Aan de hand van de gelezen pagina aan posts.
- Momentsleutel svp wel gebruiken. Op NM ipv ft/p. WPHB zegt 13nm op het kleppendeksel. Je wilt toch niet tegen de Suzuki engineers van 1988 ingaan?!
- Zet geen Dremel op je frame. Slecht idee. Verhitten frame en lager (zeer gehard staal) invriezen is ook niet nodig. Met een lange schroevendraaier en hamer links/rechts tikken en de schalen komen er zonder moeite uit. Erin slaan gaat nog eenvoudiger met de oude lagerschaal, veel lithiumvet, een plankje en een hamer.
- Voor de versnellingsbakguy. Waarschijnlijk je ketting. Zet je motor op de middenbok, druk hem in de versnelling en aanschouw de takkeherrie die je kettingkit maakt.
Al met al jongens. Suzuki knows best!
- Momentsleutel svp wel gebruiken. Op NM ipv ft/p. WPHB zegt 13nm op het kleppendeksel. Je wilt toch niet tegen de Suzuki engineers van 1988 ingaan?!
- Zet geen Dremel op je frame. Slecht idee. Verhitten frame en lager (zeer gehard staal) invriezen is ook niet nodig. Met een lange schroevendraaier en hamer links/rechts tikken en de schalen komen er zonder moeite uit. Erin slaan gaat nog eenvoudiger met de oude lagerschaal, veel lithiumvet, een plankje en een hamer.
- Voor de versnellingsbakguy. Waarschijnlijk je ketting. Zet je motor op de middenbok, druk hem in de versnelling en aanschouw de takkeherrie die je kettingkit maakt.
Al met al jongens. Suzuki knows best!