Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik las het ja....Ik hoop niemand van hier. Sowieso hoop ik dat het ‘goed’ is afgelopen
Je kan geen obstakels plaatsen die de veiligheid van de motorrijders in gevaar brengt!!
Misschien dat even in hun domme smoel wrijven
Vreselijk
Ok bedankt dan ga ik me inschrijven bij hun voor Zandvoort.Ik heb al mijn dagen met MSL gereden en ik vind hen top.
Vrienden van mij hebben met meerdere organisaties gereden (CRT en 2the experience) en zij vinden MSL het beste. Doelend op hoe alles verzorgd is op en rondom de baan.
Groep 1 en 2 is met begeleiding. Groep 3 en 4 zonder.
In groep 3 kan er soms nog best wat verschil zitten tussen de snelste en langzaamste (na sessie 3 worden mensen gewisseld indien nodig).
Groep 4 is knallen!
Ik doe altijd groep 3. De laatste keer groep 4 en toen ging ik op me plaat omdat ik vond dat ik perse moest knallen.
Volgende keer weer lekker in groep 3 rond tuffen.
Ikzelf kan het niet vergelijken met andere toko's. Omdat MSL mij altijd goed bevallen is kies ik altijd voor hen.
Het is dezelfde eigenaar als De Race Academy.
MSL is top, je zult ook wel wat instructeurs al kennen. Rijden er wel wat die ook bij MCT voorrijden. Groep 2 mag je in de middag vrij rijden.Ok bedankt dan ga ik me inschrijven bij hun voor Zandvoort.
Ja ik heb nu met MCT en 2TEX gereden en ik heb wel duidelijk verschil gezien. Na de laatste keer Zandvoort geeft het mij meer rust wetende dat het goed geregeld is
Oh dat is wel leuk dan ook. Ja dat las ik idd en bij groep 1 stond de laatste sessie vrij rijden! Die smaak heb ik aardig te pakken na Assen twee weken geledenMSL is top, je zult ook wel wat instructeurs al kennen. Rijden er wel wat die ook bij MCT voorrijden. Groep 2 mag je in de middag vrij rijden.
Zuid-Amerikaans tempo so farIk weet niet hoe snel jij rijdt, maar je hebt nu al zo vaak gereden dat ik geen groep 1 zou doen.
Groep 1 is geen ervaring
Groep 2 is beperkte ervaring
Groep 3 is genoeg ervaring zelf te rijden
Groep 4 is alle remmen los.
Jij valt niet in de categorie "geen ervaring" toch?
Misschien niet alles vrij rijden, maar als je jouw knie al eens aan de grond hebt weten te krijgen dan lijkt mij persoonlijk het tempo van groep 2 (of hoger uiteraard) beter passen.
Ja herkenbaar ik ook beide ervaringen. Op Veenslang was ik met één hand op m'n dij aan het touren en boven m'n kunnen was laatste keer Zandvoort waar de krassen op m'n kuipen aan herinnerenIk heb nog nooit op Assen gereden dus ik kan daar niets zinnigs over zeggen.
Ik heb wel eens in een te langzame groep en een te snelle groep gereden onder begeleiding. In de te langzame groep zat ik mij te vervelen en ging ik kloten (nutteloos in z'n 1 rijden en dat soort gedoe) en in de te snelle groep kon ik ze niet bijhouden, maar dat vond ik niet zo erg. Ik kon voor mijn doen helemaal los gaan.
Je kan hen anders ook mailen met de vraag en anders kan je gedurende de dag altijd vragen om te wisselen. Is alleen zo zonde van de eerste 3 sessies vind ik als je in een verkeerde groep rijdt.
Die had ik gezien idd, dank nog hiervoor, ging mij specifiek om deze klauwen:Je bedoeld denk ik de Sumitomo monoblock remklauwen? Je kunt "Stap 1" lezen, of je de moeite besparen en direct door naar "Stap 2"
Bekijk bijlage 1417452
STAP 1
Hier een write-up voor een K6/K7. Hierbij worden 10 mm spacers gebruikt. Volgens onderstaande tabel heb ik een aantal verschillen
Schijfdiameter:
K4/K5: 296 mm
K6/K7: 310 mm
De 'Spindle centre to caliper mounting face':
K4/K5: 115,5 mm
K6/K7: 111,5 mm
Op basis hiervan zal je meer inzicht krijgen of je spacers nodig hebt of niet. Wiskunde op dit uur is voor mij niet geschikt, daar wil ik dan ook niet verantwoordelijk voor gehouden kunnen worden. :p
Ander ding om nog te onderzoeken is of het in dwarsrichting gaat passen..
Meer leesvoer (en bron van onderstaande afbeeldingen): GSXR Fork Information / Permutations - Suzuki SV650 Forum: SV650, SV1000, Gladius Forums
Bekijk bijlage 1417448
Bekijk bijlage 1417453
STAP 2
De volgende keer kan ik beter eerst iets verder scrollen voordat ik vanalles typ. Op het SVrider forum (hierboven gelinkt), staat onderstaande tabel. Hierbij wordt aangegeven dat, met 300 mm schijven i.c.m. een K4/K5 vork je 7 mm van de klauw af moet halen. Of ook maar meteen 320 mm schijven erop en dan spacers van 3 mm laten maken?
Mocht je voor de Sumitomo klauwen gaan, houd rekening met het montagepunt van de remleiding deze zit iets hoger en komt er 90 graden gedraaid uit (t.o.v. originele klauwen).
Bekijk bijlage 1417456
Die had ik gezien idd, dank nog hiervoor, ging mij specifiek om deze klauwen:
Mede ook omdat ik zelf makkelijk aan zou kunnen komen en ik weet dat vanaf bouwjaar 2008 deze echt heel fijn remmen en een goed gevoel hebben.
Dat is met name ook de reden, het modernere en directere gevoel qua remmen. Remvertraging an sich ben ik na revisie erg tevreden over.
Blokken, Brembo straat gesinterd zoals ik nu ook heb en natuurlijk de Brembo pomp van dezelfde Yamaha. Kennis gaat voor het circuit over naar een andere setup, dit is voor mij op straat meer dan voldoende, geeft alleen wel veel meer gevoel en vertrouwen.Is natuurlijk wel een totaal plaatje. Dus pomp, klauwen, blokken.
Voor meer gevoel en doseerbaarheid zeg ik RCS!Blokken, Brembo straat gesinterd zoals ik nu ook heb en natuurlijk de Brembo pomp van dezelfde Yamaha. Kennis gaat voor het circuit over naar een andere setup, dit is voor mij op straat meer dan voldoende, geeft alleen wel veel meer gevoel en vertrouwen.
Bekijk bijlage 1418176
Het was helemaal leuk. Gi pro geïnstalleerd, schone velgen en de halve motor, en zelfs nog op het pontje. Bedankt @Frank-m