Suzuki 6-11 "sleeper"

Ik weet niet of je er de ori carbs nog op hebt. Deze willen rond de 50k Km nog wel eens last hebben van versleten gasnaalden en/of versleten naaldbussen (onrond).

Grtz,

Cees
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Bij de volvermogen 1100f horen de boringen in de gasschuif 2x 1,5mm te zijn. Er zijn echter ook uit het 100 pk tijdperk in duitsland 2x 0.8mm carburateurs in omloop. Ook komt 1x 2,5mm voor.

grtz,

Cees
 
PS.

De boringen ansich hebben geen invloed op het vermogen, echter wel op de gasrespons.
Verkeerd geboorde gaten kun je dichten met soldeertin.
grtz,

Cees
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Ik heb er geen idee van. Maar je kan denk ik kijken naar de BST36 carbs van de Bandit 1200.
(Heeft in principe het zelfde motorblok, op de cilinderpartij na.)

grtz,

Cees
 
Ik heb zojuist nog wat op de duitse 1100F site over ombouw naar de Bandit carbs gevonden en naar je e-mail gestuurd.

grtz,

Cees
 
Heb met m'n gsx600f de oude versleten carbs vervangen voor nieuwere bst31 carbs uit een 1992 model. Aangezien mijn Bertha kleinere inlaatpoorten heeft in de kop dan het 1989 and up model, werkt de standaard afstelling totaal niet helaas.

Dus het is een gok of andere carbs beter werken, of je moet de tijd nemen om ze zelf te tunen. Of beter nog, iemand heeft het wiel (afstelling) al uitgevonden.
 
Totaal niet eigenlijk, maar dat is ook de bedoeling een beetje lijkt me.
Ding zit wel met zo veel zorg in elkaar dat het haast wel moet goed rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan