Onwillige medewerkster bij importeur Splash Design?

Ik heb precies zo'n soortgelijke reactie van Splash Design met een SW Motoch onderdeel. Maar ik krijg de indruk dat het niet aan Splash ligt, maar aan Bags Connection/SW Motech. Ik had enkel een losse klem nodig waar de beugels in moesten, maar helaas. Moet maar een hele nieuwe set kopen!! Te zot voor woorden, je hele product bestaat uit lossen delen (beugels, klemmen, tassen) maar los een deeltje naleveren...
 
Ik heb ook een erg onaangename ervaring met Splash Design toen de SW motech handkappen niet pasten op mijn motor.
Bottomlie: Het lag aan mij. Ondanks dat ik met een uitgebreide foto bijlage had bewezen dat het niet aan mij lag.
Via Motoport Amsterdam wel mn geld terug gekregen maar de communicatie met SD was erg vervelend
 
Ik heb ook een erg onaangename ervaring met Splash Design toen de SW motech handkappen niet pasten op mijn motor.
Bottomlie: Het lag aan mij. Ondanks dat ik met een uitgebreide foto bijlage had bewezen dat het niet aan mij lag.
Via Motoport Amsterdam wel mn geld terug gekregen maar de communicatie met SD was erg vervelend
Als je hem gekocht hebt bij Motoport hoef je niet te communiceren met Splash Design hoor.
 
Ik doen wel zaken met Splash-Design, maar niet zo heel veel.

Ze zijn een vrij groot import/groothandelbedrijf in NL op motorgebied, dus je kan maar moeilijk om ze heen soms. Jullie kennen vast wel het merk Booster dat in heel veel motorzaken verkocht wordt, dat is dus van Splash.
Mijn ervaringen zijn meestal wel goed, maar net als bij elk ander bedrijf ook wel eens wat minder.

Waar ik minder blij mee was is dat Splash een product (cruise-control) waarvan ik importeur ben (slecht) heeft nagemaakt en onder de naam Booster verkoopt. Ik heb al meerdere defecte items teruggekregen die dus niet van ons merk waren maar van Booster.
Aangezien dit model niet gepatenteerd is mogen ze dat natuurlijk wel gewoon doen, maar erg vrolijk kan ik er niet van worden.
 
SW-MOTECH Shop - qualitativ hochwertiges Motorradzubehör

kijk hier eens, rechtstreeks van SW
Heb daar ook een tijd terug wat spul vandaan gehaald waar ze in Nederland
moeilijk over deden.
Het overwegen waard, m'n Duits is goed genoeg om daar artikelen te bestellen die niet op de site staan.
De afgelopen paar dagen toch al genoeg moeten oefenen. Maar het zou zomaar kunnen dat ik alsnog die beugels ga ontvangen.

————————————————————————


Ik blijf het gewoon niet snappen dat als je een onderdeel laat bestellen welke gewoon aangeboden wordt onder het zelfde fabrieksartikelnummer dat de importeur in Nederland moeilijk blijft doen, zelfs na toezegging.

Maar nu is me voor de tweede keer toegezegd dat het eraan komt. Dus nu m'n vingers kruisen en hopen dat het doorgaat.

M'n vrouw rijd een GSR600 en die ziet die tassen ook wel zitten voor haarzelf. Ik overweeg om deze aan haar cadeau te doen met Sinterklaas of kerst. Leuk cadeau toch? Een stuk makkelijker als we een weekendje weggaan dan de speedpack of RacePack welke we ook hebben. Om het compleet te maken nog een klein tailpack tasje erbij voor mij of gelijk twee om het af te maken.
Maar als het zo moeilijk is om vervangende onderdelen te krijgen in Nederland dan is het bestellen in het buitenland niet eens zo'n gekke optie.
 
Wat een gedoe. Ik heb ooit weleens een vraag naar SD verstuurd maar nooit een antwoord ontvangen bedenk ik me net. Dit soort partijen hechten vaak wat minder aan de band met de eindklant.

De klanten die veel afnemen zijn veel belangrijker.

Wat dat betreft doet Hocoparts het wat beter. Je vraagt waar je een bepaalde sleutelhanger kunt vinden, krijgt geen antwoord en 4 dagen later heb je een enveloppe met zelfs 2 sleutelhangers gratis in je brievenbus.
 
Laatst bewerkt:
Wat dat betreft doet Hocoparts het wat beter. Je vraagt waar je een bepaalde sleutelhanger kunt vinden, krijgt geen antwoord en 4 dagen later heb je een enveloppe met zelfs 2 sleutelhangers gratis in je brievenbus.
Fijn bedrijf!
 
Hou ons even op de hoogte als het via SW Direct wel gaat lukken, dan omzeil ik SD liever ook.
Zal ik doen.

Van SW Motech heb ik een mail ontvangen dat mijn bestelling bij de volgende bestelling gedaan gaat worden.
Dus bij de volgende levering aan de importeur van de fabrikant gaat een pakketje zitten dat via kalsbeek naar mij toe moet. Nu maar afwachten of het is blijven hangen dat dat pakketje waar SD misschien niet om gevraagd heeft niet weer retour gestuurd word.
Typisch genoeg zie ik alweer beren op de weg. Zal wel aan mij liggen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook vaker contact gehad met Splash Design nadat mijn HJC helm kapot was na twee weken. Volgens HJC Europa moest ik Splash design helpen, waar ik van de ene naar de andere medewerkster werd gestuurd (vakantie-vrije dag, etc) tot bleek dat ze mij als particulier helemaal niet mochten helpen. Desondanks hebben ze dat toen wél gedaan, en toen mijn helm niet te repareren bleek, hebben ze voor mij een nieuwe besteld uit Frankrijk omdat de helm pas in januari weer in Nederland leverbaar was.
Het duurde even voor het opgelost was, maar al met al was ik erg tevreden en goed geholpen.
 
Zal ik doen.

Van SW Motech heb ik een mail ontvangen dat mijn bestelling bij de volgende bestelling gedaan gaat worden.
Dus bij de volgende levering aan de importeur van de fabrikant gaat een pakketje zitten dat via kalsbeek naar mij toe moet. Nu maar afwachten of het is blijven hangen dat dat pakketje waar SD misschien niet om gevraagd heeft niet weer retour gestuurd word.
Typisch genoeg zie ik alweer beren op de weg. Zal wel aan mij liggen


Gelijk krijgen is niet altijd fijn. -O- Maar wie weet heb je deze keer geluk en heb je het bij het verkeerde eind. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook vaker contact gehad met Splash Design nadat mijn HJC helm kapot was na twee weken. Volgens HJC Europa moest ik Splash design helpen, waar ik van de ene naar de andere medewerkster werd gestuurd (vakantie-vrije dag, etc) tot bleek dat ze mij als particulier helemaal niet mochten helpen. Desondanks hebben ze dat toen wél gedaan, en toen mijn helm niet te repareren bleek, hebben ze voor mij een nieuwe besteld uit Frankrijk omdat de helm pas in januari weer in Nederland leverbaar was.
Het duurde even voor het opgelost was, maar al met al was ik erg tevreden en goed geholpen.
Wat ik eerder zei, het kan niet enkel kommer en kwel zijn. Ik geloof er niet in dat zij je niet mogen helpen al is het maar met op een juiste manier doorverwijzen.
Gelijk krijgen is niet altijd fijn. -O- Maar wie weet heb je deze keer geluk en heb je het bij het verkeerde eind. *O*
Dan klopt het wel met de zegswijze dat je geluk moet afdwingen.
Maar ik heb het voor nu graag bij het onjuiste eind *O*
 
En je onderschrift veranderen in: "Stel dat het niet slechter wordt dan dit :)"

:Y
 
Laatst bewerkt:
Klinkt net zo kut als de aftersales van Shark. Moest nieuwe wangkussens hebben. Tot 2x toe de verkeerde gekregen. Zelfs iemand van Shark die toevallig bij motorzaak was is het niet gelukt om de derde keer de goede opgestuurd te krijgen |(
 
Het heeft even geduurd maar mijn tassen zitten nu goed op hun plek.

Hopelijk heeft de volgende die tegen de onwil van de importeur aanloopt nog wat aan dit topic.
Laat je dus niet afschepen met "kan niet" of "mag niet" want wat ze eigenlijk zeggen is "wil ik niet"!!!
Mocht het zelfs zo lastig worden dan hadden ze het direct vanaf SW naar me toegezonden.

Je moet wel enige geduld hebben en in geval van SW heeft het waarschijnlijk ook geholpen dat ik het in het Duits kon doen..
 
Laatst bewerkt:
het vorige bericht is gelukkig een oud bericht. Ik heb een heel wat betere en recente ervaring met Splash Design. Voor mijn BMW had ik handkappen aangeschaft met daarin nogal dure knipperlichten. Mooi gezicht maar een van de lampjes liep vol water. Ben zelf aan het repareren gegaan maar het bleef een probleem dat zo'n lampje al na een half jaar stuk was. De leverancier maar weer eens gebeld die op haar beurt Splash Design weer eens om raad vroeg. Ik mocht uiteindelijk het lampje naar ze opsturen dan zouden ze het bekijken. Dat was voor mij een probleem want ik had de boel dicht gelijmd en verwijderen zou betekenen dat het dan zeker niet meer in elkaar te krijgen was. Zelf maar eens contact opgenomen met Splash Design en het probleem voorgelegd. Ze begrepen het. Ik mocht bij hoge uitzondering langs komen om het te laten zien. Ze zijn een groothandel en niet ingericht op klantenbezoek. Toen ik aankwam was er koffie, de zaak werd bekeken en naar mijn volle tevredenheid opgelost. Kreeg ook nog een mooie BUFF mee.

Splash Desing is duidelijk niet meer hetzelfde bedrijf als in het vorige bericht. Wat mij betreft hulde!

Huub
 
Kijk, dat zijn de betere berichten. :t
:}Bijna een jaar op M-F, en dan zo'n halleluja nieuws:}












Altijd leuk om zo'n M-F soap weer eens door te lezen. :')
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan