Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Zit ik hier in Egypte op mijn gemak mijn kids te aanschouwen bij de kinderdisco, zie ik in mijn ooghoek een gast zijn dochtertje het podium opschuiven. Is dat Kasprr, moet niet gekker worden.... 😆

Heeft hij die 954 nog? Ik heb al heel lang geen reactie meer van gezien
 
Wij ook, moet niet gekker worden. MF Fireblade topic Egypt meeting... *O*

Wie verder nog zin heeft, mag gewoon nog langskomen hoor... :P
Jesus welke kamer ik 5923 ben samen met mijn zoon van 18 en dochter van 15
Mijn zoon en ik beide lang haar, valt wel op.
Elkaar opzoeken fireblade meeting Egypte foto
 
Jesus welke kamer ik 5923 ben samen met mijn zoon van 18 en dochter van 15
Mijn zoon en ik beide lang haar, valt wel op.
Elkaar opzoeken fireblade meeting Egypte foto
Zit je schuin tegenover mij, zit in 5932.

Zal eens ff opletten dan. Zit hier met vrouw en kids, maar van die samenstelling zijn er zoveel van hier... :X
 
20190319_122358.jpg
 
Netjes Harrie 👍
Dank je.
Was nodig na schuivert vorig jaar tijdens toertocht buitenland. Reparatie met orgineel spul was meer dan 4000 euro. Via ebay deze kuip gekocht voor rond de 450 euro. Mazzel dat het langs de douna kwam en mazzel dat het bezorgd werd. Pakket zou te groot zijn voor de normale post zei manneke bij postagentschap. Maar kwam er wel mee. ;-) Free shipping en geen inklaring. Soms zit het mee, en soms nog meer. Keek naar beneden en zag een gouden l*l met een diamanten kop erop. ;-0

Ben er content mee. Zit goed en strak op de blade.

Trouwens nog meer mazzel. Blade was total loss. Had het toevallig nog dat weekend in All Risk. Polis zei dat ik geld zou krijgen na inleveren blade. Met schademan gesproken en kreeg dagwaarde minus handelsprijs van de blade. Mocht dan de blade houden. Handel gaf er nog 1100 euro voor dus kreeg bijna 3000. Dat met de blade was ruim voldoende voor zelfhulp, motorhulp. Daar alles van gekocht inclusief nieuwe helm.

Ja, zei ik al. Een gouden l*l met een diamanten kop.
😆
 
Hey Guys &Dolls,Ik heb net mijn ketting gesmeerd en valt me op dat als ik het wiel in rijrichting draai dat ik hem iets hoor ratelen bij het voorste kettingwiel(kleintje), draai ik hem in tegengestelde richting hoor ik niks.
Ketting staat goed,misschien ietsje aan de losse kant ,Maar hij is nu onbelast....
Moet aanstaand weekend een kleine 400km rijden dus vroeg me af of het normaal is dat je iets hoort als je het wiel met de hand in rijrichting draait en andersom is die stil?
 
Met lage verwachting, maar toch onder de noemer van niet geschoten etc.: wie heeft er nog kappen voor een SC28 liggen en doet daar niets mee (behalve naar kijken misschien)? Mijn Firekat in de zak zou erg opknappen van nieuw plastic. Spuitwerk en stickers hoeven niet in nieuwstaat te zijn, maar scheuren en afgebroken stukkies had ik liever niet, want die heb ik al....
 
Hey Guys &Dolls,Ik heb net mijn ketting gesmeerd en valt me op dat als ik het wiel in rijrichting draai dat ik hem iets hoor ratelen bij het voorste kettingwiel(kleintje), draai ik hem in tegengestelde richting hoor ik niks.
Ketting staat goed,misschien ietsje aan de losse kant ,Maar hij is nu onbelast....
Moet aanstaand weekend een kleine 400km rijden dus vroeg me af of het normaal is dat je iets hoort als je het wiel met de hand in rijrichting draait en andersom is die stil?

Dat heb ik met mijn 929 ook wel eens. Vaak een teken dat ik de ketting even in moet vetten. Kan ook nog zijn dat er een enorme bende aan rommel bij je voorste tandwiel zit :+
 
Met lage verwachting, maar toch onder de noemer van niet geschoten etc.: wie heeft er nog kappen voor een SC28 liggen en doet daar niets mee (behalve naar kijken misschien)? Mijn Firekat in de zak zou erg opknappen van nieuw plastic. Spuitwerk en stickers hoeven niet in nieuwstaat te zijn, maar scheuren en afgebroken stukkies had ik liever niet, want die heb ik al....
Wat heb je nodig dan?
 
Hallo allemaal. Ik ben nieuw hier.
Ik rijd met 954RR circuitmoto.
Nu begint mijn voorvork te lekken.
Ik doe alles van onderhoud zelf, maar keerringen van de voorvork heb ik nog nooit vervangen.
Heb je speciaal materiaal nodig?
Hoeveel olie moet er per poot in?
En welk type olie (5W,10W,...)gebruik ik er het best voor?

A6CF7E14-B05E-40FB-AF4E-02C80EB32AD4.jpeg
 
Je hebt zeker speciaal gereedschap nodig. Deed het bij de oude blade met een passend houten stuk staf.

Maar als je op circuit rijdt dan zou ik het laten doen. Je weet niet waarom het lekt. Beschadigde poten, lekke keerringen of wat anders? En in mijn tijd kwam je de baan niet op met lekkend spul. Dus ook niet met zwetende vorkpoten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan