KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Zojuist stilgevallen 🤬, vertrek, autonomie staat op 20 km, 5 km verder springt hij naar 0 en nog eens 2 of 3 verder vind hij dat het genoeg is geweest, alle geluk juist aan afrit, daarna vond hij het niet zo leuk om te starten, denk zodra ik kan serieuze toer gaan doen, of zo snel mogelijkaan de lader leggen, vrees batterij beetje uitgeput 😣
Ja, is een klein dingetje.
Brandstofsensor blijft hangen waardoor hij onbetrouwbaar is. Zie YouTube voor de oplossing
 
Merk je er veel van ? Schakelde me gek met een tand minder voor , en punch was weg . terug naar orgineel voor wr prima behalve dan die 6 wordt bijna niet gebruikt is als nieuw :+
Zeker...... m'n 2017 , is er een stuk levendiger van geworden.
Haarspeldbochten kan ik in 2 nemen om vervolgens een forse voorsprong op een originele SDR te pakken.
Wheelies op her gas in 4e versnelling.
En de 6 beter bruikbaar.
 
Zojuist stilgevallen 🤬, vertrek, autonomie staat op 20 km, 5 km verder springt hij naar 0 en nog eens 2 of 3 verder vind hij dat het genoeg is geweest, alle geluk juist aan afrit, daarna vond hij het niet zo leuk om te starten, denk zodra ik kan serieuze toer gaan doen, of zo snel mogelijkaan de lader leggen, vrees batterij beetje uitgeput 😣

je hebt toch een 2019???? nu al een slechte accu???? zou ik toch vlot aan weer terug naar de dealert gaan en onder garantie een nieuwe accu laten plaatsen.
 
je hebt toch een 2019???? nu al een slechte accu???? zou ik toch vlot aan weer terug naar de dealert gaan en onder garantie een nieuwe accu laten plaatsen.
Denk een paar keer te snel terug proberen te starten, zal het direct weten, eerst moto gaan wassen en terug grote toer doen om batterij op te laden, was gisteren beetje te gezellig, was geen goed idee om nog op te stappen, hem laten staan 🍻🍺
 
sensor...hhhhmmm...motor is toch een paar maand oud.....trug naar de dealert dus :+
maakt niet uit, de benzinesensor kan niet goed tegen benzine.......
vlottertje zet uit en gaat dan een beetje klemmen,
`de dealer zegt dan dat je de dagteller moet gebruiken tot er een mod komt.

1 tand voor minder is dus teveel? 2 tanden achter extra is perfect?
 
maakt niet uit, de benzinesensor kan niet goed tegen benzine.......
vlottertje zet uit en gaat dan een beetje klemmen,
`de dealer zegt dan dat je de dagteller moet gebruiken tot er een mod komt.

1 tand voor minder is dus teveel? 2 tanden achter extra is perfect?
Klopt ..... 1 tandje minder voor is teveel.
2 tanden extra achter is echt perfect........ de driveabillety ( zoals ze in Belgie zeggen ) wordt er veel beter door.
Wat de benzine vlotter betreft..... die wordt onder garantie vervangen .
 
Klopt ..... 1 tandje minder voor is teveel.
2 tanden extra achter is echt perfect........ de driveabillety ( zoals ze in Belgie zeggen ) wordt er veel beter door.
Wat de benzine vlotter betreft..... die wordt onder garantie vervangen .
ok, thanks, ga ik een een zwart achtertw zoeken.
40T word het dan he?

hij word idd vervangen maar dan is het probleem maar tijdelijk opgelost omdat de sensor dezelfde is...
 
1 tand voor / staat tot 3 t achter zoiets..

-heb al ergens gezien dat ze vlotter schuren zodat ie niet meer klemt in buis . (jij buis erges staat filmpie)
 
ok, thanks, ga ik een een zwart achtertw zoeken.
40T word het dan he?

hij word idd vervangen maar dan is het probleem maar tijdelijk opgelost omdat de sensor dezelfde is...

Gewoon iedere keer laten vervangen (ik iig wel, hoe dan ook :() je koopt geen pakje roomboter, ik legde vorig jaar 22k neer voor een nieuwe (met hier-en-daar een paar leuke hebbedingetjes) dan mag je ook verwachten dat alles gewoon werkt en anders repareren ze het maar.
 
Zaterdag nieuw setje banden gemonteerd.
Wou eerst de S22 maar het is toch de Pirelli Diablo Rosso Corsa 2 geworden.
Ff de siliconen eraf gereden en wat stuurt een vers setje dan weer lekker zeg.
Inc omleggen 370 euro
 
Gewoon iedere keer laten vervangen (ik iig wel, hoe dan ook :() je koopt geen pakje roomboter, ik legde vorig jaar 22k neer voor een nieuwe (met hier-en-daar een paar leuke hebbedingetjes) dan mag je ook verwachten dat alles gewoon werkt en anders repareren ze het maar.
gelijk heb je ik bedoelde alleen dat de oorzaak blijft maar zolang ktm hem wil vv is dat ook goed natuurlijk
 
hallo, even dit topic binnenvallen met een vraagje over de sdr. Ik heb vroeger een sd990 gereden en het kriebelt om terug een sdr te kopen. Ik ben zo links en rechts wat 2dehands zoekertjes aan het bekijken, maar de motoren binnen m'n budget hebben allen redelijk wat km's.
50000km's zijn geen uitzondering... en ik vraag me dan ook af hoeveel km's het blok aan kan...of op welke kosten ik moet rekenen wanneer het blok dergelijke km's heeft gelopen...
Ik neem alles nog wat in overweging. Ik rij momenteel met een SMCR 690 van 2017 en het is de ideale motor voor de korte woon-werk afstand...maar de roep van de SDR wordt steeds luider :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan