Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Volgens mij heb ik nog een korte ronde BSM Vampire demper met collector ergens liggen. Maakte ook behoorlijk geluid. Ik weet niet meer of dat met killer was.
In ieder geval als iemand er interesse in heeft. Voor 5 tientjes mag hij weg. Zal er even een plaatje van maken zodra ik hem heb gevonden.
Interesting.... Als er een DB killer in zit
 
Ja, nou.... ongeveer. Hoe kleiner je dempervolume, hoe meer geluid er uit komt. Een hele korte, overdreven dikke uitlaat kan ook voldoende dempen, en een hele lange maar dunne uitlaat zal weinig dempen.
Dat snap ik, de Delkevic zijn volgens mij allemaal wel hetzelfde in omtrek (?). De GPR van m'n broer op z'n TDM is overigens weer behoorlijk luid ondanks dat het geen kleine demper is (maar is ook een enkele i.p.v. 2 zoals origineel). De Mivv GP op m'n Fazer is weer relatief stil, maar dat is ook een 4 cilinder, die gaat pas vanaf 7000rpm zingen. :9
 
Volgens mij heb ik nog een korte ronde BSM Vampire demper met collector ergens liggen. Maakte ook behoorlijk geluid. Ik weet niet meer of dat met killer was.
In ieder geval als iemand er interesse in heeft. Voor 5 tientjes mag hij weg. Zal er even een plaatje van maken zodra ik hem heb gevonden.

BSM Vampire is qua geluid aan te raden(met of zonder demper is een kwestie van smaak), is wel langer dan de originele uitlaat.
 
Ik leg de Mikuni brandstofpomp montagesets op voorraad :Y mooie oplossing voor mijn eigen motor, en er komt meteen een aantal setjes aan voor wie daar behoefte aan heeft: Mikuni DF-52 montageset
DF-52-1.jpg

DF-52-6.jpg

DF-52-9.jpg
 
Vanwaar een andere brandstofpomp? Zijn ze slecht / kwetsbaar op de NTV of Hawk? Of niet meer verkrijgbaar?

Nee, ze branden alleen op een gegeven moment in. Het is vooral dat sommigen een vacuümpomp willen inbouwen na het verbouwen, als er geen ruimte meer is voor de originele pomp. Op deze manier kan ik hem goedkoper aanbieden dan wat het kost om hem zelf vanuit Amerika te laten toesturen, dus win-win :Y
 
  • Leuk
Waarderingen: KvM
Volgens mij heb ik nog een korte ronde BSM Vampire demper met collector ergens liggen. Maakte ook behoorlijk geluid. Ik weet niet meer of dat met killer was.
In ieder geval als iemand er interesse in heeft. Voor 5 tientjes mag hij weg. Zal er even een plaatje van maken zodra ik hem heb gevonden.
Ben benieuwd, we zijn gek op plaatjes.
 
Nee, ze branden alleen op een gegeven moment in. Het is vooral dat sommigen een vacuümpomp willen inbouwen na het verbouwen, als er geen ruimte meer is voor de originele pomp. Op deze manier kan ik hem goedkoper aanbieden dan wat het kost om hem zelf vanuit Amerika te laten toesturen, dus win-win :Y
Ziet er gelikt uit Michiel!
 
Ik hoop dat ik vanmiddag nog even tijd heb om naar de opslag te rijden. Dan kan ik hem meenemen en een plaatje schieten. Kan ik ook mijn project Hawkje weer even aaien en maak ik er een fotootje van hoe hij er nu bij staat.

Ik heb ze opgehaald. Bij de korte demper zat nog een kortere collector maar die Kan Ik niet vinden. Dan zou ik er weer een moeten maken.
 

Bijlagen

  • 20190727_085035.jpg
    20190727_085035.jpg
    167,7 KB · Weergaven: 13
  • 20190727_085039.jpg
    20190727_085039.jpg
    117,1 KB · Weergaven: 9
Dank voor het plaatsen, jammer deze is me toch te lang.
Verder leuke dempers.
Is het mogelijk dat die andere collector nog weer boven water komt, dan hou ik mij aanbevolen. Heb geen haast.😎
 
Goodies!

De Mikuni montagebeugels, verstelsleutels en flat-mount voorste tankbouten zijn binnen :}
Mooi spul :Y

WWR3.jpg

WWR4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Met alweer 1200km op de teller was het ruim tijd voor een oliewissel O-)
Oilchange1.jpg


Deze week kwam ik er helaas achter dat een van m'n remschijven gesneuveld is, teveel ruimte op de floaters. Gelukkig kon Rolf van MotoMaster me helpen met een setje remschijven en -blokken:
MotoMaster-remschijven-1.jpg

MotoMaster-remschijven-2.jpg

MotoMaster-remschijven-3.jpg
 
Toch wel mooi die voorvork, het is mij wat teveel gedoe om te wisselen.
Doe je nu vol synthetische olie in de motor?
 
Toch wel mooi die voorvork, het is mij wat teveel gedoe om te wisselen.
Doe je nu vol synthetische olie in de motor?

Eenvoudig is het niet, maar het wel mee, kwestie van de Hawk balhoofdpen overpersen in de GSX-R voorvork :Y Defi kan je hier alles over vertellen.

Yes, zeker. Altijd.
 
Die idiote hoeveelheid aan ruimte op de floaters is doodgewoon voor Gsxr s-rad schijven. Heb zelf de voorkant onder men Sv zitten en rij er al 10.000km mee.

Mensen kijken wel gek op als je je rem aantikt en je schijven een enorm kabaal maken. :+

(Wil die ouden wel hebben hoor. :X)
 
ben erg benieuwd,aangezien ik de ntv momenteel helemaal uit elkaar heb liggen is dat misschien nog wel een leuke toevoeging

Het gaat mij voornamelijk om de rem die is niet geweldig op de Hawk.
Ik zag dat vork poten van mijn vfr de zelfde dikte hebben, dus die zullen ook passen in de originele kroonplaat, of is dat te makkelijk gedacht.
 
Het overzetten van de balhoofdpen in de GSX voorvork was nog wel een dingetje, maar dat is gelukt.
Makkelijker is het om een fireblade voorvork (2007) te scoren. Die is plug and play. Heb hem zelf ook voor mijn Hawk. Vandaar dat Savagepielk de GSX vork heeft ;-)
 
Die idiote hoeveelheid aan ruimte op de floaters is doodgewoon voor Gsxr s-rad schijven. Heb zelf de voorkant onder men Sv zitten en rij er al 10.000km mee.

Mensen kijken wel gek op als je je rem aantikt en je schijven een enorm kabaal maken. :+

(Wil die ouden wel hebben hoor. :X)

Ze liggen er :Y prijsje al/niet komen we vast wel uit.

Het overzetten van de balhoofdpen in de GSX voorvork was nog wel een dingetje, maar dat is gelukt.
Makkelijker is het om een fireblade voorvork (2007) te scoren. Die is plug and play. Heb hem zelf ook voor mijn Hawk. Vandaar dat Savagepielk de GSX vork heeft ;-)

Ik wist dat er een catch was... :+
 
Moet eerlijk zeggen dat mijn Hawk voorrem prima remt, er is alleen een staalommantelde leiding gebruikt en verder standaard remmateriaal.
De NTV zijspan remt net voldoende dus daar moet het Deauville voorkantje in...allerlei andere projecten gaan ff voor:$
 
Moet eerlijk zeggen dat mijn Hawk voorrem prima remt, er is alleen een staalommantelde leiding gebruikt en verder standaard remmateriaal.
De NTV zijspan remt net voldoende dus daar moet het Deauville voorkantje in...allerlei andere projecten gaan ff voor:$

Ik ben echt benieuwd naar het span en hoe het rijd met de NTV er naast. Ik heb zelf een Suzuki gs1100G met een zwenkspan.
 
Het overzetten van de balhoofdpen in de GSX voorvork was nog wel een dingetje, maar dat is gelukt.
Makkelijker is het om een fireblade voorvork (2007) te scoren. Die is plug and play. Heb hem zelf ook voor mijn Hawk. Vandaar dat Savagepielk de GSX vork heeft ;-)

en heb je dan ook het firblade voorwiel gebruikt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan