Ik zou op zich wel electrisch woon-werk verkeer willen doen, maar aangezien ik op een aantal verschillende werkplekken zit waarbij er 3 meer dan 135 km enkele reis zijn is de bruikbare range bij mij een belangrijk argument. Nou hikken de motorfabrikanten al een tijdje aan tegen deze range, maar lijkt het dat het bij de autovarianten inmiddels heel bruikbaar (nu nog levertijden omlaag ). Omdat er eerder deze week een discussie gevoerd werd over hogere slijtage van het wegdek door het hogere koppel van de electromotoren kwam bij mij de vraag bovenborrelen of het niet simpel is om wat prestatie op te offeren en daarmee de range te vergroten? (Ik begrijp niet heel veel van electronica dus misschien is hiervoor wel een eenvoudig antwoord )
Zeker voor tourmodellen zou iets minder vermogen, maar wel een grotere range voor mij een welkome verbetering zijn. Daarna moet ik uiteraard mijn baas nog overtuigen, maar dan moet ik wel aan kunnen toenen dat het een werkbaar alternatief is.
Zeker voor tourmodellen zou iets minder vermogen, maar wel een grotere range voor mij een welkome verbetering zijn. Daarna moet ik uiteraard mijn baas nog overtuigen, maar dan moet ik wel aan kunnen toenen dat het een werkbaar alternatief is.