Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XVI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die laatste staat er mooi bij maar ik denk dat 3450 iets te hoog is gegrepen. Dat had ik meer verwacht bij een 2008/2007 met abs.

Soieso zijn de 2007+ modellen met Abs geleverd.
Dus die eerder genoemde import fiets door Roger moet een 2006 zijn. En daar is de prijs wat beter van. Daar kan vast nog wel iets vanaf en dan even laten veranderen naar vol vermogen. Ik zou die van de 3 doen.

Die eerste 2004 vind ik zelf niet zo mooi. Prijs wel wat goedkoper uiteraard.
 
Kan ik iemand nog een plezier doen met een rem setup OEM? Oftewel rempomp, leidingen, T stuk, klauwen, oem blokken + brembo sinter blokken, piepplaatjes? Missen alleen de stofringen...
Mag voor een zacht prijsje van de hand.

Bedenk me ook opeens, hoe ging je circuitdag @grrtjuhh ?
 
Die blauwe uit 2005 heeft lakschade op het voorspatbord van de hogedrukspuit.
Ik heb nog haast dus ik kom vast nog wel iets tegen.
 
Ja ik vond het al een vreemde plek op de foto, maar dit verklaart. Die lakschade is de meest zichtbare maar de minst schadelijke van het gevolg van een hogedrukreiniger.
Succes met zoeken. Haast tijdens het gebruikte motor zoeken werkt nooit positief.
 
Even een vraagje en misschien hebben jullie hier wel wat ideeën. Ik heb via mijn vader, die een hele goede spuiter kent het aanbood gekregen mijn motor te laten spuiten. Ik had zelf al 1 en ander gedaan maar dit is toch wel een leuk aanbod.

Nu komt het, welke kleur? Kan weer voor zwart gaan maar misschien iemand anders een leuk idee?

sv650.jpg
 
ROOD, wordt ie sneller van O-),

Ik vind die parelmoer effecten vaak mooi als het door een goede spuiter gedaan kan worden
 
Hetzelfde als die van mi, alleen dan wat geel is line groen 👍🏻
 
Ja zeker. Het is dat mijn vader jouw spuiter niet kent. 😢
Voor een S vindt ik het niet mooi. Die wordt er optisch iets groter , dus lomper door. Voor een N is het prachtig. Als je geen letters op de tank gaat plakken adviseer ik om het vlak te 'breken' door een striping of zo. Anders wordt ook die tank optisch lomp. Die zelfde lijn kun je in fly screen en kontje terug laten komen. Foto van mijn motor met wat ik bedoel?
Loop even langs de Kawasaki dealer voor het uitzoeken van de mooiste tint groen. De diepere kleur vind ik mooier dan de fletsere, en de kleur zal nog iets verschieten.
Ik vind het een mooi aanbod 👍
Als je voor rood gaat de streep erover in wit. Nadeel van rood en zwart is dat er al honderden van rondrijden, dus niets speciaals. :N
 
Ja zeker. Het is dat mijn vader jouw spuiter niet kent. 😢
Voor een S vindt ik het niet mooi. Die wordt er optisch iets groter , dus lomper door. Voor een N is het prachtig. Als je geen letters op de tank gaat plakken adviseer ik om het vlak te 'breken' door een striping of zo. Anders wordt ook die tank optisch lomp. Die zelfde lijn kun je in fly screen en kontje terug laten komen. Foto van mijn motor met wat ik bedoel?
Loop even langs de Kawasaki dealer voor het uitzoeken van de mooiste tint groen. De diepere kleur vind ik mooier dan de fletsere, en de kleur zal nog iets verschieten.
Ik vind het een mooi aanbod 👍
Als je voor rood gaat de streep erover in wit. Nadeel van rood en zwart is dat er al honderden van rondrijden, dus niets speciaals. :N
Rood en zwart rijden idd al veel van rond. Wil wel wat aparts. Heb je een foto van wat je bedoelt?

En even zien wat ik met de cockpit doe, die is nu zwart maar dat pas wel denk ik.

Deze kleur groen?
 
Laatst bewerkt:
Over alles is te twisten, dus ook de kleur groen. Ik volg de moderne motoren niet zo, maar wat je nu post is een vreselijk lelijk ding in metallic groen als ik me niet vergis. Dat zou ik niet doen. Het past totaal niet bij de tijdgeest van de SV. Ik bedoel de effen groen van begin jaren 2000. De zxr, zx7, zx6. En dan de modellen met de normale koplampen nog. Toen ze bij kawa gestopt zijn met normale koplampen op de sporters is ook de kleur verschoten. De eerste 636 is zeker wat ik bedoel. De eerste zx7 ook. Zal straks even een foto zoeken van die van mij. Dan zie je direct wat ik bedoel met het breken van de vlakken.
 
Over alles is te twisten, dus ook de kleur groen. Ik volg de moderne motoren niet zo, maar wat je nu post is een vreselijk lelijk ding in metallic groen als ik me niet vergis. Dat zou ik niet doen. Het past totaal niet bij de tijdgeest van de SV. Ik bedoel de effen groen van begin jaren 2000. De zxr, zx7, zx6. En dan de modellen met de normale koplampen nog. Toen ze bij kawa gestopt zijn met normale koplampen op de sporters is ook de kleur verschoten. De eerste 636 is zeker wat ik bedoel. De eerste zx7 ook. Zal straks even een foto zoeken van die van mij. Dan zie je direct wat ik bedoel met het breken van de vlakken.
Dank je wel. Zal even op zoek gaan naar de kleur groen

Zoiets?

zx7r.jpg
 
Ja dat is 'm!!!
In mijn ogen de mooiste moderne kawa tot heden gebouwd! De Z900RS is ook aardig in de race voor die titel trouwens, maar de rest ...
Jammer dat ze tegenwoordig van die modellen maken die met de neus onder de laadklep van de gtofvuilwagen zijn gekomen :(
Prachtig, prachtig, prachtig.
O ja, het ging om de kleur. Die bedoel ik. Mooi diep limegroen 👍🏻
 
Ja dat is 'm!!!
In mijn ogen de mooiste moderne kawa tot heden gebouwd! De Z900RS is ook aardig in de race voor die titel, trouwens maar de rest ...
Jammer dat ze tegenwoordig van die modellen maken die met de neus onder de laadklep van de gtofvuilwagen zijn gekomen :(
Prachtig, prachtig, prachtig.
Is inderdaad een hele mooie en aparte kleur, valt lekker op :)
 
Daar zou ik voor gaan als ik de keuze zou hebben. Foto volgt. Heeft jouw spuiter toevallig een tank.kont.spatbord.flyscreen-setje nodig om op te oefenen, en jij je er een beeld bij kunt vormen? 😂
 
Daar zou ik voor gaan als ik de keuze zou hebben. Foto volgt. Heeft jouw spuiter toevallig een tank.kont.spatbord.flyscreen-setje nodig om op te oefenen, en jij je er een beeld bij kunt vormen? 😂
Hahaha ja idd.

Volgens mij komt RAL 6018 in de buurt. Probeer even de kleurcode te vinden. Misschien weet jij die zo?

Vond deze ook nog:

kleurcode.jpeg
 
Kawa heeft ook metalic oranje gehad.. heb ik toen ook overwogen.
1565336321640.jpeg
 
Kijk. Dat is nou exact wat ik bedoel. Helemaal NIET mooi op een S.
Deze kleur maakt de motor groter, dus het slanke van de SV is er daarmee wel af.
Voor een N is het prachtig.
Wat je ook direct kunt zien op die foto is dat je je wielen ZWART moet laten spuiten om het echt gaaf te maken.
Bijgaand foto's van die van mij zoals ik 'm kocht.
Eventueel kun je voorspatbord ook overwegen van streep te voorzien, alleen heb je wel kans om twee 'dunne reepjes' over te houden. Zo groot is dat vlak immers toch al niet. Ik denk dat ik het zelf zou laten.

$(KGrHqJ,!lgFIfzv+L04BSI49ikyl!~~60_85.JPG
$(KGrHqZ,!r!FIO1gD(5mBSI49Uu8Lg~~60_85.JPG
 
Kijk. Dat is nou exact wat ik bedoel. Helemaal NIET mooi op een S.
Deze kleur maakt de motor groter, dus het slanke van de SV is er daarmee wel af.
Voor een N is het prachtig.
Wat je ook direct kunt zien op die foto is dat je je wielen ZWART moet laten spuiten om het echt gaaf te maken.
Bijgaand foto's van die van mij zoals ik 'm kocht.
Eventueel kun je voorspatbord ook overwegen van streep te voorzien, alleen heb je wel kans om twee 'dunne reepjes' over te houden. Zo groot is dat vlak immers toch al niet. Ik denk dat ik het zelf zou laten.

Bekijk bijlage 1416667Bekijk bijlage 1416668
Top dank je wel.
 
Het stukje boven het achterlicht ook niet in de kleur laten spuiten. Velen doen dat, maar de twee kontpanelen 'smelten' hierdoor aan elkaar waardoor het juist weer groter lijkt. Allemaal dingetjes. Wel heel leuk hierover na te denken. Je doet zoiets maar één keer namelijk (denk ik ;) )
De boel na in kleur spuiten uiteraard laten voorzien van een mooie laag blanke lak, ongeacht metallic of normale verf.

Ik heb nog een nieuwe SV die prima in de lak zit, maar 'gewoon blauw.'
Mijn klassieke Kawasaki heb ik laten spuiten en bestickeren in origineel metallic groen en goud onder een dikke laag blanke lak. Dat kostte 850 Euro.
Een klassieker is het wel waard, maar voor een SV met een dagwaarde van zo'n 2K vind ik het buiten verhouding.
Jij krijgt natuurlijk een mooie behandeling, maar wat kost zoiets voor een onbekende van de spuiter?
Of zijn er anderen hier die dit weten?
 
Laatst bewerkt:
Het stukje boven het achterlicht ook niet in de kleur laten spuiten. Velen doen dat, maar de twee kontpanelen 'smelten' hierdoor aan elkaar waardoor het juist weer groter lijkt. Allemaal dingetjes. Wel heel leuk hierover na te denken. Je doet zoiets meer één keer namelijk (denk ik ;) )
De boel na in kleur spuiten uiteraard laten voorzien van een mooie laag blanke lak, ongeacht metallic of normale verf.

Ik heb nog een nieuwe SV die prima in de lak zit, maar '' gewoon blauw.'
Mijn klassieke Kawasaki heb ik wel een laten spuiten en bestickeren in originele metallic groen en goud onder een dikke laag blanke lak. Dat kostte 850 Euro.
Een klassieker is het wel waard , maar voor een SV met een dagwaarde van zo 2K vind ik het buiten verhouding.
Jij krijgt natuurlijk een mooie behandeling, maar wat kost zoiets voor een onbekende van de spuiter?
Of zijn er anderen hier die dit weten?
Ja genoeg om over na te denken. Laat het pas in oktober doen. Rij dan niet meer dus ik heb wel even de tijd.

Ik moet even navragen wat het "normaal" kost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan