Reanne2312
MF veteraan
Heyhoi. Is er iemand die mij wilt helpen met een gi pro indicator ? Heb am yt filmpjes bekeken maar kom er niet uit. Pilz wil mij wel helpen, maar dacht misschien woont er iemand dichterbij die mij helpen wil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
R6 klauwen zijn niet van Nissin volgens mij, zijn wel prima dingen. De 2009 Kawa ZX6R heeft Nissin klauwen en die schijnen echt top te zijn.Mm, ik zit weer eens te lezen en te zoeken he...
Die 'beruchte' Yamaha Nissin (2006-2018) remklauwen upgrade, op 5mm na zijn die bolt on toch. Zelfde als die hoofdremcilinder die een moderner en beter remgevoel moet hebben, die zou ook zo moeten passen toch?
Heyhoi. Is er iemand die mij wilt helpen met een gi pro indicator ? Heb am yt filmpjes bekeken maar kom er niet uit. Pilz wil mij wel helpen, maar dacht misschien woont er iemand dichterbij die mij helpen wil
Je bedoeld denk ik de Sumitomo monoblock remklauwen? Je kunt "Stap 1" lezen, of je de moeite besparen en direct door naar "Stap 2"Mm, ik zit weer eens te lezen en te zoeken he...
Die 'beruchte' Yamaha Nissin (2006-2018) remklauwen upgrade, op 5mm na zijn die bolt on toch. Zelfde als die hoofdremcilinder die een moderner en beter remgevoel moet hebben, die zou ook zo moeten passen toch?
Ja, ik geloof heus dat de fabrikant dat doetFabrikant geeft geloof ik 5-6 jaar voor remleidingen om te vervangen
Je snapt natuurlijk wel dat remleidingen, net als bochten, van binnenuit vergaan?
Ja, ik geloof heus dat de fabrikant dat doet
Ik neem hetgeen van de fabrikant niet altijd zo nauw.
Beetje zelf kijken en nadenken kan geen kwaad.
Helpen met wat? Aansluiten?Heyhoi. Is er iemand die mij wilt helpen met een gi pro indicator ? Heb am yt filmpjes bekeken maar kom er niet uit. Pilz wil mij wel helpen, maar dacht misschien woont er iemand dichterbij die mij helpen wil
Het is plug en play. Heb yt filmpje gekeken en de handleiding. Maar snap er niet veel van en diegene die mij wou helpen heeft opeens geen tijd.Helpen met wat? Aansluiten?
Is die op een Suzuki niet ook plug en play middels de diagnostic stekker?
Zo niet, dan wordt het in de draadboom knippen en solderen. Ik zou niet die bijgeleverde klemmetjes gebruiken.
Op zich geen rocket science, maar plug en play scheelt echt enorm veel tijd en moeite!
Helpen met wat? Aansluiten?
Is die op een Suzuki niet ook plug en play middels de diagnostic stekker?
Zo niet, dan wordt het in de draadboom knippen en solderen. Ik zou niet die bijgeleverde klemmetjes gebruiken.
Op zich geen rocket science, maar plug en play scheelt echt enorm veel tijd en moeite!
Die handleidingen heb ik ook ja. Ook doorgelezen en vertaald. Want mijn Engels lezen is niet 100%. Maar dan zie ik die kabels als techniek leek, dan ben ik er al snel klaar mee ben dan ook bang dat ik iets verkeerd doe
Wat Pilzz zegt staat hier volgens mij ook.
Misschien helpt dit ook.
Ik zie dat je tegenwoordig ook blitze GiPro houders hebt. Hoef je deze niet ergens op de teller ofzo te plakken.
Eens voor mijn circuitmotor kijken of dat wat is.
Als ik jouw foto zie dan heb je maar 2 stekkers en 1 zwart draad. Die zwarte gaat op de zwarte (min pool) op de accu.
En die andere 2 moeten op de Gear position sensor die bij de K4 schijnbaar onder het zadel zit (ik heb geen k4 dus dat weet ik niet).
Die stekker van de Gear position sensor maak je los en je klikt de ene kant in die van de GiPro en de andere kant in de andere van de GiPro (de GiPro zit er dan tussen).
Monteren ergens bij de cockpit met een 3M plakker en voila.
Met een beetje geluk doet die het meteen zonder dat je iets moet inleren ofzo.
Het is ook een rood draad dus op de plus zo ver was ik alNee, die zwarte moet niet op de min! Zie mijn berichtje ergens hierboven...
Oh!
Gebruiken ze zwart als + ???
Ok!
Zit een zwart omhulsel omheen, maar binnenste draad is roodOh!
Gebruiken ze zwart als + ???
Ok!
Leek zwart op de foto, maar als die rood is snap ik het.
Misleidend!Zit een zwart omhulsel omheen, maar binnenste draad is rood
Ik meen dat Roy nog een aardig vat remvloeistof had staanDan duurt ontluchten wel heeeeel lang
Bij die Sumitomo klauwen lijken de bevestigingspunten (de "pootjes") wel ver van de hydrauliek te zitten. Maar af frezen zou ik zelf ook niet voor kiezen.
Het zijn wel lieve kleine klauwtjes zo naast de Tokoco's
@Joopieboy, wat is de reden van de (mogelijke) upgrade?
Bekijk bijlage 1417475
Ik heb nog Goodridge RVS remleidingen voor een K4 voor je als je wilt. Weet niet of je die ook op jouw motor passen??Voor stalen bedoel je?