Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi voor een ombouw naar Ohlins voorpotenMannen,
Afgelopen februari heb ik de voorvork geserviced. Na kleine 3000 km begon de poot opnieuw te lekken, echter werden dit snel straaltjes.
Na nader onderzoek blijkt dat van deze rechter poot de keering niet lekte maar de poot zelf.
In de buitenpoot zit een scheur.
Heeft of weet iemand een rechter voorvorkpoot te liggen of waar ik er een vandaan kan halen.
Ik houd me aanbevolen.
Gaat om Tuono gen 2 - bij 2007
Vandaag de aangepaste kenteken houder er op en de led knippers van Aprilia zelf.
Door deze aanpassing nu ook de mount voor het schijfslot kunnen monteren. De Aprilia kenteken mount is stalen frame. Dus kon hem er tussen krijgen.
Het slot spuit ik nog zwart, valt ie nog minder op. Scheelt weer als ik weg ga zonder rugzak.
Heren, heeft er iemand hier nog een rechte voorvork van een oer tuono of mille staan? Makker van me is bezig met projectfiets en hij is erachter gekomen dat zijn showa krom is Als je iets hebt, zou je me een PB willen doen? Dank je
Nee allebei krom dank voor je reactieIs de rechter poot nog goed ?
Ik heb een ohlins voorvork liggen met kroonplaten?Heren, heeft er iemand hier nog een rechte voorvork van een oer tuono of mille staan? Makker van me is bezig met projectfiets en hij is erachter gekomen dat zijn showa krom is Als je iets hebt, zou je me een PB willen doen? Dank je
Vandaag de aangepaste kenteken houder er op en de led knippers van Aprilia zelf.
Door deze aanpassing nu ook de mount voor het schijfslot kunnen monteren. De Aprilia kenteken mount is stalen frame. Dus kon hem er tussen krijgen.
Het slot spuit ik nog zwart, valt ie nog minder op. Scheelt weer als ik weg ga zonder rugzak.
Stuur een Pm met de vraagprijsMooi voor een ombouw naar Ohlins voorpoten
Heb nog een set liggen, pas gereviseerd!
Mooi weggewerkt op die manier!
Nog wat uitgekomen met de achtervering?
Nou volgens de dealer is er niks mis mee, en thats it. Misschien verwacht ik meer maar zou verwachten we kunnen hem anders even beter afstellen op je gewicht of whats zo ever. maar gewoon hij is goed doei. Of ik ben gewoon meer klant gericht ingesteld als iemand een dure nieuwe fiets bij je koopt snap dat voor niks de zon op gaat maar dit maakt wel het verschil tussen goede klantenbinding. Misschien is kijken wie er nog meer aprilia dealer is die aan te rijden is. nadeel is dat het er maar weinig zijn, en motor port wel redelijk op de route ligt voor mijn werk (den haag).
Qua vering terugkomend, ik ga even kijken welke toko's er bij mij in de buurt zitten. Weet wat ik voel en zou willen qua afstelling alleen uitvoeren ben ik wat onzeker. Hyperpro zit redelijk dichtbij (kom uit ridderkerk) maar ook even rondkijken wat er nog meer in deze omgeving zit. Als er tips zijn, hoor ik het graag.
Laatst nog met wat tuono tuig wezen rijden!
Misschien een vaak gestelde vraag, maar wordt van de verhalen overal op internet niet altijd direct veel wijzer.
Mijn tuono (Gen2) ruikt vrij sterk naar benzine als ik een ritje heb gemaakt. Tevens prutteld ie behoorlijk bij gas dichtdraaien.
Met Hemelvaart in Luxemburg merkte ik daarnaast nog het volgende: na een stuk rustig rijden en je draait het gas dicht, dan ijlt ie een halve seconde na ipv directe remming op de motor. Voelt een beetje alsof ie zoveel benzine te veel heeft, dat dat eerst nog verbrand moet worden.
Nu overweeg ik de motor te laten synchroniseren en het co af te laten stellen (en in map2 laten zetten, geen idee of dat nu zo is). Stel, de motor loopt (veel) te rijk, gaat ie dan ook effectief minder inspuiten cq minder verbruiken? Het is geen 300cc'tje natuurlijk, maar benzine is om mee te rijden, niet als parfum van de motor na het rijden
Gezien ik sterk overweeg over te stappen naar een allroad wil ik dus even goed mijn huiswerk doen voordat ik voor niks de boel af laat stellen.
Alvast dank voor jullie inbreng!
Mijn gen2 ruikt ook redelijk naar benzine. Hij staat op map 2 en een paar weken terug de co laten afstellen bij Roke, mocht niet baten voor de benzinelucht.Misschien een vaak gestelde vraag, maar wordt van de verhalen overal op internet niet altijd direct veel wijzer.
Mijn tuono (Gen2) ruikt vrij sterk naar benzine als ik een ritje heb gemaakt. Tevens prutteld ie behoorlijk bij gas dichtdraaien.
Met Hemelvaart in Luxemburg merkte ik daarnaast nog het volgende: na een stuk rustig rijden en je draait het gas dicht, dan ijlt ie een halve seconde na ipv directe remming op de motor. Voelt een beetje alsof ie zoveel benzine te veel heeft, dat dat eerst nog verbrand moet worden.
Nu overweeg ik de motor te laten synchroniseren en het co af te laten stellen (en in map2 laten zetten, geen idee of dat nu zo is). Stel, de motor loopt (veel) te rijk, gaat ie dan ook effectief minder inspuiten cq minder verbruiken? Het is geen 300cc'tje natuurlijk, maar benzine is om mee te rijden, niet als parfum van de motor na het rijden
Gezien ik sterk overweeg over te stappen naar een allroad wil ik dus even goed mijn huiswerk doen voordat ik voor niks de boel af laat stellen.
Alvast dank voor jullie inbreng!
Misschien motoport Rockanje maar is proberen. Is ook motoport maar misschien de service beter en hebben hun er een ander oorzaak misschien erachter wat het zou kunnen zijn.Nou volgens de dealer is er niks mis mee, en thats it. Misschien verwacht ik meer maar zou verwachten we kunnen hem anders even beter afstellen op je gewicht of whats zo ever. maar gewoon hij is goed doei. Of ik ben gewoon meer klant gericht ingesteld als iemand een dure nieuwe fiets bij je koopt snap dat voor niks de zon op gaat maar dit maakt wel het verschil tussen goede klantenbinding. Misschien is kijken wie er nog meer aprilia dealer is die aan te rijden is. nadeel is dat het er maar weinig zijn, en motor port wel redelijk op de route ligt voor mijn werk (den haag).
Qua vering terugkomend, ik ga even kijken welke toko's er bij mij in de buurt zitten. Weet wat ik voel en zou willen qua afstelling alleen uitvoeren ben ik wat onzeker. Hyperpro zit redelijk dichtbij (kom uit ridderkerk) maar ook even rondkijken wat er nog meer in deze omgeving zit. Als er tips zijn, hoor ik het graag.
Nee is een suzuki frontje. Wel gaaf gedaan! Waren met 11 tuono's op pad.Zit er nou een KTM frontje op die linkse?
Update over bovenstaand startrelais. Twijfelde dus heb oorspronkelijk een 150a OEM unit gekocht op ebay, bleek het een 50a exemplaar in in een 150a verpakking . Dus toch bovenstaande besteld, duurde een stevige week voordat ie binnen was (afkomst China), maar moet zeggen hij past perfect en de T start zo veel beter. Zelfs na een twee weken stil staan slingert 'ie direct aan. Kan over de levensduur niks vermelden maar als je met de bezorgtijd kan leven is t zeker een gok waard.