Aangehouden duitsland geen db killer..zonder db te meten toch boete 50 euro

Ach die band was in NL ook al illegaal dus zie die 5 tientjes als ene voor de achterband en je gevoel is ook weer goed.
Wettelijk minimum is hier namelijk 1.0 en niet 0.6 ( auto trouwens 1.6)
Verder letten ze in de Eiffel wel goed op ja , ergens maar goed ook natuurlijk want op wat betreft geluid zijn er vele die gewoon herrie maken.
 
Soms voel ik me echt te lang met mn 1.90 .. dan zie ik gasten rijden met hun hooft naast de spiegel.. Ik moet nog helemaal bedenken waar k mn lange armen laat joh.. Echt op dag 3 leer je pas rijden in de eifel..Je leert meer op dag 3 in de eifel dan een jaar rondjes door nl

Je hoofd naast de spiegel en je knie naast de motor hangen of werken met je armen op de openbare weg heeft niets te maken met het snel kunnen rijden door bochten of de bochten techniek kunnen beheersen........................ _O- :]|(
De "grote jongens" op het circuit kunnen (moeten) deze techniek gebruiken of beheersen vanwege de balhoofd hoek van de Moto GP motorfietsen en kunnen er daardoor bijna naast hangen. In de Eiffel maar ook in NL is dat levens gevaarlijk vanwege de vele opstakels die je op een circuit niet hebt.
Als je het in NL nog niet hebt geleerd................ gaat het in de Eiffel ook niet goed komen '(
 
Op het circuit gaat het mij veel te hard.. ..dan weet je dat het fout gaat .. Je moet ook anticiperen met die snelheid. Ik wil niet dood gaat altijd door mn hoofd ) In de eifel heb je meer de 50 km bochten die perfect asfalt hebben en geen obstakels.. Dan is het meer een flow die je met 5000 toeren doet ipv 11000 op het circuit.. spaart ook je motor... en jezelf als je onderuit gaat .. dan is het auw ff huilen en je gaat weer verder.. En dan mooi door een linkerbocht ipv een rechter..kan je nooit tegen opkomend verkeer knallen
 
Ok mensen thanks voor het luisterende oor dan maar.. Dan ga ik hm nog beschaafder maken en opzoek naar een db killer
Thanks voor die site.. Maar dan wil ik hm ook origineel van acra.. ik ga zoeken

Let er wel op dat ze geen apart gaatje aan de binnenkant van je demper gaan boren... dan zit ie er dus niet in/ hoort ie er niet in. Dempers van die tijd hoefden hem nog niet verplicht vast te zetten door middel van een las naadje oid, was bij mijn Z900 wel het geval.

Even aan de binnenkant vd demper kijken dus of er ergens een gaatje zit voor een moertje of dat die is afgeplugd
 
Ik ben dit jaar in mn eentje gegaan.. ff lkkr van me af schrijven ) Ga meestal met zn 2en en dan hb je zowiezo lol maar dit jaar was best intens omdat je zo ergens in de berm kan liggen voor een uur voordat er iemand langs komt..
 
Op het circuit gaat het mij veel te hard.. ..dan weet je dat het fout gaat .. Je moet ook anticiperen met die snelheid. Ik wil niet dood gaat altijd door mn hoofd ) In de eifel heb je meer de 50 km bochten die perfect asfalt hebben en geen obstakels.. Dan is het meer een flow die je met 5000 toeren doet ipv 11000 op het circuit.. spaart ook je motor... en jezelf als je onderuit gaat .. dan is het auw ff huilen en je gaat weer verder.. En dan mooi door een linkerbocht ipv een rechter..kan je nooit tegen opkomend verkeer knallen

Man, wat zit je te lullen als een kip zonder kop; boek maar eens een circuitdag nivo 1 ( met instructie ) en er gaat een wereld voor je open.
 
Daar zal t ook wel een keer op neerkomen denk.. dat ik toch maar een keer een dag achter iemand aan moet rijden om echt nog wat te leren .. Je komt in je eentje op een punt wat je weet wat veilig is en werkt en dan houd t een keer op en moet je verder.. Maar ik vind t hard gaan op het circuit
 
Daar zal t ook wel een keer op neerkomen denk.. dat ik toch maar een keer een dag achter iemand aan moet rijden om echt nog wat te leren .. Je komt in je eentje op een punt wat je weet wat veilig is en werkt en dan houd t een keer op en moet je verder.. Maar ik vind t hard gaan op het circuit

Kunnen volgend jaar wel een dagje pakken
 
Thnx voor het aanbod.. Nergens een acra db killer te vinden voor de 2004..
Dan toch maar naar pajic )
 
Ik zal wel moeten ) nog gematst worden met de banden en nog klagen ook ..
Die verklikkers heb je dus ook niks aan
Dacht dat de verklikkers op 1mm zaten en dat dat overal wel goed was
 
Knietje aan de grond moet je in NL niet flikken op de openbare weg,heb je gelijk een artikel 5 aan je broek.
Verder blijf ik me verbazen dat fabrikanten miljoenen moeten uitgeven aan het voldoen van steeds strengere
geluidseisen en dat de eerste de beste motormuis dat ongedaan kan maken door er een andere uitlaat onder te schroeven,
en dat het nog gedoogd word ook als je er maar een DB killer in heb 8)7 Ze moeten daar veel strenger in worden,geen standaard pijp
gelijk een wok melding.
 
En als iedereen nou ook s zn mond houd .. geen autos meer door de straat rijden kinderen niet meer huilen de honden niet meer blaffen en de haan niet meer kraait potverdorie ik wil rust in dit leven.. feesten doe ik wel op de begraafplaats.. daar is de party Ik hb een tijdje in een flat gewoond.. en om 1 of andere reden staan die altijd langs een drukke weg.. Ik was maar wat blij als er af en toe een motor voorbij kwam om die monotome achterliggende zoem van al die autos te doorbreken. Nog een maandje dan zijn we weer van al die pokkeherrie af dan zijn er alleen nog brave bmw rijders op de wegen.. die zomers zijn zo lang niet..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eens voor de grap een proefrit genomen op de zero sr das de electrische motor.. supergaaf je kan echt meer genieten van het motorrijden ipv al die herrie.. mja een motor maakt nu eenmaal geluid he.. en dan ding trok snel op tot de 100 en dan liep die snel warm.. terwijl mn blade juist warm wordt als die stilstaat en koel blijft op snelheid. Dit was wel ht eerste type.. die nieuwe zero begint echt op een volwaardige motor te lijken.
 
Laatst bewerkt:
En als iedereen nou ook s zn mond houd .. geen autos meer door de straat rijden kinderen niet meer huilen de honden niet meer blaffen en de haan niet meer kraait potverdorie ik wil rust in dit leven.. feesten doe ik wel op de begraafplaats.. daar is de party Ik hb een tijdje in een flat gewoond.. en om 1 of andere reden staan die altijd langs een drukke weg.. Ik was maar wat blij als er af en toe een motor voorbij kwam om die monotome achterliggende zoem van al die autos te doorbreken. Nog een maandje dan zijn we weer van al die pokkeherrie af dan zijn er alleen nog brave bmw rijders op de wegen.. die zomers zijn zo lang niet..
Die haan mag van mij als soepkip dienen,hier heb ik een aantal van die krengen zitten die al om 3 uur in de ochtend denken dat het dag word
en dat ook luidkeels melden,begint er 1 begint de rest in de buurt ook 8)7
 
Knietje aan de grond moet je in NL niet flikken op de openbare weg,heb je gelijk een artikel 5 aan je broek.
Verder blijf ik me verbazen dat fabrikanten miljoenen moeten uitgeven aan het voldoen van steeds strengere
geluidseisen en dat de eerste de beste motormuis dat ongedaan kan maken door er een andere uitlaat onder te schroeven,
en dat het nog gedoogd word ook als je er maar een DB killer in heb 8)7 Ze moeten daar veel strenger in worden,geen standaard pijp
gelijk een wok melding.
Ja je hebt helemaal gelijk man en de motor moet ook begrensd worden zodat zij niet zo hard kunnen gaan en misschien wel een rolbeugel op de motor voor als je valt.
 
Knietje aan de grond moet je in NL niet flikken op de openbare weg,heb je gelijk een artikel 5 aan je broek.


Verder blijf ik me verbazen dat fabrikanten miljoenen moeten uitgeven aan het voldoen van steeds strengere
geluidseisen en dat de eerste de beste motormuis dat ongedaan kan maken door er een andere uitlaat onder te schroeven,
en dat het nog gedoogd word ook als je er maar een DB killer in heb 8)7 Ze moeten daar veel strenger in worden,geen standaard pijp
gelijk een wok melding.

Art 5 voor knie aan de grond ?
Nog nooit meegemaakt of zelfs maar van gehoord.
Heb je dat meegemaakt of 'van horen zeggen' ?

De eerste de beste motormuis kan zijn uitlaat veranderen en vervangen, dat is idd geen probleem in NL.
Op het kentekenbewijs en frameplaat van de motor staat hoeveel lawaai hij mag maken.
Je mag vervangen wat je wil, maar niet boven de vastgestelde waarde uit komen.
Prima geregeld dus !!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ztje
Knietje aan de grond moet je in NL niet flikken op de openbare weg,heb je gelijk een artikel 5 aan je broek.
Verder blijf ik me verbazen dat fabrikanten miljoenen moeten uitgeven aan het voldoen van steeds strengere
geluidseisen en dat de eerste de beste motormuis dat ongedaan kan maken door er een andere uitlaat onder te schroeven,
en dat het nog gedoogd word ook als je er maar een DB killer in heb 8)7 Ze moeten daar veel strenger in worden,geen standaard pijp
gelijk een wok melding.

Ik vind vooral je profielfoto zo leuk.

85919.jpg


Gelukkig maar, want voor de rest praat je wel een beetje poep. _O- :t
 
Trouwens wat rijden die duitsers goed ! in de eifel zelf veel motoren gezien maar niet mee opgereden maar gelijk bij Aken heb je een stukje via het nationaal park de eifel .. daar rijden die duitsers met de knieen aan de grond de bochten door )
Laat je niet opnaaien :')
Dat zijn locals die rijden 4X per week dezelfde “baantjes”
Die weten waar iedere kiezelsteen en putdeksel ligt
 
Terug
Bovenaan Onderaan