KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Bij mij zit er nu een mivv demper onder, zou ook van de katalysator vanaf willen, zou het niet erg vinden dat ze mij in de file een beetje beter horen aankomen, is nu nog echt niet het geval
 
Orgineel box met akra zonder eater klinkt ie toch hard zat.. vindt ik dan .

Vrijdag rondje rursee gedaan killer erin . geluidspalen gingen aan met leiser !

EB6F6705-8787-4765-8FA9-F4F0B3C93F70.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Vind het beetje zonde dat de decibel killer is vastgeklonken, zou hem moeten uitboren, maar dan krijg ik hem er niet meer is als het nodig zou zijn 🙄
 
Hoi allemaal,

Ik ben na jaren GS te hebben gereden op zoek naar iets anders, meer sportief. Ik denk nu aan een 1290 Super Duke of 1290 Super Duke GT.
Heb beiden een dagje gehuurd, heb voor de GT aantal minpuntjes ervaren (en gelezen):
- Vrij extreme hitteontwikkeling motor
- Trillingen in footpegs
- Trillingen in handvaten

Gek genoeg lees ik deze punten over de Super Duke niet, terwijl dit hetzelfde blok is. Herkennen jullie deze punten?

Ik wil graag niet al teveel inleveren op comfort t.o.v. de GS en twijfel daarom nog tussen de Duke en Duke GT.

(Crosspost met GT topic, om zo wat meningen te verzamelen)
 
Ik herken alleen de trillingen in de footpegs. Heb de volledig metalen pegs vervangen door exemplaren met rubber. Volgens mij die van de KTM 790. Probleem opgelost.
 
Vind het beetje zonde dat de decibel killer is vastgeklonken, zou hem moeten uitboren, maar dan krijg ik hem er niet meer is als het nodig zou zijn 🙄
Jaaahhhhh...... lekkere tering herrie maken met z'n allen.
Gemeenten gaan vervolgens de mooie stuurwegen afsluiten.
Kijk es naar de Lekdijk....... en in Duitsland inmiddels op héél veel plekken.
 
Hoi allemaal,

Ik ben na jaren GS te hebben gereden op zoek naar iets anders, meer sportief. Ik denk nu aan een 1290 Super Duke of 1290 Super Duke GT.
Heb beiden een dagje gehuurd, heb voor de GT aantal minpuntjes ervaren (en gelezen):
- Vrij extreme hitteontwikkeling motor
- Trillingen in footpegs
- Trillingen in handvaten

Gek genoeg lees ik deze punten over de Super Duke niet, terwijl dit hetzelfde blok is. Herkennen jullie deze punten?

Ik wil graag niet al teveel inleveren op comfort t.o.v. de GS en twijfel daarom nog tussen de Duke en Duke GT.

(Crosspost met GT topic, om zo wat meningen te verzamelen)
adventure serie van KTM niet interessant? De rijhouding is denk ik al een groot verschil, al rij ik er zonder moeite 2k woon-werk per maand mee (en ik ben wat aan de lange kant dus extra gebogen)
 
Jaaahhhhh...... lekkere tering herrie maken met z'n allen.
Gemeenten gaan vervolgens de mooie stuurwegen afsluiten.
Kijk es naar de Lekdijk....... en in Duitsland inmiddels op héél veel plekken.

kom zo goed als nooit in Nederland, dus aan mij zal het niet liggen ginder _O- , moet van mij ook geen teringherrie (zoals jullie dat zeggen), uitkomen, maar het geluid dat er nu uitkomt is volgens mij niet of toch niet veel harder als origineel (de andere demper er vooral opgezet voor de looks). Ik doe elke dag een aantal kilometers file woon werk verkeer, en dan vind ik het niet erg om wat meer geluid bij te hebben zodat de slaapkoppen die zich helemaal naar de middenstreep zetten misschien wakker worden voor ik ernaast (of erachter dan B| ) sta...
 
En ze flitsen in Duitsland ook aan de achterkant van je brommert 🤔
Stond stil bij zo,n paal denk geef eens gas , kijken of die gaat , denk dat er niet veel db nodig is om . Bitte leiser! Danke te lezen.

Dar flitse weet ik niet op zo,n paal maar ze flitsen nog vol met oranje licht van voor :X
 
Hoi allemaal,

Ik ben na jaren GS te hebben gereden op zoek naar iets anders, meer sportief. Ik denk nu aan een 1290 Super Duke of 1290 Super Duke GT.
Heb beiden een dagje gehuurd, heb voor de GT aantal minpuntjes ervaren (en gelezen):
- Vrij extreme hitteontwikkeling motor
- Trillingen in footpegs
- Trillingen in handvaten

Gek genoeg lees ik deze punten over de Super Duke niet, terwijl dit hetzelfde blok is. Herkennen jullie deze punten?

Ik wil graag niet al teveel inleveren op comfort t.o.v. de GS en twijfel daarom nog tussen de Duke en Duke GT.

(Crosspost met GT topic, om zo wat meningen te verzamelen)
heb ook een gt gehad en ook Duke gen1.
Heb op de superduke GT met vakantie meerdere dagen 5 a 600 km gereden en geen last van trillingen gehad .
Ook op de Duke niet BTW.
Maar superduke GT heeft ff meer comfort met zijn electroniche vering en hoge ruit.
Is ook een beetje net wat je wilt.
Snelheidsmeter van de GT week wel minder af als de gewone Duke.
Sturen doen ze beide goed.
 
heb ook een gt gehad en ook Duke gen1.
Heb op de superduke GT met vakantie meerdere dagen 5 a 600 km gereden en geen last van trillingen gehad .
Ook op de Duke niet BTW.
Maar superduke GT heeft ff meer comfort met zijn electroniche vering en hoge ruit.
Is ook een beetje net wat je wilt.
Snelheidsmeter van de GT week wel minder af als de gewone Duke.
Sturen doen ze beide goed.

En er zit wat meer "vuur " in, dan In de GS ?
 
  • Haha
Waarderingen: zen
Rijdt er iemand van jullie met een leovince lv-10 demper?
Vind het een leuke demper voor dat geld ben alleen benieuwd hoe hij klinkt, kan er nog niks over vinden
 
Ik vind de afwerking van leo niet mooi. Daar is de prijs ook naar natuurlijk, maar staat wel gek op een premium motor
 
Terug
Bovenaan Onderaan