beemer fighter deeeeeeeel 3.....

67768272_709524716159415_400139584454787072_n.jpg
 
komt een dekentje omheen. ;)

al denk ik dat het sowieso wel mee zal vallen. de tijd dat de turbo echt warm wordt is volgens mij alleen onder volle belasting.......dat gaat sowieso niet veel gebeuren. en zodra je rijd wordt veel van die warmte door rijwind afgevoerd.

de enige keren dat je een turbo en spruitstuk roodgloeiend ziet bij een motorfiets is op een testbank met de de rem op de testbank ingeschakeld.
 
Hmmm laat je de demper parallel met de cardanas lopen of laat je hem omhoog lopen Kees?
 
Hoe ga je dat met de olieretour doen?
Of hangt hij net hoog genoeg?
Op het achterwiel rijdend zeker niet :P
 
Anders twee achterwielen. Een links en een rechts van de turbo. Lijkt me ook handig voor de stabiliteit bij de wheelie.

Waarschijnlijk helemaal niet...
 
de pijp die ik voor de bandit turbo heb gemaakt heb ik maar ff gerecycled. flink met de slijptol aan de gang geweest.

de uitlaatdemper die ik als laatst op de bike had komt er weer op, alleen moet ik de doorlaat nog wat vergroten.

67774185_710795666032320_2154060952327159808_n.jpg
 
Die scavenge pomp wordt dat een elektrische of ga je er ergens 1 in/op/aan het blok bouwen?
 
luchtfilter zit ook op z'n plek. heb de originele reactiestang bevestiging op de versnellingsbak weggeslepen en nog wat delen die dat punt verstevigden om ruimte te maken. (niks weggehaald wat de sterkte van de bak beinvloed qua constructie! ) zit prima zo........... als alles klaar is moet je volgens mij wel 2x kijken om te zien dat er een turbo op de bike zit. best wel geinig. :P

67810924_711269685984918_6200695545669877760_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan