FactoRyan_v4
ApeX predator
Ik hoop eigenlijk nog een keer te kunnen rijden
Ik hoop ook de staatsloterij te winnen. Hoop is uitgestelde teleurstelling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop eigenlijk nog een keer te kunnen rijden
Gewoon tank vol met 98 daar zit die kutzooi ook niet door heen. Ik zet hem ook aan de druppellader en helemaal gepoetst weg met de wielen van de grond. Dun laken er over heen en klaar.
Ik heb de luxe van een verwarmde garage.
de tiende kan het weer gebeuren hèIk hoop ook de staatsloterij te winnen. Hoop is uitgestelde teleurstelling
Ik zet hem net in de garage na nog een middag lekker sturen hoor...
Af en toe heb ik het gevoel nog wel ietsje meer koppel en vermogen te willen. Maar juist omdat het wat kleiner, lichter en minder heftig is heb ik het idee er mee te kunnen doen wat ik wil en hem beter onder controle te hebben dan mijn oude motor. Vanmiddag bij een motorzaak nog weer eens op wat andere motoren gezeten en vooral die 1000 cc motoren voelen allemaal als een grote dikke vette lompe papzakmotor t.o.v. de street. En dat is iets wat me vanaf het begin tot op de dag van echt gigantisch veel rijplezier geeft. Ik rij veel gemakkelijker hard dan op mijn oude tuono, met ook veel meer vertrouwen. Ik ben ook echt sneller en waar ik op de tuono nog wel eens het gevoel had niet mee te kunnen (vooral ook durven) met anderen rijders heb ik dat met de street helemaal niet meer. Ik zou bijna zeggen het tegenovergestelde, hoewel zij daar vast anders over denken haha... Wat me ook steeds vaker opvalt, waar anderen remmen voor een bocht schakel ik terug, laat hem op de motor afremmen en gooi hem zonder te remmen de bocht in, met regelmatig ook een hogere snelheid.
Zoiets heb ik ook wel in gedachten. Ik zat dan nog eerder aan een kleiner voortandwiel te denken. Da's nog goedkoper denk ik Ik neem aan dat dat kan zonder problemen te krijgen met de ketting?
Lijkt zelfs metallic lak als je het nieuwe filmpje bekijkt.De grijze lijkt nu hoogglans te zijn.
Wat ik toch vaak hoor is dat dubbele koplampen van Triumph niet bij iedereen in de smaak vallen.
De nieuwe oogjes staan hem heel goed.
Nieuwe RS 123Pk / 121.36 BHP (90.5kW) @11750tpm, 79Nm@ 9350tpm
Oude RS 123 PS / 121.2 bhp (90.4 kW) bij 11.750 t/min, 77 Nm bij 11.000 t/min
Nog niet echt verbluffende verbeteringen, behalve dat het toerental van het maximum koppel 1650tpm lager ligt.
Welkom en fijneHallo...
Ik wil me ook even melden, heb net ook een 2015 triple aangeschaft, mijn tweede triumph na een Sprint 1050.
Na wat betrouwbaarheidsproblemen met mijn sprint een tijd honda gereden, maar nu dus toch weer terug op een 3 cylinder.
Foto's volgen
P.S. De link naar het WPHB werkt niet meer, wil iemand die opnieuw uploaden (2013 model).
Groetjes,
TheNico
Dat is beslist te merken..,et rijdenNieuwe RS 123Pk / 121.36 BHP (90.5kW) @11750tpm, 79Nm@ 9350tpm
Oude RS 123 PS / 121.2 bhp (90.4 kW) bij 11.750 t/min, 77 Nm bij 11.000 t/min
Nog niet echt verbluffende verbeteringen, behalve dat het toerental van het maximum koppel 1650tpm lager ligt.
Dat is beslist te merken..,et rijden
Het gewicht is volgens de Belgische site gelijk gebleven...De nieuwe is inderdaad wel mooi. Ik vind de koplamppartij echt heel fraai. Meer koppel is ook mooi maar met meer gewicht is de vraag in hoeverre dat echt opvalt. Finetunen van de rijmodi en tft boeit me niet. De belangrijkste vraag die over blijft. Wat gaat dat kosten? Ik denk nog niet dat ik direct ga omruilen..