie navigatie oplossing.Dat zag ik dus aan de immens populaire x grip. Ik heb een zware telefoon s9+ met een zware case. Die wordt door stevige veren al lastig vastgehouden met hobbels, laat staan door die nogal licht uitziende veren.
Ik ben gegaan voor een mirror mount, volledig alu case, met usb hub.
€ 15,35 46%OFF | ARVIN Aluminium Motorfiets Opladen Stuur Mobiele Telefoon Houder Voor iPhone X Universele Achteruitkijkspiegel USB Charger Stand Mount
Page Not Found - Aliexpress.com
s.click.aliexpress.com
welk bouwjaar is de motor?Deze nippel bedoel ik. Ook knikt het ontluchting slangetje onder de tank, hoe laat ik die het beste lopen?
Mvg
Zal ik zeker doen als hij binnen is, ik heb sowieso wel wat ali specials waar ik documentatie over zal gaan geven. Als arme student moet je wat.Graag hoor ik hoe deze bevalt. Ziet er op het eerste oog goed uit. De S8 die ik heb is waterdicht dus dan is dit een mooie navigatie oplossing.
Ik heb zelf deze erop gezet:Net bij de dealer geweest, artikel 44300C01D40J000 (benzinekraan nieuw model) kent hij niet. Staat blijkbaar niet in t systeem. Enig idee welke ik dan moet hebben?
Tnx, ik ga eerst ff verder kijken naar een OEM kraantje en anders wordt t een aftermarketIk heb zelf deze erop gezet:
Benzinhahn Kraftstoffhahn FPC-309 für Suzuki GS 500 E GM GS500 GS500E 1989-2000 | eBay
Benzinhahn Kraftstoffhahn FPC-309 für Suzuki GS 500 E GM GS500 GS500E 1989-2000 | Auto & Motorrad: Teile, Motorrad- & Rollerteile & -zubehör, Ansaug- & Kraftstoffsysteme | eBay!www.ebay.nl
En waar op de Benzinekraan loopt deze heen? Want ik voel dat die daar geen Vacuum trekt.. Wel aan de andere nippelDat is de vacuumaansluiting voor de benzinekraan
1991welk bouwjaar is de motor?
Dat is de vacuumaansluiting voor de benzinekraan
Heb je nog de originele rubbere remleidingen?Mijn voorrem voelt een beetje sponzig. Ik heb hem ontlucht maar helaas geen verbetering. Ik heb het gevoel dat dit kan komen door de klauw zelf. Vorige eigenaar zou de klauw gereviseerd hebben. Als ik naar de klauw kijk wanneer ik rem dan gaat ie een beetje schuin, dit lijkt me niet horen. Gister merkte ik dat als ik de rem inknijp dat de klauw een beetje piept. Kan het aan de klauw liggen? Is het dan een kwestie van de klauw even uit elkaar halen en die bussen invetten?
Ik gebruik een "tasje" om de smartphone in te doen. Geen last van regen, geen last van verliezen (het houdertje zit met een touwtje vast aan stuur). Mijn houdertje heeft een rits met twee lopers waardoor het oplaadsnoertje er tussendoor kan.
Het grote minpunt is wel dat bij het navigeren met de smartphone deze wel erg warm wordt en er met mooi weer mee stopt.
Nee, ik heb een stalen remleiding.Heb je nog de originele rubbere remleidingen?
XLmoto heeft een goedkope tanktas waar je ook je telefoon in kan doen waardoor je die kunt zien.Dit. Heeft er iemand hier dan een fatsoenlijke oplossing voor, of heb je voor mij een foto of een link naar wat je gebruikt hebt?
Ik wil mijn telefoon gewoon ergens in stoppen wat waterdicht is waarmee ik het scherm kan zien en de telefoon stroom krijgt.
Het liefst koop ik gewoon iets maar ik krijg het écht niet gevonden (behalve voor knetterdure telefoons).
Het was nog even zoeken naar een recent bericht over telefoons op het stuur, maar had zeker geen zin om te horen dat ik niet gezocht heb, hoop dat het me daarmee vergeven wordt dat ik hier inbreek.
Inderdaad erg vervelend dat gstwins nog steeds niet bereikbaar is, het lijkt erop dat het dns record weg is, de melding is dat de site niet gevonden kan worden.... waar heb je overigens die drie slagen vandaan?Na het blok weer inelkaar zetten zien de bougies er toch wel een beetje te wit uit naar mijn idee, wat zijn de makkelijkste aanpassingen hiervoor? Moet sowieso de carb hiervoor uit elkaar? Haynes werkplaatsboek zegt alleen wat over de stationair afstelling geloof ik, voor verdere afstelling staat er ga naar een suzuki specialist met een gas analyzer.
Bekijk bijlage 1408198
edit: zo te zien moet de het vlotterbakje er dan af en dan afstellen, waar volgens internet 3 slagen de 'standaard' afstelling is. Wel vervelend dat gstwins het nog niet doet, weet iemand wat er daarmee aan de hand is? Stond altijd wel iets handigs op..