H2SX?

y4mqZ-LMLcGt41In2d1pH4pimk0mhoOEDPdW1aebkqqivAdZqPL-Fxg8oCN-gXedmU7aNSAArYEZ90Z1GveIB8Gck6xzyAzTCQudAGgczDutHEToKlD1bBqGav7-phJqRlvKvasiNnnkMsmkXlhCM-313oanlgc89diAz9TPy-efJJjmHefXUtmLWSKRskMhc1S

Dikke pijp*O*
 
In elk geval niet bang voor een artikel 5 door meneer de agent.
Ansich een mooie motor, maar denk met zo’n open pot erop dat er flink wat kabaal uit gaat komen.
 
Hoop herrie denk ik voor een toermotert })
Met dbkiller klinkt het als een akra demper of iets dergelijks.
Zonder is het wel de overtreffende trap :X
Rij nu 2dagen zonder ook al klinkt het echt gaaf, je wordt het wel zat op den duur.

Voor het afstellen twijfel ik tussen met of zonder dbkiller.. 95% van de tijd rij ik eigenlijk met...
Binnenkort in iedergeval een ander ruitje bestellen en een mono seatcover:)
 
Welke seatcover is dat?
Een van Powerbronze, is volgens mij de enige die op dit moment er iets voor heeft.
img_0065_1.jpg

Baartaap, wat voor merk uitlaat is dat? En bij wie ga je de Woolich afstellen?
Uitlaat is een titanium systeem van Vandemon.
MBT dempers hebben ze 2 opties H2R demper (kan niet met zijkoffers) of de andere variant

Afstellen laat ik bij Jeroen doen in Uithoorn (Dynojetvdmeer), is 15 min rijden voor mij.

Het is wel een aardige speurtocht leuke aftermarket onderdelen te vinden voor deze motor, er is gewoonweg (nog??) niet zoveel.

Laatste wat ik wil doen is tandwielverhouding aanpassen alleen mbt achtertandwielen is het lastig iets te vinden, Vortex heeft alleen aluminium, dat is geen optie voor een motor die ik dagelijks gebruik. Supersprox heeft mondjesmaat staal maar de maat die ik wil hebben is op dit moment niet op voorraad...:/
 
Laatst bewerkt:
Op mijn H2 had ik een Brocks voortandwiel (+1 tov origineel H2) en H2R achtertandwiel (-2).
Tandwielverhouding op de H2SX vind ik prima. Heb wel het max toerental iets laten verhogen om toch door de 300kmh barriere te kunnen breken :Y
 
Hallo,
Mijn naam is Ed en ben sinds kort eigenaar van een zwarte H2 SX
Nu 1300 km gereden en kom van een KTMSDGT
Zie dat hier niet zoveel geschreven wordt.
Ben wel benieuwd naar de ervaringen van ander HS SX eigenaren
Zoals Beurten, verbruik, kwaliteit etc
Grt Ed
 
Bijna precies na een jaar een nieuw bericht *O*
Ik heb nu 13.000km met de SXSE gedaan. Minder dan verwacht/gehoopt, maar ja.
Het ding is probleemloos. Bij 12000 een beurtje. Verder niks. Keer extra de koppelingsvloeistof laten verversen omdat die erg snel zwart wordt.
Het luchtfilter slibt ook snel dicht.
Heb de begrenzer laten verwijderen en en max toerental 500 toeren extra gegeven. De toermachine rijdt nu 303kmh, 293 met koffers. Op gps.
Onzin natuurlijk maar wel leuk :+
Verbruik tussen de 1:3 en 1:18, meestal iets van 1:16. Denk ik.
 
Bijna precies na een jaar een nieuw bericht *O*
Ik heb nu 13.000km met de SXSE gedaan. Minder dan verwacht/gehoopt, maar ja.
Het ding is probleemloos. Bij 12000 een beurtje. Verder niks. Keer extra de koppelingsvloeistof laten verversen omdat die erg snel zwart wordt.
Het luchtfilter slibt ook snel dicht.
Heb de begrenzer laten verwijderen en en max toerental 500 toeren extra gegeven. De toermachine rijdt nu 303kmh, 293 met koffers. Op gps.
Onzin natuurlijk maar wel leuk :+
Verbruik tussen de 1:3 en 1:18, meestal iets van 1:16. Denk ik.

Ik heb dat ook met dat luchtfilter en de koppelingsvloeistof.
 
Mja, da's bij 300kmh, dat doe je ook niet iedere dag. Dan is je tank in een half uurtje leeg :]
Iets met een draaikolk in je tank.

Ik dacht eigenlijk dat het een schrijffoutje was en dat er 13:1 had moeten staan, gezien je ook had vermeld op zijn best 1:18 maar meestal 1:16.
Het verbruik van 1:3 had ik niet verwacht.
 
Bijna precies na een jaar een nieuw bericht *O*
Ik heb nu 13.000km met de SXSE gedaan. Minder dan verwacht/gehoopt, maar ja.
Het ding is probleemloos. Bij 12000 een beurtje. Verder niks. Keer extra de koppelingsvloeistof laten verversen omdat die erg snel zwart wordt.
Het luchtfilter slibt ook snel dicht.
Heb de begrenzer laten verwijderen en en max toerental 500 toeren extra gegeven. De toermachine rijdt nu 303kmh, 293 met koffers. Op gps.
Onzin natuurlijk maar wel leuk :+
Verbruik tussen de 1:3 en 1:18, meestal iets van 1:16. Denk ik.
Heb je alleen de begrenzer laten verwijderen, of ook de tandwielen aangepast? en waar heb je dat laten doen?
ik heb nu 1444 km erop staan maar no geen vakantie gehad en mijn verbruik staat nu nog netjes op 19.5 km/liter
 
Geen tandwielen aangepast. Bij Molenaar in IJsselstein hebben ze mbv Woolich de ECU aangepast. Hij dendert nu lekker door na 10.000rpm.

20190518_dyno2.jpg

Ik heb gehoort dat anderen er meer dan 200pk uit halen, maar dat kan aan de bank (+temp, luchtdruk, etc) ligggen.
Wat heeft Ritzen eruit gekietelt Bullfrog?
 
Dat kan beter..., maar je moet wel héél goed weten wat, en waarom je iets doet..
Met originele uitlaat zelfs nog beter resultaat, volgende week moeten we nog finetunen, heb ik nog geen tijd voor gehad. (en volgende week eigenlijk ook nog niet, maarja, moet ik maar tijd maken, het zal toch een keer af moeten :X :X :+ :+ )

1597278365107.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan